perjantai 16. syyskuuta 2011

KT: 31:n lukijan JUHLAPOSTAUS!

Heijsan jälleen! (8 Sainkuin sainkin kuvattua tämän juhlapostauksen. Valitan, että laatu on aikas ehanaa, sillä kuvasin sisällä ja järkkäri ei ollut nyt käytössä. Toivottavasti tämä kuitenkin miellyttää teitä:

Cora ja Alec viettävät aikaansa asunnossaan.
Alec on juuri kirjoittanut viimeisen lauseen vastaus kirjeeseen Shigelle.
C:''Kuule isoveli, Jätti pyysi meit tekee juhlapostaukseen jotai.
Mä kävin äske pyytää Silvaakin tulee.''
A:''Sä kävit siis ihan ite kysyy Silvaa?''
C:''N-no mä laitoin lapun sen oven postiluukusta.
Silva on ny outo nii en mä yksi uskaltais..''
A:''Okei, no jos ny juhlat pitää pitää nii mä vaihdan, vaikka paidan siistimpää.''
*Riisuu paitansa.*
Alec laittoi vanhan paidan sängylleen ja ottaa uuden.
Siistii paitaa sen puettuaan.
*Ovi kolahtaa ja Silva saapuu sisään.*
A:*Järkytys*
C:''Oho..''
*Istuutuu.*
S:''No mitä te tuijotatte?''
A:''Sä oot lävistäny alahuules..ja ottanu kipsin jalastas.''
C:''J-ja s-sulla on noi vähän v-vaatteita, vaikka on jo s-syksy.''
S:''So what?''
C:''Ei m-mitää. Alec sä voisit varmaa soittaa kitaraa lukijoille?''
S:''Sehän on huono idea. Eiväthän lukijat edes kuulisi sitä.
Sitä paitasi se kitara on minun, Alecilla on se vain lainassa.''
A:''MiTÄ sä oikee sanoit? Kui sä muistat tollasta?''
Silvaha puhu kirjakieltä. o__o
S:''Nii mitä mä muistan? En mä sanonu mtn sen jälkee, ku kysyin et mitä niiku välii et pukeudun näi.''
A:''M-mut sä..sä..Äh,onko muit ideoita?''
C:''Mäki kyl kuulin sen.  No piirretäänkö jotai hienoo.''
A:''Mä puin tän kyl juhlii ajatellen, mut eihä lukijat voi juhlii meiän kans.
Joten kirjotetaan, vaikka kiitos viesti.''
*Cora löytää paperia.*
Pian kynätkin on kasassa.
A:''No jos mä kirjotan kiitoksen.
Silva vois värittää ja Corinna jos sä kirjotat ketkä kiittää.''
A:''Laitetaa tää Shigen antama pelikortti koristeeks. Otan sen kyl pois myöhemmi, haluun pitää sen onnentuojana.''
C:''Okei, mä teen työni hyvin!''
*Alec ryhtyy kirjoittamaan.* Kyllä Alec on siskonsa tavoin vasenkätinen.
Hetken päästä pelikortti on paikoillaan ja teksti paperilla.
C:''Mun vuoro!''
C:''Jätti on varmasti ylpee musta!''
A:''Joo, nyt on Silvan vuoro tehä osuutensa.''
C:''Tässä on sulle p-punane kynä.''
Silva ottaa kynän ja Cora ojentaa kortinkin.
Silva alkaa värittää sydäntä.
Valmis!
Lähi kuva. (---:
Yht'äkkiä.
A & C:''Silva?!!!''

Se oli taas siinä. ;-D Pitemmittä puheitta tämä postaus oli tässä.

Noki-chan & pikku juhlijat, jotka eivät tietenkään kirjoittaneet minun nimeäni.

4 kommenttia:

LAURI kirjoitti...

Onnea, onnea!
Kaikin puolin toimiva tarina. Tykkään asennoista ja tästä suuresta mysteeristä arjen keskellä.

Alecin 3 ruudun mittainen paidanvaihto.. xD fanservice--

Noki-chan kirjoitti...

Kiitos paljon! Kiva jos stoori toimi hyvin ja miellytti. (--:

Miku_6 kirjoitti...

Kiva tarina ^^ Alec on aika cool ilman paitaa... riisuisitkos sen häneltä joskus? *vinkvink* Joosori, kiinnitän huomiota tällasiin xD Mutta poset oli kivoja, ja tarina toimi hyvin. Tykkään näistä sun tarinoistas! ♥

Noki-chan kirjoitti...

^Kiitän! Voihan Alec paitansa, vaikka kesäsin riisua. :D Mukava kuulla.