perjantai 21. lokakuuta 2011

KT: Selvennyksiä (paljon kuvia)

Hellouuuj, te kaikki lukijat. (--: Tässä vihdoin tämä KT. Enää lähes viikko miittiin. ;--3 Tässä osassa tapahtuu aika paljonkin omasta mielestäni ja kuten otsikosta voi päätellä asiat selvenevät. Myös Alecin "toista puolta" paljastuu, nauttikaas:
PS. Kuvien tarkennuksen kanssa oli ongelmia, joten älkää välittäkö. :/

*koputus* *Alec menee avaamaan.*
A:''Terrrve..? Tuu sisään, jos on jotai asiaa. Olis vähän kiire.''
*Ilja astelee sisään.*
A:''Nyt, ku kertaa oot siinä nii kuka ihme sä oot..?''
I:''Eeh..mun nimi on Ilja. Kuulkaa asuuks Silvania Carpenter tässä kerrostalossa?''
C:''Joo! Se asuu kaks rappua ylenpänä, me ollaan viemäs sille tätä kakunpalaa. Se tuli Ranskasta äskettäi.''
A:''Jep, lähetää Corinna.''*kävelee ovelle Cora edellään.*
A:''Stop. Sä et tuu vielä, eka Silva kertoo meille asiansa ja mä annan sitte sulle luvan tulla, ok?''
I:''H-hyvä on..''

Pian Silvalla:
S:''Ihanaa nähdä teitä taas! Toin tuliasia.''
S:''Ensimmäisenä itselleni ostama mekko.''
S:''Cora, sinä sait nämä tennarit.''
C:''Jee, kiitti!''
S:''Alecille minulla on tyyny..''
A:*Tulee ottamaan tyynyn.*
S:''Sekä nämä kengät ja pillilahkeiset housut.''
A:''Miks mä saan näi paljon? o_o Mut kiitos.''
*Kävelee takaisin lähemmäs ovea, laittaen kengät jalkaansa.*
S:''Eihän sulla raukalla ollut kunnollisia kenkiä eikä tyynyä. Olet sitä paitsi niin pitkään halunnut tyylisesi housut. Nämä kengät ovat Lanalle.''
A:''Aa, kiva. Tuol ovel oli joku pentu, jolla on asiaa sulle. Tuu sisään Lilja!''
I:''Moi. Mun nimi tosin on Ilja, ei Lilja.''
S:*Säikähtää.*''Juuri hänestä minun piti teille kertoa! Sinulla ei muuten ollut laseja Ranskassa.''
A:''Mitä sä kaivat sieltä takkis alta? Oot sä joku ampuja tai psykopaatti?''
I:''Äh, en. Nää mun piti näyttää Silvanialle jo Pariisissa.
Olen hänen veljensä.''
C:''Epäreiluu, nyt Silvallaki on veli. -_-''
A:''Veli? Et sä oo kertonu et sul on VELI!?''
S:''No, kun minulla EI OLE veljeä!''
A:''Näytäs mulle vähän niitä kuvia.''
A:*Katselee.*''Pakko sanoa, että nää on kyllä sun Silva.''
I:''Sitä mä olen koittanut sanoa!''
*Silva kävelee poikien luo.*
S:''T-tämä on kyllä piirtämäni.''
*Pojat istuutuvat.*
A:''Joo, mut katos tätä.''
*Silvakin istuu.*

S:''Tuossa olen minä.. Miten se on mahdollista?''
A:''Sen mäki haluaisin tietää.''
I:''Sähän oot lähettäny kuvia vanhemmilles, vai mitä?''
A:''Ja sä oot joku hullu sähköposti kaappari?''
S:*Nyökkää.*
S:''Käytännössä kyllä, mutta miten ne ovat sinulla?''
I:''Katos sun perhees on..''
I:''..lähettäny ne mun perheelleni, vuosien ajan. Kaikki sun piirrustukset kopioina ja joka ikinen kuukausi me ollaan saatu susta kirjeessä tai sähkärillä kuva. Sä olit mun vanhempien esikoinen, mut ne joutu antamaan sut pois, koska niil ei ollu varaa elättää sua. Äiti katu sitä aina, kunnes tuli taas raskaaks ja sai mut. Se ei voinu antaa muakin pois.''
S:*Alkaa itkeä.*
I:''Soita, vaikka vanhemmilles. Ne kertoo kyllä kaiken saman.''
C:''Nyt säki sait jonku salasen veljen. Ihan tyhmää!''
A:*Läps.*
I:''Mä jätän teiät rauhaan nyt. Sain asunnon tosta kerrosta alemmasta rapusta, jos huvittaa tulla juttelemaan.''
*Alec nousee ylös.*
A:''Mäki lähen..Cora tuut sä mukaan?''
C:''Mä lohdutan Silvaa.''
*Alec lähtee.*
Ja saapuu Iljalle.
A:''Kissa O_____O''
I:''Älä pelkää, ei se sua tapa.''
A:*Kääntyy.*
''Luojan kiitos, sä sentää olit tääl.''
I:''Niin mä hetki sitten sanoin. Istu alas ja kerro.''
A:*Liimautuu Iljaan kiinni.*
I:*Säpsähdys.*
A:''Totaa..miks sul on noi lasit?''
I:''Koska mulla on huono näkö. En mielellään käytä näitä, mutta on ne sentään kivan malliset.
Miks sä muuten oot nyt noin kiinnostunu? Äsken olit joku henkivartija Silvalle.''
A:''Muiden suojeluvaisto, oppii kaduilla.''
I:''Ookoo..''
*Silva tulee asuntoon.*
S:''Mitä IHMETTÄ teet, Alec?!''
A:*Siirtyy.*
''Tulin keskustelemaa. Onha se nyt kiva saada seuraa, ku joutuu kestämään sua ja Corinnaa aina.''
I:''En muute maininnut siellä Pariisissa, että tunnen sen Lumian.''
S:''Tunnet Lumian!!?''
I:''Siis, joo.. Se tiesi sun adoptiosta jne.''
S:*Järkytys.*
S:*Pyörtyy.*
A:''Ei taas!''
I: ???
EXTRA:
Ostin ylisöpöjä pyyhekumeja, oli kolmea erilaista pakkausta :3 Nämäkin Ranskasta. Coran antama Silvan kakunpala on siis myös tälläinen.

Ja nyt pyytäisin kommentteja. >:---D Mitäs piditte tästä paljastusten kirjosta?

Noki ja lapsoset.

6 kommenttia:

Razoku kirjoitti...

Suojeleva isoveli tyyppi tuo Alec ^^ En jaksa odottaa miittejä!! >8D

LAURI kirjoitti...

Omigosh, NOKI-CHAAAAN!!
Senkin ihana, teet aina nämä niin jännäksi ja varsinkin nyt osuit mielestäni ihan nappiin! x) En ees tiiä mikä täs oli parasta, kun kaikki niin taidokkaasti toteutettua. Loistavaa♥
Hmm, en tiiä ootko viel huomannu, mut jos kiinnostaa ni annoin sulle sellasen awardihomman mun blogissa 8)

Noki-chan kirjoitti...

Raz: Juu, samat sanat! (---8

LAURI: Oiiii, oon kyllä nyt liian otettu! x--3 Kiitos, tack jne. Ihanaa, että tykkäät noin kovasti. Äh, en oo vielä huomannut, mutta meen katsomaan. Koitan muistaa vastata ensi postauksessa siihen. (:

Ainukka ♥ kirjoitti...

Ilja = ♥ En kestä katsoa Isul Maon ihanuutta !! Nyt tuli halu saada hänet itselleen... Taidanpas joku yö hiippailla kotiisi viemään herran >8D Alec on myös komia (: Ja Silva ja Cora on tietysti myös ihania ^w^

www.doll-wonderland.blogspot.com

Miku_6 kirjoitti...

Uuuh, kivoja paljastuksia~ Ihana tarina ja kiva toteutus. Olen hulluna näihin sun kuvatarinoihis, ne on niin pitkiäkin ja aww... ! Ilja on ihana ~~ ♥ Mutta Alec on kyllä vieläkin ihanampi... syön sen, Ilja saa olla jälkiruokani~ Alec obitsuineen on kyllä jotain niin ihanaa .... <3 Anteeksi outo kysymys, mutta onko Alec homo ? ÒwÓ

Noki-chan kirjoitti...

Ainukka: *Ilja piiloutuu* :D Kaikki kiittävät kehuista.

Miku_6: Oaw, kiitos. (; Pojat kiittää ja juoksee karkuun. :'D Alecista en tiedä. :'3 Pitäis kysyä herralta itseltään. Ilja on alaikänen niin sen suhteen asia ei onnistuisi.^^