keskiviikko 11. tammikuuta 2012

KT: Uhraus ystävyyssuhteiden eteen.


Heipps! Kiitos udelle lukijalle. Kuten jo selitin viime postauksessa niin tällä viikolla ei taida tulla enempää postauksia. Halusin julkaista tämän nimittäin jo tänään, toivottavasti ei haittaa. Desussa varmaan siis vierähtää viikonloppu. Muutakin kiirettä mahtuu loppuviikolle.

Cora on ollut ensimmäistä päivää koulussa ja nyt hän on saanut uuden pari vuotta vanhemman ystävän.
Cora on siis neljännellä ja Chouko "Rara" kuudennella. (Ja Catnip viidennellä :D)
Paikalla ovat myös Alec ja Silva.
S: *Kipittää tyttöjen luo.*
''Tässä olisi teille välipalaa. Limuja, sekä keksejä.''
C:''Ai, kiitti..''
R:'''ありがとう'' 
^En sitte tiiä onks toi oikein, Google kääntäjä oli kaveri :D
Uudet ystävykset siirtyvät syömään ja Silva, sekä Alec..tekevät muuta.
L: *Astuu yllättäen sisään.*
''Moi, tulin hakee Raraa.
Ai, te..ette huomaa.''
S:*Tajuaa Lanan katselevan.*
''Lana! En huomannut, anteeksi. Minä..''
L:''Turha selittää, pahin tapahtui jo. Mä otan vaan Raran.''
*Lähtee kohti tyttöjä.*
S:*Nousee ja koittaa hilata hamettaan alemmas.*
''Odota, meidän pitäisi jutella.''
L:''Miksi muka?''
S:''Tiedät itsekkin, että häivyit viimeksi ja juttu jäi kesken.''
L:''No jos on pakko, puhu äkkiä.''
S:''Olin huolissani sinusta. Kuten sen epilepsia jutunkin takia aikanaan.
Se ei ollut normaalia käytöstäsi, kerro mikä sinua vaivaa.''
A:''Niimpä. Kaadoit Silvanki pahasti.''
L:''Miks mä kertosin? Tekin valehtelitte MULLE!''
S:''Jätin kertomatta heti, ei se ole iso asia. EI maailmasi voi tähän kaatua!
Et itsekkään ole kertonut minulle kaikkea sitä mitä teit muutettuani tänne, Suomeen.''
A:''Oikeest Lana. Silva oli iha hermoraunio sun lähettyäs. Kertosit nyt.''
S:''Kiitos yrityksestä, mutta et itsekkään avaudu minulle ongelmistasi.''
A:''Ne on sellasia juttuja joista ei vaan voi puhua!''
S:''Mutta minäkin..''
L:''Lopettakaa ny! Ei tossa riitelyssä oo mitään järkeä.''
S:''Äh, olet oikeassa. Turha sinunkaan siis on olla vihainen minulle.''
Cora ja Rara ovat hiljentyneet kuuntelemaan aikuisten sanasotaa.
L:''Mulla on siihen kuule täysi oikeus. Sä petit mun luottamuksen Silvania. 
Parhaat ystävät on uskollisia toisilleen, joten se tästä ystävyydestä.''
S:''Kuinka voit sanoa noin? 
Asiahan on ihan sama kuin, että et olisi kertonut minulle mitä sait joululahjaksi!''
L:*Nousee ylös.*
''Ei kiinnosta. Tuu Rara, lähetään kotiin.''
R:''Hyvä on. Mennään Bronx.''
*Ottaa reppunsa.*
C:''..Moikka! Nähään huomenna.''
*Lana lähtee Raran ja tämän koiran kanssa.''

Hetken kuluttua:
C: Mulle riitti.
*Marssii veljeään ja tämän tyttöystävää kohti liiskaten lempilelunsa.*
S:''Kuinka Lana saattoi tehdä tämän minulle.'' :C
A:''Jaa-a.''
C:''Khrm. Te karkotitte mun ainoon kaverin, joka asuu lähempänä ku Catnip!
Te ja Lanan tyhmä riita.. Kuulittekste? Ootte ihan tyhmiä!
Mä vihaan teitä ny!'' >:(
C: *Astelee kohti sohvaa.*
C: Mä otan mun koululaukun.
C: Ja miekan.
C: Silva itkee Lanan takia ja koska mä huusin sille.
Veli lohduttaa Silvaa, joten ne ei huomaa mua. C:
C: Joten meen korjaa väärinkäsityksen.
Rara ei saa luulla, etten mä haluu olla sen kaveri, koska se tyhmä Lana huusi Silvalle.
Pärjäsin mä ennenkin yksin, miksen nytkin?
*Lähtee muiden huomaamatta.*

Aika radikaalisti tehty Coralta, vai? 
En tiedä oletteko koskaan huomanneet/olenko huomauttanut, mutta lähes kaikissa tarinoissani joku tulee jonkun asuntoon. :D: En pääse siitä juonenkäänteestä vaan eroon. Seuraavassa KT:ssä, eräs henkilö astuu sisään 100% varmasti ja mm. seuraavan nuken saapumistarinassa yksi nukke astuu asuntoon sisään, lol. Mutta kommentit sallittuja^^

Noki & nukkekatras.

PS. Otan Emilyni Desuun, joten siitä siellä ehkä kuvia. Jos edelleenkin tahdotte?
+ Dessussa on miitti niin sinnekkin menen mikäli pääsen.

6 kommenttia:

Razoku kirjoitti...

Vanhempi kuin Catnip T^T

Hieno tarina, tuo Rana on söpö :3 Taistele vastaan Cora, aikuisten riidat on tyhmiä! Catnip kannustaa!

Zero-chan kirjoitti...

Hyvät kommentit Rarattimella ja Lankulla.^^

^Razokua kompaten taistele vastaan aikuisten tyhmiä riitoja!^^

Venus Angelic kirjoitti...

Hyvä tarina taas kerran ;3

Emily on ihana joten siitä paljon kuvia ;33 ^w^'' ♥

♥:llä Venus Angelic n__n''

Miku_6 kirjoitti...

Tätä oli mielenkiintoista lukea~

LAURI kirjoitti...

GO CORA! GO CORA! Whooo-o!
Riitaa riidalla ja puhetta uudesta nukesta (!!!) hoho, odotan jatkoo ja shillee. Tosi ihailtavaa et jaksat tehä näit tarinoit lähes joka päivä .

Kreeta kirjoitti...

Onks merenneitokoiralla jo fanikerho;D Eivaa, hyvä tarina