tiistai 15. marraskuuta 2011

KT: Kuin avoin kirja

Moii, tällä kertaa tarinassa ovat pääosissa Alec & Ilja. Molemmat pojjaat, kun voittivat suosituin-kyselyni niin päätinpä heistä tälläistä väsätä. Samalla paljastuu hieman juttuja Alecista. ;)

I:*Kävelee sisään.*''Ilo nähdä hymy sun huulillas.''
Alec, joka ei ole kuullut Iljan tuloa säikähtää ja horjahtaa alas sohvalta.
A: *Tumps.*
I:*Kyykistyy.*''Sattuko suhun?''
A:*Nousee ylös itseään siistien.*''Kunnossa ollaan.''
I:*Istahtaa paremmin.*''Nyt vai ylipäätänsä? Kerro, jookos?''
A:''Äh, et viittis taas. S-sä vaan tuut ja teet ton..luet mua, ku avointa kirjaa.
I:''Alota silti. n__n''
A:''No mä olin eilen Silvalla Corinnan kanssa. Son siel muuten nytkin..
Niin mä siis kerroin mitä kaikkea Dina oli tehny viime aikoina. 
Sen et se melkee hyökkäs Lumian ja sun kimppuun yms.''
''Ja sitten..sitten RAKAS sisareni sanoo et suutelihan Dina mua!!''
''Noo, Silva järkyttyy..''
''..ja arvaatkin varmaan mitä mä tein sillon? Sitten Corinna on vaa 'hups' ja peli on menetetty.''
I:'' Rankkaa? Mut miks sä aina masennut tolla tavalla?''
A:*Katsoo alaspäin.*
I:''Ei sitten.. Mulla on teoria, sä oot rakastunut?''
A:''MiTÄH?''
I:''No eikös se selittäis paljon?''
A:''Hei, mä en oo liikkunu juurikaan ulkona viime viikkoina.
En nää ees usein muita, kun Silvan..ja sut.''
I:''Siis..tykkäätkö sä..?''
A:''Eiii, en mä susta tykkää! Sähän oo jotai 15-vuotta.''
I:''No hyvä. Sitten sä ikävöit jotakuta? Sähän oot puhunu jostai Hakimista?''
*Alkaa laittaa laseja silmilleen.*
A:''Hakim. Se on mun parasystävä. 
Mä asuin parikin vuotta Intiassa sen palatsissa sen ja sen lukuisten palvelijoiden kanssa.''
I:''Ehkä sun pitäis mennä sen luokse sitten?''
A:''Eiii, se liity tähän. Mä vaan vihaan syksyä ja kaikkea..
Ahdistaa, varsinkin...''
I:''..Dinako? Vaikka sä kerrot mulle niin et hyödy tästä mitää.
Kirjota ylös, vaikka Nokin blogiin tai hanki apua, ei pahalla. Kerro Silvalle.''
A:''K-kirjota?!!''
A:''Täs on sulle kuule tekstiä.''
*Ottaa jotakin sohvan alta.*
A: *Purist.*
''Tekstiä aina siitä lähtien, kun olin 14-vuotias.'' *vaikenee.*
I:*Lukee kannen tekstin: Shiden's Diary.*
''Oh, ymmärrän.''
A:*Synkist.*
I:''Hei, hei..''*Lähtee kerrosta ylempänä sijaitsevaan asuntoonsa.*
A: *Huokaus.*

Karsin hieman juttuja, etten mitään liian angstia rupea kirjoittamaan, vaikka sellainen Alec onkin. Kommenttia toivoisin :3 ja niitä ideoita? *pyytää.*
Ensipostaukseen voisin tunkea piirtämäni Cinnamorollin extraksi.

Noki-chan & kerrostalon väki.

5 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Oi, poikatarina~~~~ ! <3
Miten musta tuntuu, että Alec tykkää iiiiihan pikkiriikkisen Iljasta ? Siis ihan pikkiriikkisen?
Edelleen ihana kuvatarina, ja yli-ihania nukkeja... *w* Tuntuu ettei enää pysty muuta sanomaankaan U__U

LAURI kirjoitti...

Ihanaa. Ohoho, Alecilla onkin suhteita johonkin sultaaniin P: Aika hyvin. Tykkään tosta pään painamisesta x) Ilja on niin sulonen..!

Sacchan kirjoitti...

EI KAI VAIN.... EI KAI VAIN MUN HARTAIN TOIVE OLE TOTEUTUNUT?!! onko Silvan ja Alecin kanssa sittenkin jotain säpinää? no ei vaineskaan :---D
Kiva tarina, Ilja ja Alec on niin komeita molemmat <3

alice50503 kirjoitti...

http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

bang kirjoitti...

Sun blogi on kyllä ehdottomasti paras mitä mä olen lukenut! (:
Nämä kuvatarinat ovat tosi hyviä ja se, kun teet niitä niin usein vielä. Rakastan Iljaa ja Silvan sivupersoonat ovat erikoisia ja jotenkin hauskoja. :D tuitui
Myös toi nukkejesi asunto on tosi hyvä mun mielestä, ettei kaikki asu samassa talossa, mutta lähekkäin kumminkin. :3 Jotain tollaista mäkin varmaan tarvitsisin kun tänne muuttaa lisää nukkeja asumaan, mutten kuitenkaan viitsi samanlaista asuntoideaa pölliä. :D
Ainoa miinus minkä voin sanoa, on Alecin huoneen liian raisu tapetti ja lattia. Sattuu silmiin lukea kun ympärillä vilkkuu kuvioita. :'D

Hmm.. Tulipas mielenkiintoinen kommentti, mutta..