lauantai 21. tammikuuta 2012

KT: Luminen pulma

Heij, uutta tarinaa pukkaa. Kiitos uudelle lukijalle! Taas niin *köh* kuvaava otsikko -_- Tämäkin on jatkoa edelliseen. Lisäsin kyselyn tuonne oikeaan palkkiin, vastailkaas c: Ei muita alku selostuksia tälläkertaa.

S:''Meidän on pakko silti mennä.''
I:''Jos otatte riskin niin siitä vaan.''
S:''Tiedän, että olet huolissasi, mutta älä viitsi oikeasti.
Haluatko muka kuunnella Alecin valitusta? Ei pahalla.''
I:''Joo, ei mtn.''
I:''No menkää. Ettehän te mun lupaani tarvitse.
Mä jään tänne jos, vaikka Cora tulisikin.''
S:''Kuulitko? Me löydämme Coran pian.
Vaihdan vain vaatteet kotonani, nähdään kohta ulkona.''

Pihalla:
A:''Sä ootkin jo täällä.''
S:''Kyllä, että osaakin olla kylmä.''
A:''Nokin äiti on tainnu kolata pihaa, onneks.
Tosta Cora ei kyllä oo voinu päästä yli.''
S:''Siinä tapauksessa, ei hän kyllä tuotakaan ole voinut ylittää.''
A:''Hankalaa, mistä me voidaa alottaa?''
S:''Ehdottaisin, että etsisimme molemmat eri suunnista.''
A:''Ok, mee sä noi portaat alas.''
S:''Hyvä on ja sinä etsit muut paikat?''
*Lähtevät etsimään.*
S:''Että pitikin luvata..
Nokin kokoisten ihmisten portaat ovat aivan liian suuret.''
S: Kolme porrasta takana, saman verran edessä.
*Huokaus.*

Toisaalla:
A:''Coraa?''
Äh, ei tuollakaan.
A: Onneks se ei oo uponnu tohon lumen muodostamaa kuoppaa.
A: Tohon lumi määrää Nokikin hukkuis! Eikä tuolla näy Dalin kokosia kuoppia.
A: Tuolta mä ja Cora pelastettiin Silva kesällä, kun se oli ekaa kertaa Dina.
Ei sitä kyl sielläkää näy. Mä palaan Silvan luo.

Hetken päästä:
A: Eipä oo Silvakaa pitkälle päässy.
*Lähtee laskeutumaan rappuja.*
A:''Moikka :3 Onko sulla mitää ilosia uutisia mulle?''
S:''Ikävä kyllä ei.''
A:''Wah :< Ei se oo voinu yön aikana pitkälle päästä nukahtamatta.
Koko aja satava lumiki on peittäny jäljet. Onks sulla enää ideoita?''
S:''Varpaita paleltaa.''
A:''Häh..?''
S:''Mä haluan villasukat.''
A:''Et kai sä vaan oo taas Poppy!?'' o_o
P:'' Aina mä oon! Vie mut sisälle, on kylmä.''
A:*Ottaa Poppyn reppuselkään.*
''Eipä susta Poppyna oo hyötyä etsinnässä, oisit muuttunu Dinaks mielummi!''
*Alec lähtee kapuamaan vaivalloisesti ylöspäin.*

Sisällä:
P:''Lukisitko mulle sadun?''
A:''En todellakaan, syö nyt tää kakunpala!
Muutakaa en löytäny tähän hätää.''
A:''Tiiätkö yhtään miks Silva teki näin just nyt? Sun kaveris ja mun sisko Cora on kadonnu.
Olis tärkeempääki tekemistä, kun sun vahtiminen.''
P:''Luetko sadun, kun Cora on löytyny?''
A:''En lue! Missä ihmeessä Cora voi olla?''

Kaikki varmaan pohtivat samaa kuin Alec. Toivokaamme siis ettei Silva ole kauaa Poppy.
Vai oliko joku, jolla oli Poppya ikävä? (: Comments, please.
Jatkoa on tulossa^^

Noki-chan & miettijät.

3 kommenttia:

Ainski kirjoitti...

Poppy on söpö! >w<

Kreeta kirjoitti...

Taas mahtava kuvatarina. Harmi, kun Cora ei löydy:( Poppy tuli kenties vähän huonoon aikaan... Jatkoa pian C:

Miku_6 kirjoitti...

Jep, Poppy saapui juuri silloin, kun ei olisi pitänyt ;____;"
Voi, mitäköhän tästä nyt tulee...?