torstai 23. helmikuuta 2012

KT: Sanat joita ei saa sanotuksi.

Heips :) Uuden kuvatarinan aika ja muistakaas yhä äänestää suosikki sivuhahmoanne! Mainitsen etukäteen, että älkää häiriintykö tarinan alati vaihtuvasta tapahtumapaikasta. Vaihtelee siis Silvan asunnosta, Alecin kämppään lähes joka toisessa ruudussa. En kuvannut tälläkertaa salamalla, joten siksi kuvat näyttävät hieman erilaisilta.

S:''Ilja, en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. En saa Alecia mielestäni.''
I:''Alec ei ollu rehellinen.. Pyydä silti anteeks, että ajoit sen ulos?''
S:''En taatusti! Hän saa katua, että kohteli minua niin.''
I:''Sitten sun ongelma ei ratkee.''

Samaan aikaan:
A:''Mä mietin vaa Silvaa.'' ;__;
H:''Unohtaisit jo hanet.''
A:''Miten voi unohtaa jos rakastaa? En mä unohtanu..suakaa.''
H:''Han ei ansaitse sinua, Shiden.''
S:''En jaksa tätä. Olen Alecille niin vihainen, mutta silti välitän hänestä.''
I:''Hankala tilanne. Te ette kylläkään oo puhunu toisillenne pariin päivään.''
S:''Niin, koska en halua nähdä häntä! Enkä kuunnella hänen selityksiään.
Silti tahdon tietää, että Alecilla on kaikki hyvin.''
I:''No sun on pakko tavata se ennemmin tai myöhemmin.
Mee nyt sanomaan Alecille suorat sanat ja kato mitä tapahtuu.''
A:''Entä jos mä nään Silvan, kun me mennään kattomaan Coraa sairaalaan?''
H:''Sitten et jarjesta mitaan kohtausta. Anna siskosi uskoa, etta kaikki on hienosti.
Jos han on nut jo huonossa kunnossa.''
H:''Shiden, ma olen taalla sun tukena. Tiedan, etta ellen mina olisi tassa niin sa masentuisit yksiksesi. Joten mene Silvan luo ja kerro hanelle mita ajattelet. Jos Silvaa ei kiinnosta, jata se.''
A:''Mut..mä en haluu jättää sitä!'' D:
H:''Sano hanelle edes niin. Silva tajuaa sitten, etta olet tosissasi.''
A: *Nousee ylös.*
''Okei, mä meen ja sanon sille missä mennään!''
*Lähtee.*
S:*Nousee.*
''Olet oikeassa! Minun täytyy ehkä sittenkin vain puhua hänelle. 
Menen heti Alecin luo.'' *Lähtee.*

Rappukäytävässä:
S:*Pysähtyy heti, kun pääsee ovesta ulos.*
''Oh, sinä..''
A:''Silva, ai moi..''
S:''Minä tuota..tulin sanomaan, että..''
A:''Munkin piti kertoo, et..''
*Vaivautunut hiljaisuus.*
S:*Käännähtää ympäri ja on avaamassa jo ovea.*
''Äh, unohda! Ei se ollut mitään tärkeää!''
Oven kolahdettua Alec istuu porraskäytävän lattialle.
A: Mikä mulle tuli? Miks en saanu kerrottua sitä juttua..?
Samaan aikaan molemmat toivovat, että välikohtaus olisi päättynyt näin.
Silva toivoo, että Alec olisi rukoillut anteeksi antoa häneltä. Alec taas toivoo, että Silva olisi sanonut vielä rakastavansa häntä ja ymmärtävänsä tilanteen.

Ensikerralla varmaan sairaala tunnelmia jos sanan jotenkin järkättyä sellaisen.. 

Mahdollisesti kipeäksi tuleva Noki & nukkelapset.

7 kommenttia:

Razoku kirjoitti...

Itkettää T^T

Miku_6 kirjoitti...

Minuakin itkettää ;___; ♥ Tämä oli jotenkin... en osaa sanoin kuvailla... ;w;

Olenko muuten koskaan maininnut, että tykkään kuvatarinoittesi nimistä useasti ? Ne ovat taiteellisia~ n__n

Will kirjoitti...

Oi, tää on niin jännää! O3O

Ja tyksin muuten uudesta headerista hirmuisesti! ♥ :)

LAURI kirjoitti...

Liikaa pisteitä uudelle headerille! Ja koko ulkoasulle! Loistavaa♥
Kuvatarina oli tosi jännä, niin.... elävä. Taas kerran ootan jatkoa heti vikan ruudun jälkee <__>

Noki-chan kirjoitti...

Raz: Ää, ei saa itkeä ;___; *Lohdutus.*

Miku_6: Saan sitte kaikki itkemään? No ehkä se on hyvä, että eläytyy tarinoihin :) Tosi kiva kuulla, oonkin monesti miettinyt tykkääkö niistä kukaan.

Will: Kiitos :--)

LAURI: Tack c: Koitinkin taas saada tosta mahdollisimman aidon kaltaisen ja jatkoa seuraa.

Rana kirjoitti...

Ihana lukea hyvillä kuvilla ja toimivalla kerronnalla höystettyä tarinaa.

Silvan pörrö on ihastuttava <3

Pitääpäs eksyä tänne toistekin lueskelemaan :)

Noki-chan kirjoitti...

Voi, kiitos :} Tervetuloa vaan toistekkin~