lauantai 31. joulukuuta 2011

KT: New year start 3..2..1..what?!

Ehheh, ei se vuosi vielä alakkaan. Muutama tunti jäljellä. Otsikko ideat oli lopussa joten..

Heips! C: Tämä stoori on siis uudenvuoden kuvatarina. Ensikerralla niitä MH-kuvia. Innosti vaan tehdä tälläinen tarina ja piti tehdä teille hieno kuvakin. Tajusin kuitenkin, etten koskaan saa toteutettua sellasta kuvaa. Joten ehkä lopetan tän selostuksen ja päästän teidät lukemaan:
PS. Tää piti kirjottaa yöllä, mutta tahtoo tehdä nyt! B)


Osa nelikostani viettää iltaa Iljalla.
Sitten neljäs henkilö astuu sisään.
S:''Hello!''
A:''D-dina?!''
S:*Istahtaa.*''Ei hupsu, minä vain.''
A:''Hyvä.''
S:''Enkö saa pukeutua lyhyeeseen mekkoon ilman, että minua luullaan sivupersoonakseni?''
A:''Saat, toi ei vaan oo oikeen sua. Oot silti..eeeh..nätti.''
S:''Kiitos.''
C:''Ilja-setä miten sanotaa hyvää uuttavuotta ranskaks? Ruotsiks se on gott nyt år!''
I:''Bonne année.''
S:''Ja englanniksi se on Happy new year.''
C:''Wau, mä osaan sen nyt!''
A:''Et sä oikeesti ees tota tienny?!''
C:''Mistä mä voisin tietää, mä oon vasta kymmenen.''
S:''Älkäähän nyt. Onko teillä muuten uudenvuoden lupauksia?''
I:''Mä lupaan pyrkiä johonkin kuvataidelukioon heti, kun haut alkaa.''
S:''Loistava päätös!''
C:''Mitä ne uudenvuoden lupaukset on?''
A:''Etkö sä tiiä mitään!?'' -_-
A:''Se tarkottaa, että kukin lupaa uutena vuotena yhen jutun. Sitten se lupaus yritetään pitää koko vuosi.''
C:''Oih, mä tiiän! Mä lupaan ostaa PALJON leluja!''
A:''Ei toi oo mikään lupaus..''
S:''Alec-kulta, mitä sinä lupaat?''
A:''Mä lupaan ettii itelleni terapeutin tai psykiatrin tai minkälie..''
S:''Mitä sinä sellaisella?''
I:''Alec tarttee ammattiapua! Etkö sä tiennyt, että..''
A:*Hypähtää.*''Pää kiinni Ilja!''
I & C:''....?''
S:''Alec!''
A:*Tukkii Iljan suun.*
''Oot hiljaa, jooko?'' *Siirtyy kauemmas.*
S:''Olen huolissani, muttei sinun tarvitse kertoa.''
S:''Etkö haluaisi tietää mitä minä lupaan?'' (;
A:''..En.'' *Synkist*
S:''Minä lupaan, että kello 00:00 tämän päivän eli 31.12.2011-1.1.2012
välisenä hetkenä suutelen sinua. Siten vuoteni päättyy ja alkaa täydellisesti.
Ensi vuodesta tulee paras, takiasi.''
A:''Niinkö?'' Miks se lupaa tollasia!?? :<
S:''Jep.''
*Kiss.*
I:*Syöksyy eteen.*
''Ettei noi mee liiallisuuksiin niin käsken kohta noitten lopettaa ja jatkaa sitten klo 00:00!
Toivottavasti ette järkyttyneet... Nyt kuitenkin:''
C:'' Hyvää uutta vuotta! Gott nytt år!''
I:'' Bonne année! Happy new year!''

EXTRAA:
Tässä vielä tuo yläkuva pienempänä (:
Ja oma uudenvuoden toivotukseni teille lukijat! :3
Kuka tunnistaa kaikki kielet? xD 

Noki-chan & juhlivat nuket.

PS. En enää voi laittaa headeria. Ei toimi normisti eikä enää kahden eri linkin kautta :--P Yritän epätoivoisesti korjata vian.

5 kommenttia:

Zero-chan kirjoitti...

Hieno postaus taas.!Voi Cora pientä ku ei ole edes englantia oppinut ja uuden vuoden lupauksia tiennyt.♥ Mut aina yhtä suloine kumminki.Jännää...Shiden ei ollu ihan peloissaan vaikka Tigeri oli lähistöllä.Onko herra jo tottunu siihen kisuliin? :3 Hyvää uutta vuotta!♥

Razoku kirjoitti...

Onko Cora 10!? :O Oon aina luullu sitä nuoremmaks! Sehän on vain VUODEN nuorempi kuin Catnip! (Mut miks Catnip on niin paljon vanhemman oloinen?)

Kauhisteluiden jälkeen, hieno se kuitenkin oli! Kuvatarina siis. Mäkin luulin että Silva ois Dina ku sillä oli toi mekko :D Mutta hyvää uutta vuotta sinnekin! ♥

Noki-chan kirjoitti...

Zero: Pitkä kommentti :D Kiitokset ja Alecilla oli vähän muuta ajateltavaa. Kaiketi ei ollu niin karmivaa, kun Tiger oli enemmän Ilja ja Coran lähellä. Uudet vuodet sinnekkin.

Raz: Pitkä kommentti again :D Tack ja hyvää uuttavuotta neljännen kerran. x) Cora on tosiaan kymmenen. Se on paljon lapsellisempi, koska ei oo käyny koulua eli jotenkin jälkeenjäänyt..? Sillä lailla ettei osaa yleissivistys juttuja tai oikeen mitään mitä koulussa opittaisiin. Lapsenomasuus on siis säilynyt ja kaipa sen menneisyydelläkin on vaikutuksensa asiaan.

Miku_6 kirjoitti...

Oi miten ihana, jälleen ! ~
Minäkin olen muuten luullut Coraa paljon nuoremmaksi, en olisi uskonut hänen olevan "jo" kymmenen.
Voi Coraa, kun ei vielä Englantiakaan osaa.... ;___;" Eikä tiedä uudenvuodenlupauksista yms. Toivottavasti Alecilla olisi joskus rahaa lähettää Cora kouluun~ n___n

Noki-chan kirjoitti...

Miku_6: Taas pitkä kommentti :3 Kiitos ja eihän koulu rahasta ole kiinni. Alec ei vaan tahdo Coran menevän sinne, koska ei itsellään käynyt kouluja.