sunnuntai 26. helmikuuta 2012

KT: Sairaalaselkkaus OSA 2

Hejjsan! Kiitos uudelle lukijalleni (: Enää kuusi lukijaa niin tulee 100 täyteen! *w* Sitä odotellessa.. Tämä on jatko-osa edelliselle kuvatarinalle, eli lukekaas se ensin. Pahoittelen, että suurimmassa osassa kuvista on vain Silva ja/tai Alec + turkoosi tausta. Älkää järkyttykö tarinasta, jooko? :'D

A:''Catnip, Cathy ja Anne lähetti sulle terveisiä.'' *Silittää Coran hiuksia.*
C:''Kiva juttu. Kertokaa niille kans.''
S:''Tuota, Alec..olisiko sinulla hetki aikaa?''
A:''Emmä tiiä, kerranki näkee Corinnaa..''
C:''On sul, mee nyt vaa.''

Coran huoneen ulkopuolella, sairaalan käytävällä:
S:''Minun mielestäni meidän pitäisi jutella..''
A:''Älä turhaan vaivaudu.''
S:''Tekemään mitä?''
A:''Sanomaan, et sä lopetat Corinnan sairaalakulujen maksun.''
S:''Voi Alec, en minä nyt niin tekisi!''
A:''Jaa.. kiitti siinä tapauksessa.''
S:''Emme ole puhuneet päiväkausiin, joten.. jutellaanko meistä?''
A:''Mitä puhuttavaa meis enää on?''
S:''Miten jatkamme tästä eteenpäin?''
A:''Mä luulin et asia on sulle ihan selvä..''
S:''Et selvästikkään aio pyytää minulta anteeksi.''
A:''Etkä sä aio ymmmärtää miksen pyydä.''
S:''En totisesti. 
Olen jankuttanut tätä ennenkin, mutta parisuhde rakentuu luottamukseen.''
A:''Ja on juttuja joista ei vaan voi kertoo toiselle. Onko yksityisuus tuttu sana?''
S:''On.. Meillä on myöskin vain yksi vaihtoehto jäljellä.'' :<
S:''Oletko samaa mieltä?''
A:''Jep, munki mielest vaa yks keino.''
S:''Sanotaan yhtä aikaa..?''
S:''M-meidän täytyy erota..!'' ;__;
A:''Tuutko sä mun vaimoks?''
S: A-A-ANTEEKSI KUINKA?''
A:''HÄH?!''
A:''Aiotko sä jättää mut?''
*Pyyhkii silmäkulmaansa.*
A:*Vajoaa alaspäin.*
S:''En tiedä mitä sanoa..''
Yritin tarkentaa kyyneleisiin, mutta fail.
A:''Eka sä roikut mussa kunnes suostun ja nyt sä et enää välitä.''
S:''Itketkö sinä?''
A:''Et sä *** tajua kuinka ison jutun mä just tein?
Jos et oo huomannu mä vihaan jäämistä ja  ihmisiin kiintymistä!
en koskaan oo ollu missään pysyvästi ja nyt, ku oon valmis jäämään..
Mä oon heikko, itken taas jonkun takia..''
S:''Ei se ole heikkoutta. Kukaan ei ole koskaan uhrautunut noin paljon puolestani..
Jos todella olet tuota mieltä ja valmis yrittämään niin kyllä.''
A:*Nousee.*''Oikeestikko?''
S:''Kyllä. Alec, tulen vaimoksesi.''
S:*Hyppää Alecin syliin.*
''Minä saan kesähäät Englannissa!''*Nauraa onnellisena.*
A:''Hölmö, nyt noi sairaanhoitajat tuijottaa meitä!'' :'D
Hakim on koko ajan vakoillut pariskunnan keskustelua Coran huoneen ovelta.
H: Voi Shiden, han ei tieda mita oikeen tekee minulle. 
Han tosiaan nai tuollaisen ailahtelevaisen tuton hupakon. 
Meinasi jattaa ja nyt on taas niiiin happy life. 
Silvakin on vasta 18-vuotias, pilaa koko elamansa alusta alkaen. *Huokaus.*

Nyt siis saa laittaa kommentteja >:) Olisiko kukaan uskonut, että päädytään tälläiseen lopputulokseen? Myönnän, että vähän nopeeta toimintaa yms. :P Mun on vieläkin vaikea kuvitella, että noi kaks on yhdessä.

Noki-chan, kihlautuneet ja muu porukka.

PS. Sormukset näette myöhemmin :'D

11 kommenttia:

Kreeta kirjoitti...

Vautsi mikä juonenkäänne! Onnea Silva ja Alec :3

Miku_6 kirjoitti...

Aivan fantastinen juonenkäänne ! :D Uskomatonta ! ~ Voi että, paljonpaljon onnea Alecille ja Silvalle ! ♥

Saapa nähdä, mitä Hakim aikoo tehdä... Minulla on kumma tunne, että herra aikoo tehdä jotain u__u

Razoku kirjoitti...

Mä sainkin (tai oikeestaan Anski) saikin eilen textarin tästä ♥ Niistä tulee kunnonkesähäät, ihan varmasti! ;)

Plasticdoll ♥ kirjoitti...

Ooh... owo Veti sanattomaksi, ihanaaaa <3 Onnea parilleeh :3

Sacchan kirjoitti...

JESS **** ÄNCJNHBXI I'M SO HAPPY!
Heh, Hakim the stalkkeri :D
En malta oottaa kesähäitä, onnea heille~

appleboy ☏ kirjoitti...

SKDGDHJFKIFU kitisen samaa asiaa kokoaja mut missä mun homoalec nyt on ;___; en suostuu yhyyäääööääää ;_;

LAURI kirjoitti...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JESUSFUCKINGCHRIST anteeksi, mutta VAU! ... Ihan uskomatonta...
En malta oikeest odottaa niit häitä ja kaikkien muiden nukkejes suhtautumista uutiseen ja ja ja kaikkee! Huh. Kiitos tästä hienosta kuvatarinaelämyksestä.

Jaya kirjoitti...

Aww, hyvin paljon onnea Silvalle ja Alecille. ♥__♥ Olen jo monta kertaa sanonut, mutta sanon vielä uudestaan, että Silva ja Alec ovat niin suloinen pari. ♥ Kävi Alecia kovasti sääliksi, kun se tuossa lattialla itki, voi toista, ymmärsin ton tunteen jotenkin niin hyvin. :'< Toivottavasti nähdään pian jatkoa! :3

~*~Siri~*~ kirjoitti...

Enpä olis tällästä osannu odottaa... Mutta onnea Alecille ja Silvalle!<33

Nemo kirjoitti...

Ihana kuvatarina jälleen<3 Onnea Silvalle ja Alec:ille :3 Jatkoa odotan<3

Haluaisitko muuten liittyä lukijaksi blgoiini : ) Kiitos jo etukäteen jos liityt
http://mydollcarousel.blogspot.com/

Noki-chan kirjoitti...

Isot kiitokset kaikille hääparin osalta <'3

appleboy, kyllä se sielä jossain on.