torstai 22. joulukuuta 2011

KT: Syy synkkyyteen

Moiips! Tässä KTssa Alec pohtii asioita. Selville saa myös muutamia juttuja hänestä. Joulukuvatarinankin kuvasin ja siitä tuli pitkä! Tahtoisitteko nähdä sen huomenna, kun on joulu vaiko ylihuomenna? Päätös on teidän!


Varoitus! Puoli alastomia nukkeja.
Huomenna on jo Joulu ja pitää kestää se koko juhla.
En tykkää koko joulusta ajatuksena, liikaa muistoja..huonoja.
Silva toivoo saavansa mun sydämmen puolelleen.
Se vaan satuttais mua enemmän, kun luulis.
Toisinpäin myös.
En vaan saata kuvitella sitoutuvani siihen.
Kaikki olis liian hankalaa. On ollu aina ennenki.
Kerran oli eräs, joka oli avain mun onneen.
Se murskas kuitenki mun unelmat ja heitti ne pois.
Vaikka meitä oli kaks, mä olin yksin.
Olihan mulla siinä välissä joitakin, mutta se siitä.
Ei vika ollu niissä, vaan mussa.
En osaa päästää irti siitä tietystä.
Ei itteään voi PAKOTTAA rakastamaan toista.
Vai voiko? Voisko oppia elämään valheessa?
Mä en tiedä! Ehkä mun kannattaa yrittää..
Mun PITÄÄ yrittää.

Toivottavasti tarina miellytti. Jos ette muista mitä kysyin alussa, palatkaas sinne ja lukekaa. Sitten vaan kommentoimaan ja vastaamaan! Tässä muuten käynnistyi yksi operaationi, jota olen puoli vuotta suunnitellut! (;

Nokinne & nuket.

8 kommenttia:

Kreeta kirjoitti...

Hihi julkaisit minuutti sitte! Minä luin jo! Aivan ihana. Joulupostausta molempina päivinä:D noo ehkä aattona kuiteskin:) ihq toi vartalokuva

Noki-chan kirjoitti...

Kreeta: Kiitos ((: Toiveesi on kuultu! Tiedän se on aika..hemaiseva.

Razoku kirjoitti...

Voi Alec- parkaa! Haluaako hän Annen vai Cathyn lohduttamaan? Ne ovat sitten TOSI erilaiset lohduttamaan... ;)

Miku_6 kirjoitti...

Voi pikkuista ! :"c
Kukakohan mahtaa olla se Alecin rakas.... ? (; ♥

Ainski kirjoitti...

Mä tosiaan unohin mitä sä olit alussa kysyny! :D
Mutta laita se kuvatarina jo huomenna, jos vaan kerkeet. Tahtoo lisää!

Ami kirjoitti...

Aattona tietenkin, Suomessa kun ollaan. >DD Tää tarina oli kiva, hienoo saada tietää enenpi Alecin ajatuksista.

LAURI kirjoitti...

Mulle on aikalailla sama et millon sen julkaset, kun kerkeen sen kuitenki lukasee varmaan vast aaton jälkeen. Anywayz, nyt jännittää, koska mikään mitä on suunniteltu puol vuotta ei voi olla mtn yli pientä ja Alec on nyt.. en osaa pistää sanoiksi <__>

Noki-chan kirjoitti...

Raz: Olin vastaamassa molemmat, mutta sitten rupesi arveluttamaan. :'D Jospa nyt Anne tälläkertaa?

Miku_6: Se selviää aikanaan (--;

Ainski: Siellä se KT nyt on.

Ami: Kiva jos tykkäsit 8)

LAURI: En tiiä onko se suurtakaan, mutta suuret suunnitelmat on olleet x)