perjantai 4. marraskuuta 2011

MiniKT: Coran kaipuu & EXTRAA

Hei kaikki! Olen unohtanut postata Eiffel-torni kuvia nukeista joten nyt niitä ja muutama muu kuva jonka otin Alecista aamulla. Ensiksi kuitenkin minikuvatarina,  pääosassa Cora! Joka tarkoittaa, että tämä on minäkertojalla Coran näkökulmasta.

Lähiaikoina mä olen joutunu leikkimään yksin..
..,koska Alec vaan istuu huokaillen.
Se teki niin joskus orpokodissakin, mutta nykyään se tekee niin aina, kun Dina tulee esiin.
Ilja-setäkin lukee mangaa tai tekee jotai muuta eikä se oo nii hyvä leikkimää.
Ja Dina..se on pelottava. Mä haluaisin Silvan takasin.
Toisinaan haluisin piirtää tai kirjottaa, mutta mä en oo koulussa.
En siis osaa oikee hyvin kumpaakaa.
Alec ei päästä mua sinne, en ennen halunnukkaan.
Silti siel mä varmaa saisin ystäviä, niitä mä nykyää kaipaan. *Huokaus.*
Onneks on silti yks joka joskus tulee mun luo leikkimään, kun Alec ja Ilja on poissa.

EXTRAA:
Ilja Eiffel-tornissa 300 metrin korkeudessa. 
Silva vielä vanhalla meikillään samassa paikassa.
Tuolta näki kyllä kauas. :3

Varoitus! Puolialaston Taeyang.

Harmikseni sumu ei välittynyt kuviin :< KT oli myös hieman erilainen kuin yleensä. Toivottavasti joku tykkäsi. (: Sunnuntaina uusi postaus, jossa luvassa uutta tietoa kuvatarinan muodossa ;--) Äänestyksen tulokset:
Silva
  6 (15%)
Cora
  8 (20%)
Alec
  22 (56%)
Ilja
  16 (41%)
Dina
  6 (15%)


Ääniä tähän mennessä: 39 

Kiitos äänestäneille! Tykkäätte siis selvästi pojistani eniten. :D Murskavoitto Alecille jälleen. Corakin on suosittu, mutten ilmeisesti kerro hänestä tarpeeksi,vai? Oon huomannut, että Silva jää näissä aina vikaksi. Taidan kertoa hänestä vähän liikaa?
Mietin, että voisin avata jossakin tarinassa hieman lisää Alecin taustoja mikäli tahtoisitte? Se olisi tosin synkänpuoleisempaa settiä.
Tällä hetkellä mulla on ajatuksissani menossa suhdekriisi Alecin ja Silvan takia, molemmille pitäisi joskus löytyä joku.. Tai sitten ei.
Mutta eipäs muuta.

Noki-chan & vuokralaiset.

9 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

EIIII EIIII EIIIII~ !! Nyt sekoan ja totaalisesti !! >w< Alec on vaan nii~ii~in hyvännäköinen ilman paitaa että... ! ~~♥ Anteeksi että kiljun ja huudan ja olen tällainen kauhea puolialastomista pojista tykkäävä hullu, muttakun... Alec on vaan NIIIIIN ihana <3 (: Kuvatarina oli mielenkiintoinen ja se jätti odottamaan jatkoa ;3 Alecin taustoista haluaisin mielelläni kuulla~ :3

Broken Junk Doll kirjoitti...

*Nosebleed Alecin kuville* >_____<

Ami kirjoitti...

Oon ignoorannut koko äänestyksen, hups. D: Mut asiaan; kiva että teit tarinan Coran näkökulmasta, muutenkin arvostan miten jaksat tehdä niin usein kuvatarinoita. *w*
Pari kuvaa ei näkynyt, mutta klikkaamalla asia korjaantui. ;>

LAURI kirjoitti...

Cora pienokaista käy sääliksi. Sniff, heitän hänelle henkisiä olkapäitä nojattavaksi u__u
Mukava pieni kuvatarina, tykkäsin~

Kreeta kirjoitti...

Cora raukka:( Hieno tarina oli:)

aainskii kirjoitti...

Voi Coraa ): Tykkään ton tapasista kuvatarinoista ^^
Etit seuralaista nukeille? Ootko käyny PUllarin nukkedeitissä, vai suunnitteletko uutta nukkea?

Sacchan kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Sacchan kirjoitti...

(joosori oli pakko poistaa toi toinen kommentti :x)
*Nosebleed & fanityttökirkuminen*
ALEC ON LIIAN HOT! xD lol.
Taidan olla jotenkin outo mutta tykkään Alec x Silva-parituksesta :I (niin käy aina animeissa ja mangoissakin, että rakastun kaikkiin parituksiin joista ei tuu mitään...).
Mä toivoisin Iljan taustoista kuvatarinaa, poika on ainakin mulle vielä mysteeri :3 Kivoja kuvia, tykkään ^__^

Noki-chan kirjoitti...

Kiitokset kaikille ja Alec + Cora kiittää myös. (: Otan toiveitanne vastaan. Erikseen vielä parille:

aainskii: Nukkedeittiäkin olen miettinyt, mutta tullut siihen tulokseen etten vielä tiiä mitä tahon Alecin ja Silvan varalle, joten en siellä mitään kysele

Sacchan: Iljan taustoista on harkittu KT:tä ja uskon, että poju tulee kertomaan elämästään joskus ja yksi KT on tulossa varmasti aiheesta. Kiva jos tykkäät ideasta, en ehkä omista nukeistani haluis paria, mutta saa nähdä. ;)