perjantai 23. joulukuuta 2011

KT: Yllätyksellinen Joulu + extra (MEGAPOST)

Heips C: Otsikko on taas mitä on, mutta toivottavasti tykkäätte tästä stoorista. Lopussa extra kuvat. Toivon ettei kukaan järkyty siitä mitä tässä tulee tapahtumaan :'''D PS. Antakaa anteeksi tylsähkö alku.
Ja Blogger näyttää päivämäärän väärin o_o

Varoitus! Sisältää  kiroilua.

C:''Kattokaa siellä ne lahjat ON!''
I:''Et sitten hommannu joulupukkia..?''
A:''No, en  mäkää kaikkeen pysty!''
P:''Ooh, Poppykin tahtoo lahjoja!'' ^__^
P:''Saadaankohan avata jo?''
C:''Tietty! Sitä varten lahjat on!''
I:''Oot sä ok, siis Joulu yms? Ja miks Poppylla on yöpuku?''
A:'' Joo, kai.. Luulet sä et mä rupeisin pakottaa sitä vaihtaa vatteet!?.''
I:''Ok ja en..? Sori.''
C:''Niitä on niin paljon.''
P:*Nyöks.*
I:''Entäs miks toi kuusi on noin..ruma?''
A:''Käsitä nyt etten mä mitää superhuippu koristeita osaa taikoa!''
C:''Ilja, tää on sulle!''
*Pojat istuutuvat.*
I:''Kiitos Cora.''
A:*Lyyhis.*
I:''Mitäköhän täällä on?''
I:''Yöhousut, mä tarttinki tälläsiä.''
C*Ottaa kuusen alta seuraavan lahjan.*
''Tää on mulle!''
C:''Hmm..Jotain keltasta.''
C:''Liivi ja housut. Mä voin leikkii nyt Tipii!'' C:
C:*Ottaa yhden lahjan lisää.*
''Alec, tää on sun.''
A:*Hätkähtää.*
''Mulle..?''
A:''.................''
Kai mun pitää kestää tää. Lupasinhan yrittää tänään sitä toistakin juttua.
C:*Ojentaa lahjaa.*
C: *Siirtyy takaisin kuusen luokse.*
''Avaisit nyt.''
A:''No jos mä ny sitte..''
*Avaa pakettia.*
A:*''o____o Mun lempikuosia oleva takki.''
P:''Missä minun lahja on?''
C: *Hämmentyy.*
''V-veli. Tuolla on lahja enää Silvalle.
Poppylle EI oo lahjaa.''
A:''Entä sitte?''
I: *Tajuaa katastrofin ainekset.*
''Haloo! Poppylle EI oo lahjaa. Se on _lapsi_.
Lapset RAKASTAA lahjoja ja itkee jollei saa niitä!''
A:''Voi.. Mistä hitosta me lahja repästään?''
P:''Ei lahjaa?!''
P:''P-Poppy TAHTOO lahjaaaaaaan!''
*Alkaa itkemään.*
*Itkupotkuraivarit.*
I:''O-ou.''
A:''Mun Joulut on aina ollu pilalla. Nyt pitäis vielä katella itkevää sivupersoonaa!''
*Nousee suuttuneena.*
P:*Itkee ja sätkii.*
A:''Pää kiinni! Joulupukkia EI OLE olemassa!''
*huutaa*
C: *JÄRKYTYS*
P:*JÄRKYTYS PART 2*
P:''Yäääääääääää!''
C:*Puhkeaa kyyneliin.*
Kaulakoruvammaa C:
A:*Syöksyy siskonsa luo.*
''Corinna, en mä tarkottanu. Mä en tajunnu! Anna anteeks.''
C:*Nyyhkyttää.*
A: Piti sitte pilata tääki Joulu.

Yht'äkkiä Poppyn itku lakkaa.
!!!
I:''Alec, saanks mä häiritä hetken!?'' o__o
A:''Ei nyt Ilja. Jos et nää nii mä lohdutan Corinnaa.
Toiselta meni mun takia usko pukkiin!''
Vaikka kyllä toivoinki ettei se uskois, muttei näin.
S:''Minäpä taidan tietää mikä lohduttaisi enemmän.
Miksi minulla on tälläiset saparot?''
*Avaa hiuksensa paremmin.*
A & C:''Silva?!!''
*Cora lopettaa itkemisen.*
I:''Just tota koitin kertoa teille!''
S:''Katsokaas. Minun pakettini lisäksi täällä on muitakin lahjoja.''
Tajusin ettei noi kuusen vähäiset koristeetkaan näy :''D
C:''Ne ei ollu siinä äsken!!''
A:'' No ei tosiaa ollu.''
I:''Suorainen ihme.''
S:*Poimii jotakin lattialta.*
''Kirjekkin vielä.''
S:*Lukee ääneen.*
''Hyvä Corinna, tässä sinulle muutamia lahjoja lisää.''
Toivottavasti et menettänyt uskoasi, se mitä veljesi sanoi ei ole totta.''
*Kävelee lahjojen luokse ja käy makaamaan niiden vierelle.*
''Leluja! <3 Korkkaritkin.''
A:*Hiipii Silvan vierelle.*
''Kiitti. Miten sait sujautettua noi lahjat tohon ja kirjeen. Vastahan sä olit Poppy.''

S:''Saat kyllä kertoa mitä tällä kertaa 'olen' tehnyt. En kyllä laittanut lahjoja siihen.
Tuo oli vain tyhjä paperi lappu. Koko tekstin sepustin itse.''
S:''Jos sallit avaisin nyt joululahjani.''
A:''Okei...''
S:*Avaa pakettiaan hyräillen.*
S:''Kotelomekko. Se on sangen sievä.''
A:''Mullaki ois sulle y-yks..juttu.''
S:*Poimii kaulakorun Alecin kädestä.*
''Voi kiitos! Se on ihastuttava.
Laittaisitko sen kaulaani?''
Miten Alecilla oli varaa tälläiseen?
Niinpä Alec teki työtä käskettyä.
A: Nyt mun on pakko yrittää. En muuten koskaan unoha.
''Silva..haluaisitsä..''
S:''Niin? Kerro pois vaan.''
A:''....alkaa seurustella..mun..k-kans?''
En sitte parempaa keksiny! Kaikkee roskaan sitä ittensä laittaakin.
S:''No, mutta Alec! TIETENKIN!''
S:*Heittäytyy Alecin päälle halatakseen tätä.*
A:''...''
S:''Tiesin, että tulet järkiisi.''
*Kiss*
S:''Kuulitko Ilja?!! Me SEURUSTELEMME nyt!''
I:''Mitä ihmettä täällä oikeen tapahtuu?!''
Joulupukki on olemassa ja tuo lisälahjoja kenenkään huomaamatta.
Noista kahdesta tulee pariskunta O___________O

EXTRAA:
Pieni porukkani joululahjoissaan.
Mitäs ihmettä?
Auki revittyä lahjapaperiakin!
Vielä yksi paketti.
Sen sisältä paljastuu yksi avattava käärö.
Avaaja ilahtuu selvästi sisällöstä.
Sieltä paljastui pieni muffinssi.
:3
A:''Kiitos Shige & Appleboy!''

Joulunkunniaksi vielä talvisia lauluja, joita Noki rakastaa:







Pari Gleen laulamana, mutta tykkään noista versioista etenkin :3 Ettei tämä postaus olisi mielestänne ylipitkä(?) niin enpä laita vielä tähän 22  pvn luukkua, jonka tein Pullipsuomeen.

Hyvää Joulua!

Noki-chan & Joulua juhlivat nukkeloiset.

PS. Toivottavasti tykkäätte uudesta ulkoasusta. Tuli uudistamis himo, kun autoin Chidokaa tekemään bloginsa (: Sieltä siis tästä lähtien saattaa usein löytyä kuvatarinoita, joissa minun nukkejani esiintyy. Mikäli tarinoistani löyty Lumia ja hänen tulokkaansa. Chidokan blogista muuten saa tietää sen arvuuttamani nuken mallin. Älkääpäs nyt unohtako kommentoida tätä postausta! (;


8 kommenttia:

Sacchan kirjoitti...

omk! joulun ihme :-------DD
silva ja alec... niin suloisia yhdessä, hihi <3
hyvää joulua~

Razoku kirjoitti...

Hell Bunny... >:3

IhQu tarina, Poppy on niin suloinen! Kiva tavata Silvakin taas! Hyvä ettei Alec pilannut kaikkea, ja kyllä se suhdekin vielä sutviutuu.... ;)
(vai tavitaanko Anne- Amoria tai Cathy- Cupidoa?) :D

Ami kirjoitti...

Oaaa!! Aikamoinen yllätys toi Silvan ja Alecin juttu! Selvästi jouluntaikaa ilmassa. ;>>

Miku_6 kirjoitti...

Ihana ~ :)
Tykkäsin, tässä oli onnellinen loppu ja muutenkin hyvä juoni.... Silva x Alec on kyllä hieno pari, mmmm ~ n___n

Venus Angelic kirjoitti...

Ihuna kuvatarina ;3 silva ja alecc on niin sulosia >3<'' kiva et ne pääty yhteen ;3

HYVÄÄ JOULUA OwO''

♥:llä Venus n______n''

Noki-chan kirjoitti...

Sacchan: Hyvää Joulua! Ihme tosiaan, vaikea yhä kuvitella noita kahta yhteen xD

Raz: Poppy kiittää jotenkin :D Cupidosi ja Amorisi on tervetulleita milloin vaan! <3

Ami: Jes, joku yllätty! Pelkäsin, että tää oli liian ennalta arvattavaa edellisen postauksen perusteella. :DD

Miku_6: Ihanaa, että tykkäsit juonesta :) Parini kiittää!

Venus: Hyvää joulua sullekkin. Molemmat kiittää n__n

Parsapoika kirjoitti...

Voi kun Alec on ihana, ehdoton suosikkini nukeistasi ^w^ saas nähdä kuinka noiden kahden suhde toimii, ainakin Alec onnistui tavoitteissaan :3~

Noki-chan kirjoitti...

^Oi kiitos ja Alec kiittää myös (: Se jää nähtäväksi.