lauantai 10. joulukuuta 2011

KT: Ajattele ennen kuin toimit

Moips (: Valitan tässä vielä uudestaan sitä, etten kerennyt tekemään teille joulukalenteria ;__; Siksi jonkinsortin jouludraamaa ja vähän muutakin. En tiedä missä se ei-Pullip-tyyppinen tulokkaani on tulossa, mutta jossain Yhdysvallat-Suomi välillä. Varmaan tulee tällä tulevalla viikolla C:

Silva ihailee vanhaa pokaaliaan.
A:*Astelee sisään.*
S:''Huomenta Alec!''
A:*Istuutuu.*
S:''Anteeksi, että olen vielä yöpuvussa. Aika unohtui vanhoja muistellessa.''
A:''Eipä mitään. Mä oon ajatellu tätä listaa..''
A:''Ei voida toteuttaa puoliakaan, eikä mulla oo varaa.''
S:''Älä huoli. Minä voin kyllä maksaa kaiken.''
A:''Sitä mä en haluu. Et voi maksaa joka ikine vuosi jotain älytöntä Corinnalle.''
S:''Ei siitä ole vaivaa.''
A:''On mulle. Sille pitää kertoo totuus. Ei mul olis edes mitää sulle.''
S:*Nousee.*
''Jos nyt, vaikka..''
S:''..antaisit aluksi..''
A:?!
S:''...itsesi?''
A:''Kiitos, mutta EI kiitos.''
A:''Taidan tästä mennä.''
S:''Alec, älä nyt suutu!''
S:''Minä vain pilailin. Olen yrittänyt siitä lähtien kuin ilmestyit tänne saada huomiosi.''
A:''Huomattu on.''
S:''Tarkoitan eri tavalla. Mikset voisi antaa minulle mahdollisuutta?''
A:''Jos et oo huomannut, oot ollu aika tunkeileva.''
S:''Tiedän, mutta etkö voisi unohtaa?''
A:''Et tienny, että Ilja on sun veli. Oisit kohdellu mua, kuten sitä.''
S:''Ai pitämällä sinuakin hulluna?''
A:''Parempi sekin!''
S:''Alec kiltti..?''
A:''Tää eksyy nyt vähän siitä lahja-aiheesta.''
A:''....''
S:''En satuttaisi sinua. Luottaisit hieman.''
A:''Satutit jo!''
S:''A-alec?''
*Hyvin epämääräinen ja säälittävä  horjahdus.*
A:*Lähtee.*
...
*Nousee.*
P:''Äiti?''
Iljan nalle tuijottaa Poppya vastaamatta.

EXTRAA:

Piirsin Merlin (:
Ja hyvin epäonnistuneen Shigen.

Kommentteja? (; Juhlapostausideoita otan yhä vastaan!

Noki-chan & sekalainen porukka

PS. Anteeksi stoorin otsikko, joka ei oikein sovi tähän :P

5 kommenttia:

Ainski kirjoitti...

Bjd:kö sulle on tulossa?
Kiva tarina, ja noi piirustukset on hienoja.

Zero-chan kirjoitti...

Tuhma Alec.>.< Järkytti Silvan, joka sitte muuttu Poppyks.No mut hyvä tarina.Silva näyttää jotenkin tosi suloselta täsää.^^Ja Alec.♥No sitä nyt ei tartte enää ees puhua?

Miku_6 kirjoitti...

Aaaaw Alec, olet ihana ~ ♥
Mutta hyi, säikäytit Silvan ! >o<
+ ostatko kenties BJD:n, vai jonkun muun ?

LAURI kirjoitti...

Silva/Poppy on nyt jotenkin erityisen viehättävä tässä tarinassa.... lähinnä ulkonäöllään. Alec myös yllättävän hyvän näkösenä. Hyökkäystä ja väistöä.. Draamaa u know. Jätti sen jatkoa odottavan kipinän mistä plussaa ja sekin jännittää että mikäköhän mahtaa olla tämä seuraava nukke. Ja nää piirrustukset muuten nättejä, varsinkin Merli on super♥

Venus Angelic kirjoitti...

oon seurannu sun blogia pidemmänkin aikaa mut nyt sain vasta tehtyy käyttäjän tänne x'''D
Alec on ihana♥ niinkun on kaikki muutkin sun nuket mut alec on vaa mun lemppari xD silva on yli nätti ^w^''
corasta ei oo tullu nyt vähään aikaan mitään "kunnollista" postausta >m<''
taas hyvä KT ;3

♥:llä Venus n__n