tiistai 13. joulukuuta 2011

KT: Ongelmia ongelmien perään.

Hellurei! Tervehdykseni -_-  Minun piti postata eilen, muttei ollut oikeen ideoita. Tänään sitten väsäsin tämän. Tänään on 13.12.11 ja kuvatarinasta käy ilmi mitä muuta. Myös saatte tietää mitä kivaa on luvassa ;)
Varoitus! Puolialaston Isul.

A:*Astelee sisään.* ''Hui samperi!''
T:''Njau!''
A:''K-kiltti kisu, ei ollu tarkotus säikyttää..''
*Nostaa housujaan.*
A:''Ilja?''
*Kumartuu.*
A:''Ilja??!''
I:''Mm..''
I:''A-ALEC! Mitäihmettäsäteet?!''
*Nousee säikähtäen.*
I:''Hei, mä oon melkein alasti!''
A:''Anteeks..''
I:''Kellohan on melkee vasta kaheksan, aamulla! Et sitte kenkiä oo kerinny laittaa.''
*Kietoo peittoa ympärilleen.*
A:''Oli pakko tulla..''
A:''Mua vaan ahdistaa niin paljon.''
I:''Me ollaan puhuttu tästä..''
*Hapuilee lasejaan.*
I:''Hanki terapeutti. Mä oon vasta 15-vuotias. En voi ottaa vastuulleni aikuisen ihmisen ongelmia.''
A:''.....''
A:''Mutta, kun mä näin sen.''
I:''Öö..näit minkä?''
A:''Siellä Hanakon bileissä. Oli sellane pinkki tukkanen tyttö...Noodle ei nähny sitä.''
I:''Ahaa?''
A:''Mä en haluu, että nään TAAS harhoja! Tenstassa,orpokodissa,Intiassa..
Mä en haluu, että mulle diagnosoidaan taas masennusta harhojen kera.''
I:''Taas?''
A:''Mä en vaa jaksais kaikkea uudelleen.
Hakim nosti mut kaikesta.''
C:''Pojaaat! Tänään on Jätin synttärit!''
*Ryntää sisään.*
I:*Tönäisee Alecia.*
C:''Kuulitteks te? Meiä pitää hakee Silva ja pitää Jätille juhlat!''
A:''Kaipa sitte nii.. Jos me mennää rappuu, sä puet ja sit mennää yhes Silvalle?''
I:''Okei, nähää kohta.''

Piakkoin:
I:''Onneks sulla on Silvan vara-avaimet. Ootko muuten okei?''
A:''Luulisin.. Niinpä, tälläkertaa neiti täydellinenkään ei oo muistanu Nokin syndejä.''
C:''Herätyyyys!''
P: *Säpsähtää hereille.* ''CORA! Jee, Poppylla oli ikävä.''
C:''Oi Poppy, se oot sä!''
I:''Poppy?''
A:''Ai, en oo kertonu. Silvan uusin sivupersoona. Ilmesty sillon, kun..Dina vähän muokkas Silvan vartaloa. Poppy on noin Coran ikäne ja itkupilli. Se luulee kadottanee mutsinsa.''
I:''Tämä selvä..''

Tytöt alkavat leikkiä.
A:''Agh.. Jos Silva on Poppy nii me ei mitenkää saada aikaa niitä pikkujouluja, joihin tulee Nokin frendejen nukkeja.''
I:''Anne, Shinku, Penna, Haku, Sugar & muut?''
A:''Jep. Eikä Nokin synttärijuhlistakaan tuu mitään.''
I:''Meillä taitaa olla jälleen uusia ongelmia.''

Mitäs tykkäsitte? Minulla on vihdoin juhlapostaus idea, mutta siihen vaaditaan hieman lisää juttuja. Lupaan, että se tulee silti pian! :)

Noki-chan & juhlaongelmaiset nukettimet

7 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Jälleen kerran hyvä tarina ~ nwn
Puhuikos Alec kenties Sakuran näkemisestä ? (; Mielenkiintoista ~

Ami kirjoitti...

Uu, tää on niin siistii miten upotat kaikki pikkujoulut yms kuvatarinoihis niin luonnollisesti!

LAURI kirjoitti...

Bwhahah! Ilja! Mikä ihmeen mekko nyt miesten kesken on käärittävä 8'DD Ja aww, Poppy on palannut♥ Niin ihanaa että Coralla on nyt leikkikaveri. Kehehe, lisää ongelmia P: Niin ja paljon onnea munkin puolesta!

Venus Angelic kirjoitti...

taas kerran hyvä kt >w<''
onko sulla siis oikeet synttärit tänään Owo'' jos on niin onnea ^3^''
♥:llä Venus n______n

Razoku kirjoitti...

Voi ihanaa, tulemme sinne! <3

...joo tota. Poppy on cool, mut Anne ja Cathy tulee olee tosi hämmentyneitä, jos vastassa ei ole Dina eikä Silva... Täst tulee mielenkiinnostavaa... >8)

Razoku kirjoitti...

HOI, käy tsekkaamassa blogini, possuseni. Annoin sulle awardin! ;)

http://nowheredolls.blogspot.com/2011/12/awardi.html

++ Mä oon himmee spämmäri täällä D:

Noki-chan kirjoitti...

Miku_6: Kiitos, puhuipa hyvinkin :D

Ami: Kiitos, kivaku tykkäät (8

LAURI: Ilja on ujo ja ehkä se epäilee Alecia? Kiitos :)

Venus Angelic: Kiitos ja on :3

Razo: Niin tulette <3 Jep, jep 8D Kuules kurrrhuseni huomasin, tungen sen tulevaan postaukseen!