sunnuntai 19. helmikuuta 2012

KT: Joskus vain täytyy hyväksyä totuus.

Moii :3 Tuli ulkoasun uudistus himo, joten enköhän muokkaa tätä piakkoin. Jos Blogger, vaikka lopettaisi kiukuttelun ja saisin bannerin yläkuvaksi? :D Piakkoin on ehkä tulossa nukkejen laskiaismenoa, mikäli sää sallii. Tämä on jatkoa edelliselle kuvatarinalla, joten suosittelen lukemaan sen ensin. :)

A:''...Silvalle eniten.''
S:*JÄRKYTYS.*
''Alec, miksi?! Kuinka sinä olet saattanut valehdella MINULLE?''
I:''Mäkin tahtoisin tietää minkä takia!''
A:''No..mä en vaan kestä, että ihmiset tietää liikaa musta.
Sen takia mä valehtelen tai jätän kertomatta asioita. 
Siinä vaiheessa, kun joku tietää liikaa, mä häivyn.''
I:''Eihän tossa oo mitää järkeä! Ties kuinka monta selvittämätöntä asiaa sulla on takanas. Minkä takia sä sitten lähit Intiasta?''
A:*Ei vastaa.*
H:''Eiko se ole jo paivan selvaa? Shiden kertoi, etta pitaa minusta.
Mina en suhtautunut asiaan niinkuin han toivoi ja niinpa Shiden lahti.''
S:''A-Alec siis..ra-..piti sinusta?''
A:*Kurottaa kätensä kohti oven kahvaa lähteäkseen.*
I:''Nyt sä et häivy!''
H:''Tottakai! Siksi ma olenkin taalla.''
S:''Alec siis oikeasti..?'' o_o
H:''Jos et huvaksu asiaa niin anna olla.''
S:''Turha sanoa mitä minä en hyväksy! Tässä on kuule aika paljon sulateltavaa!!''
H:''....''
A:*Menee Silvan vuoteelle istumaan.*
I:*Menee Hakimin ja Silvan väliin.*
''Mä oon vasta viistoista, mutten tyhmä. Älkää siis riidelkö, jooko?''
S:*Kääntyy ympäri ja kävelee sänkynsä laidalle.*
''SINÄ! Alec Oliver Damian..mikä nyt sukunimesi onkaan!?
En halua nähdä sinua silmissäni vähään aikaan, joten ole ystävällinen ja poistu.''
A:''Mä voin kyllä selittää..''
S:''ULOS!''
S:''Samat sanat sinulle. Lupasin, että saat asua kanssani vierailusi ajan.
Lupaukseni pitävät, mutta haluaisin olla nyt näkemättä sinuakin. Poistuisitko hetkeksi, kiitos?!''
H:''Okei, rauhotu.''
*Molemmat pojat poistuvat asunnosta.*
Alecin kengät ei ollu sitten oikeesti Hakimin varpaiden päällä :'D Kuvakulma vääristää.
Ilja jää lohduttamaan isosiskoaan.

Alecilla:
A:''Miks sä menit pilaaman kaiken? Kerroit niille! Tiiät liian hyvin, etten mä haluu kaikkien tietävän liikaa. Miks sä tulit Suomeen?! Silva vihaa mua nyt.''
H:''Omaksi parhaaksesi. Shiden, olet liian huva hanelle.''
A:''Mutta mä tykkään Silvasta. Miks sä seurasit mua vielä tännekki?''
H:''Minne muuallekkaan mina menisin?''
A:''Ihan sama mulle!
Sähän oot muuten hindu. Eiks se riko jotain sääntöö, että tykkäät musta? Niinhä sä perustelit Intiassaki, mikset vois olla mun kanssa. Ja entäpä sun 14 jalkavaimoa?''
H:''Rikkoo, mutta kulla karma kostaa minulle. Unohtaisit vaan kaiken mita ma silloin sanoin. Heita on sitapaitsi 30 nukuaan. Ja se on vain muodollista, ei merkitse.
Ala ajattele sita, lepaisit hetken ja rauhoittuisit.''
A:''Jaa.. Voisinko mä tosiaan levätä hetken?'' :3
H:*Nyökkää.*
Alec nukahtaa nopeasti ja niinpä Hakim peittelee parhaan ystävänsä.

Siinä kaikki tälläkertaa ;--) Ehkä lopultakin saatiin vastaus kysymyksiin? 

Noki-chan, riitelevä porukka & sairaalassa vierailijoita odottava Corinna.

4 kommenttia:

Razoku kirjoitti...

Itken Silvan puolesta. T^T Miehet on niin tönkköjä ja ikäviä (mut silti ihQuja). Jätkien kannattaa varoa, Anne voi olla aika rajulla tavalla vihainen ystävänsä puolesta eikä Cathykään kovin hyvällä päällä ole... ;) (Odotan innolla Dinan suhtautumista asiaan, vink vink)

Miku_6 kirjoitti...

Minäkin odotan Dinan suhtautumista tähän! ~ Hakim vaikuttaa yhä kiintoisammalta tyypiltä. Tarinakin oli hyvä, jälleen. Jatkoa, jatkoa ! :D

appleboy ☏ kirjoitti...

HAA MÄ SAIN MUN HOMO-ALECIN eiku :3

Noki-chan kirjoitti...

Razo: Valitettavasti joskus on niin. Annen & Cathyn kostoa odotellen ;) Pitää tosiaan suunnitella sitä.

Miku_6: Kiitos C: Hakim kiittää myös.

appleboy: Niinhä siinä pääsi käymään :'D