lauantai 1. lokakuuta 2011

KT: HBD Cora!

Hejdå lukijat! Kiitänpä tässä alkuun uutta lukijaani. :) Tänään on Coran synttärit, vaikkei pikkuinen enää vuosia täytäkkään. Nyt siis tönkkö kt siitä. Valitan surkeita kuvakulmia, mutten halunnut tippua pienoiselta kalliolta alas. Lana on lainannut tässä muuten Dinan vaatteita.

PS. Ensi vuoden puolella hankin ehkä sen BJD:n, olen luvannut itselleni ettei aikaisemmin. (--;

S:''Sieltä he nyt tulevat.''
L: ''Jep, ollaan ihan hiljaa.''
C:''Ääää, Alec! Päästä irti, miks sun pitää raahata mua.
Mä halusin jäädä piirtää!''
A:''Oisit nyt jo hiljaa.''
A: *Laskee Coran viltille.*
''Nyt käänny ympäri ja rauhotu.''
C: ''Sä oot tyhmä.'' :<
C:*Kääntyy.* ''Miks te ootte täällä?''
L:''Me haluttiin tulla juhlimaan sun synttäreitäs.''
S:*Lähtee ojentamaan lahjaa ja korttia Coralle.*
''Ole hyvä.''
C:''Kiitti Silva!''
C:''Mä en ees tienny, että mulla on tänään synttärit.''
*Avaa pakettia.*
Mitäköhän siellä on?
C:''Vauvakani. Kiitti, mä en oo koskaa enne saanu lahjoja.''
A:''Mä annoin sulle puolikkaan näkkärin orpokodissa, viikko ennenku lähin.
Et sä muista? Täytit sillon 5-vuotta.''
S: *Järkytys.*
C:''No ei se oo mikää lahja!''
L:''Hei, älkää skitsotko. Mullakin olis sulle lahja.''
L: *Ojentaa pakettia.*
C:''Anna tänne se ny nopeesti, onpa pieni paketti.''
A: *Lukee kortin ääneen sisarelleen.*
''Onnea Coralle <3 1.10-11
Sydämmellä Silva, Lana ja SHIDEN.''
A:''Näytä nyt mullekkin.''
C:*On niin kuin ei kuulisikaan.*
C:'' Lilla My!''
Coran huono tuuli katoaa, kun huomaa tämänkin lahjan mieleisekseen.
L:''Mä arvasin, että se rakastais lahjaansa.''
S:''Osuit sitten oikeaan.''
Cora ryntää halaamaan molempia, jopa Lanaa.
C:''Kiitti myös teille lukijat, kun olitte mun juhlissa!''

EXTRA:

Roskat ja lelut unohtuivat hetkeksi.

Se oli sitten siinä. Enää 11 päivää uuteen nukkeen. ^_____^ Odotelkaapas sitä.

Noki-chan, synttärisankari ja muut juhlijat.

4 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Suloista (: ♥ Onnea vaan Coralle. Ja mikäs nukke teille mahtaa olla tulossa ?

~*~Siri~*~ kirjoitti...

söpö tarina. ja onnittelut coralle <333 coralla on ihanat vaatteet<3

LAURI kirjoitti...

sain lievän aww-kohtauksen x)
tosi sulonen tarina!

Noki-chan kirjoitti...

Miku_6: Cora kiittää. (: Salaisuus nimeltä Ilja.

~*~Siri~*~: Cora kiittää taas. Myös vaatteitten kehuista, itsehän neiti ne valitsi.

LAURI: Kiitos. ;--]