perjantai 10. helmikuuta 2012

KT: Miksi hän on täällä?

Heips, kiitos uudelle lukijalle! Tässä siis hieman selvennystä viime kertaiselle, toivottavasti teitä kiinnostaa. Anteeksi hieman köyhän puoleinen juoni jälleen, mutta piti tarkentaa asioita jotenkin.
Yrittäkää hyväksyä se, että kirjoituksessa Hakim ei lausu ääkkösiä. (Ä & Ö)
S:''Alec, tiedätkö mistä tässä on kyse?''
A:''No en todellakaa. Kertosin jos mä tietäsin.''
H: ''En ymmarra mika tassa on ongelma, mutta tunnetteko sattumoisin tuon tyton?''
A:''CORiNNA!''
S:''Kuinka emme huomanneet häntä äsken?!''
A:*Ryntää Coran luo ja ottaa tytön syliinsä pöydän takaa.*
''Corinna, ootko sä ok?''
C:*Avaa silmänsä vähitellen.*
''Alec..?''
Anteeksi ylivalotus >:
A:''Sä oot kunnossa! Mutta missä ihmeessä sä olit?''
*Halaa tiukasti pikkusisartaan.*
C:''Mä lähin korjaa ison vääryyden.
 Pääsin Lanalle, mut se höpötti jotai muutosta Englantii ja opinnoista. En nähny Raraa, joten mä epäonnistuin. Olin tulossa kotii ja näin sun keskeyttävän etsinnät. Suutuin ja jäin ulos.
Jossai vaiheessa kaikki pimeni.''
A:''Me oltii huolissaa! Ymmärtsä, et mä pelkäsin sun puolesta ja valehtelin sun koululle et oot kipee.''
S:''Lanako lähtenyt? Englantiin?!
Mikä ihme häntä vaivaa, kun suuttui eikä kerro enää asioistaan?!''
C:''Emmä tiiä, mut kattokaa.''
*Yrittää nousta.*
C*Tömähtää takaisin patjalle.*
''Mun jalat ei kanna ja mul on kylmä.''
A:''Silva, Corinna on varmaa paleltunu ja voi olla vaik kuinka kipee!''
S:''Hänet täyty viedä lääkäriin pikimmiten! Jos minä otan Coran ja vien hänet?
Tiedän, että inhoat lääkäreitä ja kaavakkeiden täyttöä.''
A:''Silva vie sut, ok?''
C:*Nyökkää heikosti.*
A:*Nostaa Coran ja kantaa hänet tyttöystävänsä syliin.*
S:''Lähdemme nyt. Tuskin tarvitsen takkia jos otan taksin.
Te kaksi saatte selvittää asioita ja kunhan palaan haluan olla perillä _kaikesta_.''
*Silva lähtee Cora mukanaan.*
A:''Voi h****. Jos Cora on vakavasti sairas se on mun vika, miks mä en vahtinu sitä?
Miks en ettiny sitä aikasemmi ja annoin Silvan(?) vietellä mut? Miks..''
H:''Ala syyta itseasi, ei vika voi olla sinun.''
A:*Vetäytyy kauemmas.*
''Aina syy on mun. Sä jos kuka tiiät sen. 
Ja minkä takia sä yrität päteä puhumalla vaa suomea?''
H:''Itsehan opetit Intiassa. Ala esita kovaa, kuten sa sanoit ma naan sun lavitsesi.''
A:''Just.. Kuule mulla on kaikki hyvin jos ei lasketa tota Corinnan karkausjuttua.
Miks sä tulit pilamaan tän kaiken?''
H:''Tulin korjaamaan virheeni. Ma olen pahoillani kaikesta mita sanoin silloin vuosia sitten. En saanut tilaisuutta sanoa sita, kun lahdit tanne. Taitaa kulkea suvussa tuo karkailu?''

A:''Turha yrittää olla hauska. Sä loukkasit mua! Käskit unohtaa ittes ja jatkaa elämää ilman sitä mitä ajattelin susta. Mä kuule yritin. Et tiiä kuinka h********* mä oon kaivannu sua viime vuodet, vaikka sä ootki noin ärsyttävä. Melkein jopa unohdin sut ja nyt tulit takas. Mulla on Silva, kämppä ja kaikki joten miks?''
H:''Koska ma rakastan sua, Shiden.''
A:''Häh..?''

Dramaattinen lopetus? (--; Kommenttia tulemaan, kiitos ~
Tästä kuviosta kuullaan vielä!

Noki & viisikko.

7 kommenttia:

Sacchan kirjoitti...

o_____o
tupla o_____o
omg.
En keksi nyt mitään sanottavaa, mutta yllättävä juonenkäänne oli, lisää lisää o3o

Razoku kirjoitti...

Nooooooou, Cathyn pahin pelko kävi toteen: uusi komea intialais- mies on homo T^T

Mut mä tiesinkin sen jo ;) Se on kuitenkin ihQu ~

LAURI kirjoitti...

Hihihi, arvasin sillon yhessä kyselyssä siis oikein ~
Mahtavaa! GO HAKIM GO!

Kreeta kirjoitti...

Jotenki arvelin jotain tällästä... lisää!

~*~Siri~*~ kirjoitti...

Mahtavaa Hakim, jotakin mistä siri täti tykkää vähän liikaakin... GO HAKIM!!

Miku_6 kirjoitti...

TIITIITIII.... :---'O
Sekosin ~ !! Poikarakkauden ystävänä pidin tästä ihan hirveästi~ <3 Odotan innolla jatkoa! ♥

Noki-chan kirjoitti...

Sacchan: Kiitos ja uskon, että järkytti :D

Razo: Hakim ryhtyy silti mielellään Cathyn kaveriksi (; Tack ja tosiaan tiesit jo.

LAURI: Onnea oikeasta vastauksesta~

Kreeta: Jatko on jo kuvattu :)

~*~Siri~*~: Siinä tapauksessa tulet tykkäämään jatkostakin!

Miku_6: Jos hyvin käy jatkuu jo tänään (--8