torstai 26. tammikuuta 2012

KT: Hukkaan heitetty johtolanka OSA 1

Hejjsan! Oi, kiitos hirmuisesti uusille lukijoille (: 80 on ylittynyt sitä vauhtia, että juhlapostaus tulee varmaan vasta sadan tai 90 lukijan kieppeillä. Anteeksi tosiaan, etten ole pariin päivään postannut ja ensi viikollekkin osuu kokeita, joten taitaa yhä viivästyä. Tämän tarinan pakotin itseni äsken kyhäämään ja tuli kyllä _liian_ random. Alec viittaa tarinassa tämän KT:n asioihin.

Varoitus! Tämä on jatkotarina, joten uskon, että luet seuraavankin osan. Seuraava osa sisältää puoli alastomia nukkeja, sekavaa toimintaa ja juonittelua.  Joten muistakaas, että VAROITIN!
Toivottavasti en nyt pelottanut kaikkia pois.

A: Viime päivinä en oo voinu jättää Poppya yksin, eikä sen kanssa Corinnan etsintä onnistuis.
A: Olispa se yks täällä.
A: Mutta ei se oo, eikä tuu olemaan.
Se satutti mua liian pahasti ja valitsi itte lopputuloksen.
A: Sitä paitsi Silva on nyt mun kans.
Ja Corinna pitää löytää, aion pyytää Poppyn mukaan.
Vaikkei siitä helppoa tuu.
*Lähtee etsimään lisää vaatetusta.*
A: Parempi vaan unohtaa.
*Menee rappukäytävään.*

Silvan asunnolla:
A:''Poppy, tuutko sä ettii Corinnaa?''
A:''Mihin ihmeeseen se on voinu mennä?''
A:*Istahtaa sängylle.*
''Mikäs tää on?''
A:*Lukee.*
''Voi...''
Etsin Coran T: Poppy
A:''Corinna on tyhmä, ku lähti, mutta Poppy vasta superidiootti sivupersoona onki!''
A: Nyt mun pitää siis ettii molemmat.
*Facepalm.*

Ulkona:
A: Noi paikat mä jo etin Corinnan varalta, mutta en Poppyn. Sinne siis..
Eikä aikaakaan, kun Alec huomaa tutun hahmon makaavan lumisella käytävällä.
Eipä siinä muu auta, kun pistää juoksuksi.
A:''Poppy..?! Herää ny. Ääh, kuinka kauan sä oikeen oot maannu täällä?''
A:*Kiertää tytön toiselle puolelle.*
''Tai miks sä ylipäätään oot melkee ilma ulkovaatteita ja makaat..?''
A:''Jos ei oo muuta vaihtoehtoa nii..''
*Läimäisee tyttöä poskelle.*
D:*Nousee vaivalloisesti.*
''Oh man! Mitä sä riehut?''
A:''DINA? Sun piti olla Poppy.
Mä meen kohta sekasin teiän kans.''
D:''Kiva mut, mitä sä tääl ulkon teet?''
A:''Etin Corinnaa ja äske Poppya. Se karkas ja varmaa lähti Raran ja Lanan perää.
Lana suuttu, kun Silva ei heti maininnu et on mun tyttöystävä nykyää.''
A:''Ja mitä SÄ teet täällä?''
D:''Heräsin vaa täält, menin baarii tulin takas ja tässä ollaa.
Mut SÄ ja SILVA?!''
A:''Sammuit ja pelästytit mut puoli kuoliaaks? Mitä mä meninkää sanomaan..'' -__-
D:''Ahhaaah! Niiiiin loistavaa! Silva teki kerranki jotai oikei, ku iski sut.'' (;
*Nauraa.*
D:''No varmaan mäki kelpaan seuraks?''
*Ujuttautuu Alecin syliin.*
A:''Sä et oo Silva.''
A:*Työntää Dinan pois sylistään.*
D:''Mä näytän siltä!''
A:''Siks just, se on eri asia!''
A:*Nousee.*
''Tuu, etitään mun pikkusisko vihdoin!''
D: Äh, Alec on nii tosikko välillä.
Mä haluun pitää hauskaaa! Miks se haluais Silvan, muttei mua?
Ellei sitten..? Yes, great idea girl!
D:*Nousee.*
''Alec-rakas, odota! Minulla on niin kylmä, että haluan sisälle.''

Tajusittekos mitä Dina keksi? Itse tajusin, että kaikki sekava ja osa kiinnostavistakin jutuista tapahtuu vasta ensiosassa. En tosiaan vielä tiedä montako osaa tähän tulee, mutta vähitään vielä se toinen. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille. Mollamania muuten vastasi minulle, joten jonkin ajan kuluttua kaikkea kivaa tapahtuu (8

Noki-chan & lapaset.

PS. Alecin naamaan tuli, joku jälki, mutta sain sen aika hyvin pois.
Vai huomasittekos kuvissa kasvojen oikealla puoliskolla sen luomen alapuolella mitään?

4 kommenttia:

Vivian kirjoitti...

Oi, kiva kun taas postasit. ^^
On Dina aika epeli.. x3 Mutta tykkään nukeistasi tosi paljon kun ovat tuollaisia ns. 'tavallisia nukkeja' ^^ (Itsellänihän eivät sitten kaikki olekkaan... x3

V~

Miku_6 kirjoitti...

Hyihyi Dina, tuhma tyttö ! >8'( Tiedätkös, mitä Miku-täti tekee tuhmille tytöille... ?
Aivan, syö iltapalakseen!~ ^3^ Tulet varmaan maistumaan hyvälle...♥

Muttamutta, taas jälleen hyvä tarina! Jatkoa odotan innolla, nämä sinun kuvatarinasi vain ovat niiiin hyviä.... ~

Razoku kirjoitti...

Oi, pitkästä aikaa Dina! Tuleeko Keitin kanssa bilettämään, tänään on nimittäin neitosen 19 v. synttärit.... ;)

Mutta siis, jään innolla odottamaan Dinan juonitteluja. (Rakastan Silvan persoonia, olenko maininnut?)

Noki-chan kirjoitti...

Vivian: Kiitos (: Onhan tää mun porukka aika tavallista sakkia.

Miku_6: Dooon't eat my Dina :D: Kiitokset jälleen~

Raz: Dina olis jo ottanu taksin sinne jos olis ollu päivämäärästä perillä. Sen jälkeen Dina ois raahannu Cathyn parhaalle baarikierrokselle koskaan ;)
Ehkä olet saattanut mainita? Juonittelua tosiaan luvassa^^