lauantai 26. marraskuuta 2011

KT: Rohkeutta on monenlaista

Moii, kiitos uusille lukijoilleni! <3
Nyt saatte lukea kuvatarinan, jossa Lumia vierailee. Tänään on tulossa überkiwa päivä nukkejen kanssa. Lumia oli Iljalla yötä ja tänään neitonen saa obitsun. Ilja muuten sai ikäviä jälkiä kasvoihinsa eilen Zeron kuvatessa, mutta nuo jäljet eivät ole vielä näissä kuvissa nähtävillä.

A:''Moi..''
I:''Hei, mikä sut tänne tuo?''
A:''Seuran puute. Tota..voisitko..kissa siis?''
Niinpä Ilja käskee Tigerin mennä hieman loitommalle.
Alec pelkää kissoja jos joku ei ole tajunnut :D
A:''Mä en voinu olla huomaamatta viimeks et sä haluisit puhua välillä itestäs.''
I:''Okei.. Mistäs haluut jutella?''
A:''No miten olis Lumia? Mikä sun syys on ettet kerro sille et tykkäät siitä?''
I:''No, sä tiedät, et Lumia on rikas ja.. mä oon vähän köyhänpuoleinen.
Luokkaerot ei sen vanhemmat tykkäis musta ja en haluis pilata meiän ystävyyttä.
Mikä sun syys on?''
A:''Se on rikas ja mä oon köyhä. Yksinkertasta.
Miten sä tapasit Lumian?''
I:''Hah, keksisit oman tekosyyn. Kerron jos haluut välttämättä tietää.
Olin sillon 13-vuotias ja Lumia 14-v. Mulla oli ihan samat lasit ja sama takkikin.
Oikeestaan oon kasvanu vaan pituutta siitä ajasta.''

Kaksi vuotta sitten pariisilaisessa puistossa, Ranskassa:
Pikku-Ilja viettää välituntiaan piirtäen.
Samassa hänen luokseen kipittää iloisen näköinen tyttö.
L:''Hyvää iltapäivää! Mitä sinä piirrät?''
I:''E-en mitään erityistä.''
L:''Oih, se on hieno. Saanko liittyä seuraasi?''
I:''Siitä vaan.''
L:''Ihanaa! Minä olen neiti Lumia Wanilla Carpenter.
Carpentereiden aatelisranskalaista sukuhaaraa, hauska tavata.''
I:''Öh..Mä oon Elijahl sano vaa Ilja.''
L:''Mielenkiintoinen nimi sinulla.''
*Kaipaa laukustaan teetä.*
L:*Siemaisee kupista.*
''Kerrohan Eli..-Ilja, mitä teet täällä?''
I:''No.. mä vietän välituntia.''
L:''Oh, käytkö  koulua?''
I:''Joo? Et sä sitten käy?''
L:*Kikattaa ihastuksissaan.*''Kuinka jännittävää! Minä olen kotiopetuksessa, päätin tulla kuitenkin tänä ihanana päivänä jaloittelemaan kaupunkiin.''
I:'' O__o Siis sulla ei oo luokkakavereita?
Minkä ikänen sä ees oot?''
L:''Neljätoista vuotias. Saanen tiedustella sinun ikääsi?''
I:''Mä oon vaan kolmetoista.''
L:''Mukavaa.''
L:*Hätkähtää.*''Hyvänen aika! Latinan tuntini alkaa piakkoin!''
L:''Oli oikein hauska tutustua, Ilja. Nähkäämme huomennakin tähän aikaan?''
I:''Joo, mikä ettei.''
L:''E-en ole vielä pakannutkaan!''
L*Alkaa tunkea tavaroita laukkuunsa.*
''James varmasti hermostuu..''
L:''N-näkemiin!''
*Pinkaisee juoksuun.*
I: Mikä tyttö.. Se ei tajunnut, et mä piirsin sen kuvan.
Tai sitten se oli vaan kiltti eikä halunnu nolostuttaa mua ja saada kiinni sen ihailusta..''

Takaisin nykyhetkeen:
I:*Ilja päättää kertomansa tarinan äskeisestä lukukokemuksestanne.*
A:''Outoa. Mitä se sitte näki sussa, kun tuli joka ikinen päivä?''
I:''Mä en tiiä. Varmaan saman mitä sisko näkee sussa.''
A:''Hmm..Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?''
I:''Hei, en mä mikää renttu oo!!''
A:''Miten vaan, sun pitäis kertoa sille.''
L:*Tulee Silvalta.*''Hei pojat!''
A:''Mä tästä lähenkin.''
L:*Istuutuu Iljan viereen.*
I:''Kuule Lumia..mä oon aina tykänny susta. Silleen, oikeesti.''
L:''Ilja, tiedän. Olen aina tiennyt.''
I:*Punast.*
A: Aww. Oisinpa mäki ollu noin rohkea, kun siihen oli kauan sitten tilaisuus.
*Vinkkaa silmää Iljalle onnistumisen merkiksi.*
A: Mutta, kun en ollu..Mistään ei tullu mitään eikä tulekkaa.''

Ihastustaan Lumiaan
  3 (8%)
 
Ihastustaan Lanaan
  0 (0%)
Ihastustaan Silvaan
  16 (45%)
 
Ihastustaan Iljaan
  12 (34%)
 
Ihastustaan Dinaan
  0 (0%)
Ahdistustaan Silvaan
  0 (0%)
Ahdistustaan Dinaan
  0 (0%)
Ikäväänsä Hakimiin
  1 (2%)
 
Ihastustaan johonkin vieraaseen
  0 (0%)
Menneisyyttään
  3 (8%)
 
Jotakin muuta, mitä? (;
  0 (0%)



Tässä äänestykseni tulokset. Murskavoiton vei Alecin ihastus Silvaan. Toisena tuli Iljaan. Menneisyyden ja ihastuksen Lumiaan veikkaus päättyi tasapeliin. Jopa yksi veikkasi Hakimia. Suurin osa sitten jäikin ilman ääntä. Oikeaa vastaustahan en paljasta, selvitkööt aikanaan! (--; 
Onko Silva ihastus teidän lukijoiden toiveajattelua vai ilmiselvä juttu mielestänne?
Eipäs tällä erää muuta. 3.12 miittiin en muuten sittenkään ole tulossa.

Noki-chaninne, hänen nukkensa & ihanainen pikku-Lumia :--3

7 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Taas näitä ihania kuvatarinoita, mmmmh~ ♥
Idea oli tosi kiva... (: Minä ehdotin Alecin ihastusta Iljaan, jotenkin minusta on vain alkanut tuntua siltä ;3 Mutta tämän tarinan nähtyäni... hhm, en olekaan siitä enää niin varma~

Will kirjoitti...

Hmm, how exciting! ^___^ Tämähän on jännää. :D Tämä kuvatarina muutti täysin käsitystäni Alecin salailusta, nyt en ole enää ollenkaan varma. :D Mutta mukavaa, haluan jatkoa! Tahdon nähdä mitä Lumia tykkää Iljasta. ;);)

PURIN ~☆ kirjoitti...

Alec ja Ilja olis ollu sulone pari ; n ;
Mut upee kuvatarina jälleen n___n ♥

LAURI kirjoitti...

Vika mustavalkokuva Iljasta on aivan ihana *A*
Taas kerran viihdyttävä ja sulonen kuvatarina ... en kestä suurta ihastustani Isul x Pullip suhteisiin >A<

Sacchan kirjoitti...

Ihana kuva tuo missä Lumia kipittää Iljan luokse <3
Kiva pikku tarina, Ilja ja Lumia on suloisia yhdessä~
Voi kumpa Alecille ja Silvalle kävis samoin <3 *haaveilua*

Ami kirjoitti...

Muaha, minä ehdotin ikävää Hakimiin, mutta olisin ehdottanut ihastusta Hakimiin, mutta ei siellä sellaista vaihtoehtoa ollut. >D Tuosta yhdestä kohdassa vaikutti kuin Ilja olisi kysynyt miksi Alec ei kerro ihastumisestaan Lumiaan, muttei se niin tainnut mennä kerta tuon äänestyksen oikea vastaus on vielä salaisuus??

A:''Hmm..Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?''
I:''Hei, en mä mikää renttu oo!!''
^Ihan parhaat vuorossanat. xD

Noki-chan kirjoitti...

Miku_6: Kiitos :) Kiva kuulla mitä olet veikannut^^

Will: Kiitos :D Olen tainnut sekoittaa kaikkien teidän ajatukset??

PURIN: Olishan ne ja voihan ollakkin, mutta Alec on aikuinen ja Ilja ei yms. (; Kiits.

LAURI: Tack ja mukava jos miellytti 8)

Sacchan: Thanks ja kaikkihan on mahdollista.

Ami: Kiitos x) Sellasta vaihtoehtoa ei tosiaan löytynyt. :D Okei ja hyvä jos tykkäsit.