perjantai 6. tammikuuta 2012

KT: Totuus kannattaa aina, vai?

Heipps! Eilen näin taas ystäviäni. :3 Pian on siis luvassa kuvatarina med. Razoku ja pari extra kuvaa!
Nyt kuitenkin hyvin über-random KT, jossa on myös Zeron Lana. Idea oli alunperin Zeron, mutta sovellettiin siihen yhden nuken sijasta toinen.

Varoitus! Puolialaston Taeyang ja hyvin sekavaa menoa. Sekä lievää kiroilua.



L:''Silvaa! Mä tulin käymään, avaa ovi!''
*koputusta.*
S:''Voi ei!''
A: ?
L:''Silvaa? Ootko sä siellä?''
S:''Nyt äkkiä piiloon!''
A:''Häh, miks?''
S:''Lana ei vielä tiedä meistä!''
S:*Laittaa peittoa Alecin päälle.*
A:''Tää on typerää. Juotais, vaikka teetä ja kerrotaan totuus et mun paidat on pyykkituvassa pesussa.''
S:''Älä nyt viitsi! Lana sekoaisi jos tajuaisi etten ole vielä kertonut.''
*Alkaa viskellä random tavaraa peiton päälle ja kiirehtii sitten ovelle.*
S:''Ai, hei Lana! Minä tuota..ööh, siivosin. Juuri niin siivosin!''
L:''Okei..? Saanks mä tulla sisään?''
S:''Kaikinmokomin. Tervetuloa.''
*Tytöt astelevat peremmälle asuntoon.*
S:*Istahtaa peiton reunalle ja kiskoo hiusnauhaa paremmin peiton päälle.*
L:''Tää asuntos on tosiaan siivouksen tarpeessa..''
S:''Mitä sulle kuuluu? Ei olla nähty pitkään aikaan.''
S:*Käy makaamaan peiton reunan päälle.*
''Mitäs minulle, eipä ihmeempiä. Joulu ja uusivuosi sujuivat ihan hyvin.
Cora on menossa kouluun. Sain järjesteltyä Alecin asioita paremmin.''
L:''Kiva. Entä Alec? Onks se enää nii masentuneen olonen?''
A: ''Hitot te mun asioista puhutte!''
S:'' Mites sinä Alecista kyselet? Ihan hyvin hänellä...
Olisit nyt hiljaa!''
L:*Nousee säikähtäen Silvan käytöstä.*
''Sä oot jotenkin omituinen.. Kelle sä oikeen osotit vikan lausees?''
S:''En kellekkään, en yhtikäs kellekkään! Tiedäthän minut.. Olen, eeh..hullu!''
L:''Hetkinen..?''
*Kohottaa peitonreunaa korkokengällään.*
''ALEC!''
S:*Häpeää.*
o//////////o
A:*Nousee.*
''Kiitos, vihdoin tää pelleily loppu!''
L:''Mitä sä siellä..? Tai ehken mä haluu tietää.
Miks sulla ei oo paitaa?'' o////o
A:''Mun paidat on kellarin pyykkikoneessa.
Oon tässä, koska sun hyvä ystävä halus salata meiän seurustelun.''
L:''Onko se totta, Silva? Ja miksi?''
S:''....kyllä..''
A:*Siistii hiuksiaan taustalla.*
S:''Olen pahoillani, olisin kertonut myöhemmin.''
S:''Pelkäsin vaan, että suutut minulle. Luulin, että järkytyt jos nyt saat tietää.
Halusin kertoa ensikerralla, rauhassa.''
L:''Sä olit oikeessa, mä _järkytyin_ nyt.''
S:''Anteeksi. Kaikki on nyt kuitenkin hyvin, vai mitä?
Annathan anteeksi Lana-kiltti?'' *Yrittää halata.*
L:''Ei, mikään ei ole enää hyvin.'' ;__; *Tönäisee Silvan kauemmas.*
S:''Mitä sinä..?''*Menettää tasapainonsa.*
S:*Kolauttaa päänsä pöytään.*''Uh..''
A:''Silva! Lana..?''
L:*Ryntää itkien pois.*
A:''Oot sä ok?'' Miks aina sä kaadut -.- >:

Ulkona:
L: Silva.. Alec.. *Purskahtaa itkuun.*

Itkekää tai naurakaa, mutta kommentteja kiitos :) Alecin kysymykseen vastaten, en tiedä miksi Silva aina kaatuu. Tälläkertaa kaatumisidea oli Zeron ja hän sen toteutti. Ensikerralla lisää sitä koulujuttua ja jos tahdotte niin tästäkin kuullaan vielä! 

Noki-chan & kerrostalon lauma.

PS. Cora hajosi, jee. -__-' (Sarkasmi on kaveri)

7 kommenttia:

Vivian kirjoitti...

Thih, repesin tuolle Alecin piilolle x3
Mutta lyhyesti sanottuna; Tykkäsin tarinasta, ja oikeastaan kaikista tarinoistasi. :"D

ps. Voi Coraa ;___;

Miku_6 kirjoitti...

Tykkäsin tästä, niinkuin kaikista tarinoistasi. Olisiko mahdollista, että Lana tykkää Alecista... ? (;

Venus Angelic kirjoitti...

himo hyvä tarina taas kerran >:3 mäkin ajattelin samaa kuin miku_6 et lana tykkäis alecista ;33
n______n''

Ainski kirjoitti...

Eaah, hajosin ihan totaalisesti tossa kellarin pyykkikone-kohassa, en tiiä miks :D Nää on ihan parhaita! >w<

Noki-chan kirjoitti...

Vivian: Kiitos :3 Lohdutan sillä, että Cora pysyy ainakin kasassa.

Miku_6: Tack. c: En kuule yhtään tiedä

Venus: Kiitoksia n_n En tosiaan tiedä Lanan aivoituksista.

Ainski: Kiitos paljon. Hyvä jos tykkäsit :DD

LAURI kirjoitti...

Erittäin hyvä tarina! Oli kaikennäköisiä tunteita pelissä, hieno juttu, ja asennotkin mainioita, hieno juttu sekin. En malta odottaa jatkoa! Lana parka.. tai enemmänkin Cora parka! Onnee molemmille--

Noki-chan kirjoitti...

LAURI: Kiitos! :] Jatkoa tulossa piakkoin (;