lauantai 25. kesäkuuta 2011

KT: Cora koirana & extraa

Hei taas, kiitos seitsemännellekkin lukijalleni (: Teitä alkaa olla jo ihan kivasti. NukkeRiiviö ehdotti PullipSuomessa, että tekisin kuvatarinan, jossa Cora leikkisi koiraa ja päättäisi, että Silva on hänen omistajansa. Silvaa ei kuitenkaan kiinnostaisi tärkeämmän tekemisen takia. Tässä kuvatarinassa on toteutettu tuo ja mukaan sekoitettu vähän muutakin (; Tarina on Coran näkökulmasta. Kuvasin sisällä, sillä ulkona oli märkää ja kun kuvattuani menin katsomaan ulos niin eikös vaan aurinko paista -__-' Ja nyt sataa taas :P Ajattelu  on ihan tällä fontilla puhe on ''-merkkien välissä.
                                    Minä ja Silva vietettiin aikaa keskenämme. Tai no mä leikin..
..ja Silva vaan makas hiljaa ja tuijotti tyhjää paperia. Se oli tehny niin koko aamun. Supertylsää! Jätti oli sanonut mulle, että sillä oli ikävä. En tiiä kyllä ketä.
''Ketä sä ikävöit? Kelle sä aijot kirjottaa?'' mä kysyin Silvalta.
'
''Ketäkö..? Kellekkö?'' Silva kysyi noustessaan istumaan.
''Ystävilleni.''Silva sanoi hiljaa ja tuijotti jalkojaan.
''Mutta eihän sulla oo ystäviä! Paitsi mä!''huudahdin, ei Silvalla ollut ketään muuta. Se ei koskaan soittanut kellekkään tai käynyt ulkona.
''Cora, kaikki ystäväni asuvat muualla.Englannissa.''Silva sanoi.
''Enkö mä oo sun ystävä? D: ''kysyin ja mun oli pakko purra vähän kynsiä, vaikkei Silva tykkääkkään siitä.
''Cora, ystävät ymmärtävät toisiaan. Antavat tilaa toisilleen, eivät pilkkaa jne. Kuten sanoin ystäväni ovat Englannissa.''Silva mutisi.
Sitte Silva lysähti alas ja jatko synkistelyä. Se ei koskaan oo ollu tollanen, toivottavasti ei aio olla kauaa noin tylsä.
Mun piti keksiä jotain Silvan piristykseksi. Mun veli olis varmasti keksiny.
Mutta sitten keksin mäkin!
''Hei Silva! Leikitää, että mä oon sun koira, jooko?''ehdotin. 
''Ei nyt. On tärkeämpääkin tekemistä.''Silva mutisi. ''Eikä, leikitää nyt!''pyysin.
''Cora, mitäsä..'' ''Tää koira kiskoo nyt sun hihaa!''
''Ja nyt tää jahtaa kissaa!''selostin.
''Miksei se koira voi olla kiltisti? Sitä paitsi koiralla ei voi olla lintuhupparia päällä.''Silva sanoi ja pyyhki silmäkulmaansa.
(Hyvin epätarkka kuva, joten kyynel pisara ei oikein näy -.-)
''Ei tää nyt voi olla kiltti, kun tää painii tän kissan kaa! Ja voipas olla.''selitin.
''Eikö se voisi olla kiltti, koska koira on ihmisen parasystävä?''Silva kysyi.
''Onko tää koira sen ihmisen parasystävä?''varmistin. ''On, on se.''Silva huokaisi.
''Jee! Saanko mä joskus NÄHDÄ* ne sun Englannin kaverit?''kysyin. ''Joskus varmasti.''Silva lupasi.

EXTRAA:
Tää havainnoinkoot säätä. Aurinko paisto kirkkaalta taivaalta silmiini ja sitten kuvasta tuli näin synkkä o__o
Cora istuu, vaikkei se siltä näytäkkään.
Tämä oli toinen vaihtoehto yläkuvaksi (:

Noki-chan & riitapukarit

PS. Te lukijatkin saatte ehdotella kuvatarinoiden aiheita. Yksi on kehitelty päässäni, mutta sen voin toteuttaa vasta lähempänä Coran veljen saapumista = syksyllä/talvella.

*Nähdä sana on korostettu, koska se puuttui alunperin tekstistä.

2 kommenttia:

LAURI kirjoitti...

Poor Silva 8< Onneksi Cora osaa jotenkuten lohduttaa. Suloinen kuvatarina. Tykkään kun tytöt ovat niin persoonallisia~
''Jee! Saanko mä joskus ne sun Englannin kaverit?'' kysyi Cora yhdessä kuvassa ja joko mä olen vajaa tai sit tossa on joku virhe x) Silvan 'matrix-takki' = rakkaus♥

Noki-chan kirjoitti...

Kiitos kommentista :D Et suinkaan ole vajaa vaan tossa on kirjotusvirhe xP Huomasin itsekkin, mutta unohdin korjata. Kuuluisi lukea: ''Jee! Saanko mä joskus NÄHDÄ ne sun Englannin kaverit?'' Kiva kuulla jos joku pitää neitejeni persoonista :3 Silvan takki on alunperin jonkun barbien ja bongasin sen sitten neidille.