keskiviikko 2. marraskuuta 2011

KT: Riitaa retkellä.

Heijjsan! Otsikko on surkea, mutten parempaa keksinyt. Minun piti postata tälläkertaa sellainen minikt, mutta päätin jättää sen myöhempään. Nyt saatte siis lukea kuvatarinan, jossa vierailevana tähtenä Lana. Myöhemmin tulee kyllä kuvia sunnuntaista! (;

HUOM! Seuraava KT on eräänlaista jatkoa tähän *KLICK* :--) Zero tekee itse tuolle jatkotarinalleen oikean lopun.
Lana, Alec ja Ilja viettävät aikaa yhdessä ulkoillen.
L:*Istahtaa.*
A:''Minkä takia sä oisit halunnu tavata Silvan Silvana?''
L:''Äh, yhen jutun takia vaan..''
D: Jes! Tuollahan noi on.
D:''Hello boys!'' <'3
A:''M-moi?''
I:''Miten sä meiät löysit?''
D:''Kunhan vaa seurasin. Kelasin et lähette johonki bilettää.''
A:''Eeh..''
L:''Kaikki eivät biletä, kuten sä, Dina.''
D:*Laskeutuu Alecin syliin.*''Kuka sä luulet olevas, kun tiiät mun nimen?''
I:''Istu tähän, jooko? Et piinais Alecia.''
L:''Silvan parasystävä, Lousian. Sano vaa Lana. Me ollaan tavattu ennenkin, kun mä saavuin Suomeen.''
D:''Sorry, mut sä oot ihan vieras mulle.''
A:''Etkö oikeesti muista?'' o_o'
I:''Dissosiatiivisestä identiteettihäiriöstä kärsivillä esiintyy muistikatkoksia eli he eivät muista joitakin kohtia omasta elämästään. Se taitaa päteä myös Dinaan, mikäli se ei sivupersoonana muista.''
D:''Pää kiinni! Mä en oo sairas, vaan Silva!''
I: *Nielaus.*
L:''Voisko se olla mahollista?''
A:''Nii miksei..''
L:''Hetkonen! Mitä ihmettä oot tehny parhaanystäväni kasvoille??!''
D:''Mun kasvoille!! Meikkasin, tykkäätkö?''
L:''EN!''
A:''Älä ny, ei toi oo paha.''
I:''Pliis, mennään jo takasin. Tääl on kylmä.''
A:''Dina, rauhotu. Sä oot vaihtanu Silvan hiustyylin ja meikin.
Et voi muuttaa sitä täysin ihmisenä. Älä tee enää mitään tyhmää, kuten kauneusleikkausta, ok?''
D:''Hyvä idea.''
A:''Pitiki kieltää..''
Lopulta porukka lähtee:
I:''Odottakaa! Mä en ehtiny syödä.''
L:''Nyt tuut, mä en anna sun sairastuttaa Silvaa flunssaan!''
D:''Mulla on korkkarit ja mä EN sairastu! Kuulitko? MÄ!''
A:''Olkaa jo hiljaa, jooko?''

PS. Silvalla pitäis olla nyt obitsu, mutta sen kanssa on vakavia teknisiä ongelmia, Pullarissa kysyin ongelmaan apua ja jos joku sieltä lukee ja osaa auttaa niin, kiitos!

Obitsun suhteen epätoivoinen Noki ja nuket.

4 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Hihihi, naurattaa kun he riitelevät noin~ Mihinkäs Cora jätettiin ? O.o Mutta joo, Silvan (tai Dinan oikeastaan muttamutta) huulet ovat aika herkulliset~ ♥

Razoku kirjoitti...

Uu, näissä kuvissa Silva/Dinan huulet näyttävät paaaaaaljon paremmilta kuin minun ottamissa kuvissa.... :3 Ja ah, sillä on toi toppikin! Odotan innolla kaikkea uutta ja kivaa täältä!

LAURI kirjoitti...

Nam, viihdettä!♥ Silvan/Dinan uus meikki on aivan käsittämättömän ihana >u<

Noki-chan kirjoitti...

Miku_6: Cora vaan jätettiin jälleen :D Neiti kiittää.

Raz: Sinu tekemä meikki ja toppi. :3 Kiva kuulla.

LAURI: Dina kiittää n_n