tiistai 4. lokakuuta 2011

KT: Cora erehtyy

Heih, enää 8 päivää uuteen nukkelapsoseen. Tämä on siis se tarina, jossa Cora on pääosassa ja hieman Aleckin. Pahoittelen samankaltaisia kuvia, mutta parempia ei saanut. Anteeksi myös se, että muutama kuva ei halunnut kääntyä :P
Älkää häiriintykö siitä, että kerronta ja nukkejen ajatukset ovat samalla fontilla. Puhe on "-merkkien välissä.

Eräänä iltapäivänä Cora lepäilee kattoon tuijotellen.
Sitten tyttöselle tulee tylsää ja hän päättää keksiä tekemistä.
C:''Oh, tuol on jotakin.''
*Lähtee kävelemään näkemänsä esineen luo.*
*Istahtaa.*
Mikäköhän se on..?
Tässähän on avattava kansi. (--8
C:''Ohoh! Se heräs.''
Tätähän voi liuttaa näin.
Toi näyttää kompassilta, ne on kivoja.
*Painaa kompassin näköisestä 'napista'.*
C:''Wau. Siihen tuli tekstiä.'' 
Onkohan tää Noki-chanin jäljiltä auki?
Mitähän esim. tossa lukee?
 Nuk-ke-jen kirr-kirj.. Mähän oon nukke! 8D
Äh, vaikee toi vika sana. Painanpa siitä.
(HUOM. Siinä lukee Nukkejen kirjeenvaihtokaverit.)
Ruudulle ponnahtaa Alecin kirjeenvaihtopyyntö.
C:''Täähän on Alecin! :D''
Mutta Alec ei oo tollanen, ainakaa mun mielestä.
Niinpä mä muokkaan sen paremmaks!
Voi, nyt kävi jotain :<
Se sana oli liian vaikee, tästähän mä viimeks painoin.
*Klikkaa uudelleen.*
Hmm.. Täällä ei oo enää Alecin ilmotusta. Ehkä mä poistin sen vahingos.
Pitää tehdä uusi. n__n
Katsokaas minne Cora kirjoittaa! (-;
*Alkaa naputella kirjaimia innoissaan.*
Se taitaa olla nyt valmis.
Niinpä mä lähetän sen. *Painaa lähetä.*
A:''Cora, tuu syömää jotai välipalaa!''
C:''Joo, mä tuun!''

Hetken kuluttua:
C: *Mums* ''Mee kattomaan.. *Mousk.* Noki-chanin sängylle yhtä juttua. Siel on sulle ylläriviestei. Jos niit on tullu näin nopee.'' *Nams.*
A: ''Onko pakko, mul on tää kirja kesken.''
C:'' On ihan pakko!''

Niimpä Alec lähtee kapuamaan sängylle:
*Kiipeää.*
Onkohan toi sellanen Nokin kaltasten Jättejen konejuttu?
*Menee lähemmäs.*
Mitähän mun pitikään kattoa..?
Ai juu, viestejä. Mitä 30!? O__o Mullekko?
Mut miks?
Hei tässähän on auki jotain. Kirjotustila. Tossa ylempänähän tää on jo julkastu.
*Lukee.*
A: ''CORAA! Mitä sä oot taas tehny. En mä mitää deittiseuraa kaipaa, ainakaa täl hetkel. Ja Silvako muka kiva?!  Pyh.''

Eli idea oli siis Arikajikan, mutta sovelsin sitä hieman itse. Kyseinen sivusto, joka tuossa näkyi oli siis PullipSuomi. Eipäs muuta.

Noki-chan, keppostelija & aikuisemmat nuket.

9 kommenttia:

Elba kirjoitti...

Aikuisemmat nuket :D On se Cora ihana pikkusisko! ^^

Noki-chan kirjoitti...

Elba: Joo, ideat oli lopussa. :D Eikös olekkin!

Vivian kirjoitti...

Hih, oikein ihana pikkusisko tuo Cora ;)

Sacchan kirjoitti...

YAY! Mun idea <3 8'---D Nauroin ihan kamalasti~ On se Cora sitten kiltti~

LAURI kirjoitti...

WTH IS THAT THING o`______´o
Kosketusnäyttöinen kannettava?? Olen selvästi jäljessä kehityksestä.
Ahaha, tää oli tosi söpö kuvatarina ja hmm... mahtavaa xD
Cora osaa (Y)

Miku_6 kirjoitti...

Ai vitsit tää oli paras !! >3< Tykkäsin paljon ja tää oli hauska. Cora on kyllä kiva pikkusisko, hah ! ♥

Noki-chan kirjoitti...

Vivian: Niinhän se on.

Sacchan: Kiva jos tarina oli hauska. :D Totta.

LAURI: Tuo laite on iPad. Kiitos, parempi lukutaito tekisi Coralle terää. (:

Miku_6: Kiits ja kiva jos tykkäsit.^^

Doll♥Lover kirjoitti...

Hah , kyllä Coralla leikkaa ;D
Ei taidettu orpokodissa kirjoitusta pahemmin opettaa ~~ ^___^

Noki-chan kirjoitti...

Jep, se taito tosiaan on hukassa Coralla. :"D