torstai 2. kesäkuuta 2011

KT: Coran mielipide koulu(i)sta

Heii, kiitos neljännelleni lukijalle n_n Eilen oli niiin hyvä sää, että taidan mennä kuvailemaan ulos tässä joku pv. Mutta nyt saatte pienen kuvatarinan, jonka laatu ei ole paras. Johtuen siitä, että on kuvattu sisällä.
Tarinassa pohditaan koulujen alkua, vaikka loma on vasta alkamassa. Stoori siis Coran näkökulmasta.

                                   Leikin Silvan vanhoilla kengillä, jotka se oli antanut mulle.
                               ''Cora..?''Silva aloitti kiinnittääkseen mun huomion.
''Koulut alkavat syksyllä ja jatkan opintojani.Tosin vasta aloitan täällä opiskelun.''

''..ja ajattelin, että sinunkin täytyisi mennä kouluun taas.''
''Eikö kuulostakkin kivalta?''Silva jatkoi.
''MI-''
''-TÄH?!'' huusin melkein.

''Eikäää! Se on epistä, sä tykkäät koulusta. Mä en.''valitin.
''Saisit uusia kavereita.''Silva suostutteli. ''EIKÄÄ!''huusin.
Mä sain tarpeekseni sillä hetkellä. ''Cora? Mitä sinä nyt?''Silva ihmetteli.
''Cora, hei. Tiedät ettei koululta voi välttyä.''Silva totesi.
Muualle en voinu paeta.
Silva nauroi mulle. Tai pikemminkin tirskui, tyhmä britti.
*itkupotkuraivari*

''Eiköhän se tuosta lepy.''mä kuulin vielä Silvan toteevan, ilkeetä.

& EXTRAA:

Vankina :<


Noki-chan & neidit.

Ei kommentteja: