keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

KT: Kirje Silvalle

Heips, saatte lukea nyt kuvatarinan, jonka juoni on sekä minun, että Zero-chanin aivojen tuotosta :D Kuten otsikko kertoo Silva saa kirjeen ja nyt saatte lukea onko sen sisältö neidin mieleen. J-kirjain ilmaisee tarinassa minua.

                                                Tytöt olivat viettämässä aikaa ulkona:
                              S:''Pikkusiskoni pesee kyllä joka ilta hampaat, usko pois, Cora.''
                              C:''No ei varmaan pese!''
                                            J:''Silva?''
                                            S:''Ai, Noki-chan ja Zero-chan. Mitä asiaa?''
                             J:''Tässä olis sulle tällänen kirje. Löysin sen Zero-chanin kanssa postilaatikosta.''
                             S:''Kiitos. Onpas se iso? Onkohan se vanhemmiltani?''
C:''Avaa se, Silva. Jooko?''
J:''Avaa vaan kaikessa rauhassa. Me lähdetäänkin, heippa.''
Keneltäköhän se on? Silva pohti  yhä.
C:''Kerro jo!''
S:''Odota, en ole ehtinyt lukea vielä.''
S:''Ei voi olla totta! En edes kirjoittanut hänelle!''
C:''Niin kelle?''
S:''Parhaalle ystävälleni Lousianille eli Lanalle. Hän on ehkä muuttamassa Suomeen!''
*rutistaa kirjettä onnessaan*
C:''Niin, mitä siitä?''
S:''Etkö tajua, Cora? Lana on minulle kuin sisko. Näen hänet jälleen.''
S:''Voi kunpa, kunpa hän tulisi!''
C:''Nyt se sekos D:''
S:''Siitä tulisi niin täydellistä!''
C:''Kelle sä puhut..?''
En mä tahdo mitään Lanaa tänne! Silvahan unohtaa mut kokonaan jos se tulee, ei se nytkää muista mua, Cora mietti.
S:''Meillä tulisi olemaan niin mahtavaa! Kuten ennen.''
En mä kyllä voi estääkkään sitä tulemasta, Cora tuumi.
S:''Muistan, kun tutustuin Lanaan hienostokoulussa. Tiesin, että meistä tulee ystävät!''
Voisin kysyy Zero-chanilta haluaisko se Lanan asumaan luokseen, niin Silvalla olis ees vähä aikaa mulle päivittäi, Cora ajatteli.
Joka tapauksessa Silva ei saa unohtaa mua, Cora mietti.
S:''En malta odottaa, että Lana saapuu tänne!''
*pomppii riemusta*

Lähes koko illan sain sitten kuulla Silvan hehkutusta, en kehdannut pilata neidin iloa sanomalla, ettei Lana ole vielä varma tulostaan tai edes siitä milloin tulisi. Puolet illasta sain kuulla Coran marinaa ja lupasin, etten itse unohtaisi häntä. Ja niinhän se on, että Lana muuttaa Zero-chanille, mutten kerro sitä vielä kummallekkaan tytölle. Silva oli niin onnessaan, että meni nukkumaankin kirje tiukasti otteessaan.

Noki-chan ja pikkuiset.

Ei kommentteja: