lauantai 4. helmikuuta 2012

KT: Hukkaanheitetty johtolanka OSA 3

Mmoii :--) Näin aluksi supersuuret pahoittelut siitä, etten ole kerennyt melkein viikkoon postaamaan :< Nyt korjaan asian! Toivottavasti pidätte tästä. Kolmas osa ja tälläkertaa Coran osalta. Merkkasin vain alkuun C:, koska on turhaa tunkea se joka tekstiin, kun Cora on yksin.
Varoitus! Synkänpuoleista(ko??) kuvailua.


C: Mä oon viettäny jo niin kauan aikaa täällä, yksin kylmässä.
Välil mietin, että voisin palata kotiin.
Mut jalat ei enää tottele niin hyvin, kun joskus.
Hetkittäin tulee ikävä veljeä, Silvaa ja Iljaa.
Oliha meil kivaa joskus, kuten jouluna illalla.
Sit mä muistan ettei ne enää eti mua, ei ne välitä.
Lanakin lähti kauas pois, niin se sano. Ei antanu mun nähä Raraa, tuskin sitä kiinnostaiskaa.
Toisinaa mä koitan nousta, jotta tulis vähän lämmin.
Hyvin nopeest huomaan istuvani taas maassa, liia kylmä.
Kyllä mä tiiän etten pärjää tässä pakkasessa enää pitkää.
Sillon pitää olla sisua, jotta pysyy pystyssä.
Mä aion mennä kotiin, vaikka vaan nähdäkseni kaikki lelut jos ei muuten.
Ylöspääsy vaatii silti liikaa voimaa, sillon pitää kävellä hitaasti ja kyykyssä.
Viimenen silmäys sinne minne tuskin meen takas.
Varoivaisia askelteita kohti veljen asuntoa.
Silti aina sekään ei riitä.
Lopulta ei jaksa kävellä..
..ehkei enää koskaan.

Seuraavan postauksen ajankohdasta ei tietoa, yritän saada pian jotakin aikaan. 
Kommentoikaas siis ja katsokaa sitten TÄMÄ kilpailuni. Vasta kaksi osallistujaa ja lisää kaipaillaan (--:  Haluaisittekos nähdä nendoroidistani kehittelemäni minitarinan?

Noki-chan & nukettt

PS. Anteeksi tönkkö teksti. :|

6 kommenttia:

Seira kirjoitti...

Luin tän kolme minsaa julkaisun jälkeen ;) Hihi :3

~*~Siri~*~ kirjoitti...

Miten ihana tarina... Cora parka, koteta kestää...

Miku_6 kirjoitti...

Voi Cora-pientä ! ~~ ,______,

+ tahdon nähdä sen Nendoroid-tarinan! ♥

Vivian kirjoitti...

Voi Cora pientä :< Toivottavasti sen joku tuolta löytää ennen kuin on liian myöhäistä.. :'<

Miekin tahdon Nendoroid-tarinan. :33

LAURI kirjoitti...

Tunteellista ;;A;; OI, CORA, älä huoli, muovi maatuu 15-50 vuodessa. EI, yh, SELVIÄ! En malta odottaa jatkoa ja toivon eläväni tähän ... jatkon päivään asti.
Ja nendoroid tarina ois iha kiva.

Noki-chan kirjoitti...

Kiitos kommenteista :) Toivotaan Coralle parasta ja se tarina on tulossa!