keskiviikko 28. joulukuuta 2011

KT: Pätevä kotiapulainen?

Heips! Tässä tarinassa saatte tutustua Chidokan uuteen nukkeen ja Lumiaakin nähdään sillä uudella peruukillaan. Hänenkin blogiinsa tulee toinen versio tästä tarinasta piakkoin.

Alec ja Silva ovat kävelemässä kohti Lumian uutta kotia.
Kuten myös Ilja ja Lumia itse.
Talon ovella he huomaavat kuitenkin jonkun vieraan.
A:''Eeh..?''
Si: Kuka kumma hän on?
I: Näyttää vaaralliselta henkilöltä.
L: Olisiko tuo..?
Sa:*Käännähtää tuntiessaan muiden katseet.*
''Oh!''
Sa:*Kiirehtii hätäisesti kohti pientä porukkaamme.*
Sa:*Polvistuu.*
''Voi anteeksi rouva! Olen pahoillani siitä, että olen myöhässä.''
Si:''En ole rouva ja te olette nyt kuulkaas erehtynyt.''
A: ???
L:''Taidat etsiä minua?
Minä olen Lumia Wanilla Carpenter.''
Sa:*Kipittää Lumian luo.*
Sa:''Olen tuplasti pahoillani! Näytät niin nuorelta, että luulin häntä emännäkseni.
En uskonut, että olet ikäsi takia rikas.. Hän näytti rikkaalta.''
L:''Ei se mitään.'' ^___^
Si:''Kuules nyt! Minäkin OLEN rikas.''

Hetken kuluttua Lumian asunnossa:
(HUOM! Uudessa. Aikaisemmin Iljalle esitelty oli väliaikainen vain.)
L:''Tässä ovat siis ystäväni. Esittelisittekö itsenne?'' n__n
A:'' Alec. Sano vaan Shiden.
Mä oon 20-v.''
I:'' Mä oon Elijahl. Voit sanoo lyhyesti vaan Ilja.
Vasta viisitoista kesäinen..''
Si:''Päivää. Minä olen Silvania Armada Carpenter.
Carpentereiden aatelisenglantilaista sukuhaaraa.
Iältäni olen 18-vuotias. Kutsua voit Silvaksi tai Siraksi.''
Sa:''Kiva tavata. Olen Sabine.
Tulin tänne Lumia-neidin kotiapulaiseksi.
18-vuotias minäkin.''
L:''Juuri niin. Silva on siis serkkuni, Ilja hänen veljensä ja parasystäväni, sekä Alec Silvan poikaystävä.
Tämä on tästälähtien huoneesi Sabine. Seinällä onkin jo etukäteen lähettämäsi kuva sinusta.''
Sa:''Oh, kiitos. Saanko purkaa hieman tavaroitani?''
L:''Mikäpä siinä. Me muut mennään yläkertaan.''
Sa: *Nyöks.*

Pian ylhäällä ystävämme juovat teetä:

I:''Lumia, onko varmana fiksua ottaa joku randomi tänne asumaan?''
L:''Ilja, älä huoli. Sabine on koulutettu sisäköksi ja vaikuttaa kivalta.
Olisi sitäpaitsi tylsää asua näin isossa talossa yksin.''
Si:*Siemaisee teetään.*
''Kehtasikin vihjata, että olisin vanhan näköinen! Itse on aivan samanikäinen!''

Alhaalla:
Sa: Jotta Lumia-neidin ystävät pitäisivät minusta niin taidan viedä tätä mehua heille tarjoiltavaksi.
Osoitanpa olevani heti valmis palvelemaan. *Menee yläkertaan.*

Taas ylhäällä:
Sa:''Tässä olisi mehua teille'' :3
L:''Voi, me juomme juuri teetä.''
Susipullo :---3
Si:''Etkö sinä raukka tiedä, että tähän aikaan aatelisto juo aina teensä!?''
A: *Mutisee teekuppiinsa.* ''En hitto mäkää mikää aatelinen ole.''
I: *Hiljaa.*''Enkä mä..''
I:''Miten sä pärjäät täällä, jos toi ei edes keitä sulle teetä oikeeseen aikaan?
Sä rakastat teetä!''
L:''Älä viitsi Ilja. Hän koittaa olla vain ystävällinen.''
Sa:''T-tämä johtuu aikaero rasituksesta. Anteeksi.''
*Vaivautunut hiljaisuus leviää huoneeseen.*

Toivottavasti hieman avoin loppu ei haittaa teitä. Ensikerralla random kuvia samoista nukeista.

Noki-chan & nuket (:

PS. Pidätkö siitä, että nukkeni ovat tavallisia? -kyselyn tulokset:
(Olen tyytyväinen tuloksiin, ihan mielenkiinnosta kyselin. Ei hätää, tavallisina pysyvät lapsoseni.)
Kyllä
  13 (50%)
 
En
  0 (0%)
Yliluonnollisuutta kehiin!
  2 (7%)
 
Älä tee nukeistasi massataikaotuksia -_-
  11 (42%)
 
En osaa sanoa
  0 (0%)

Ääniä tähän mennessä: 26 
Kysely päättynyt                   

5 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Ihana ! ~ n____n
Sabine on nätti tyttönen... ♥

Chidoka kirjoitti...

Hihii, tästä tuli kiva. :3 Vuorosanat on hyviä ja sopivat tyttösilleni. (:
Mitäs muuta voisinkaan sanoa.. :D

Razoku kirjoitti...

ARVAA MITÄ! Mäpä tunsin sen luissani et olisit postannut taas! ^^ Siksi heti koneelle päästyäni menin bloggeriin!

Ja muuten, hyvälaatuinen tarina, kaikilta osin! :)

Ainski kirjoitti...

Lumialla on upee uus peruukki! ~

Noki-chan kirjoitti...

Miku_6: Niin hän on c:

Chidoka: Kiitos n__n Pelkäsin etten osaa kirjottaa Sabinena, mutta hyvä jos kelpaa :'D

Raz: Razennustaja! Kiitos BD Yritän postata joka toinen pv, ehkä sun luut tietää sen.

Ainski: Niin on, Lumia kiittää(?) ;)