keskiviikko 15. helmikuuta 2012

KT: Valheet kaatuu

Mmoi :) Seuraavaksi lupaan niitä Monster High-kuvia. Tuli vaan into tehdä kuvatarina. Pitäisikö minun tehdä vähemmän kuvatarinoita ja enemmän vaan kuvapostauksia..? Mitäs mieltä olette?

Varoitus! Jonkinsortin riitelyä.


S:*Astelee sisään.* ''Hei Ilja!''
I:''Ai, moi.''
S:''Minä tulin vain kysymään, että onko lukot vaihdettu koko kerrostaloon?
En saa kotini oveani auki.''
I:''Jaa, sulle ei oo vielä kerrottu.''
S:''Kerrottu mitä?''
I:''Sinä aikana, kun sä oot ollu Coran tukena sairaalassa nii sun asunnossa tapahtu joku outo vesivahinko.
Joten Noki järjesti asiat nii, että sait samasta rapusta viereisen asunnon. Niiden lukot vaihdettiin keskenään, jotta sä pääsisit sisään palatessas. Tuli aika pahaa jälkeä siinä vahingossa.''
S:''Oh, mikset kertonut, kun kävit katsomassa Coraa Alecin kanssa? Siksikö olit kumman hiljainen?''
I:''Ei, en mä silloin vielä tiennyt. Tuu, mennään kattomaan sun uutta kotia.''

Silvan uudessa huoneistossa:
S:''Tämä on pienempi kuin aiempi asuntoni! Suurinosa tavaroista näyttää pelastuneen.''
I:''Päästä mutkin sisään. Tahtoisin nähdä.''
I: O____O
''Mitä toi täällä tekee?''
S:''Hän on Alecin joku kaveri Intiasta. Sovimme, että hän asuu kanssani vierailunsa ajan, koska Alecin kotiin ei oikein mahdu. En tunne edes häntä. Ihme, että hän on päässyt jo tähän asuntoon. Näyttää lepäävän. Nimi oli kai Hakon?''
I:''Hakim..''
H:*Avaa silmänsä ja kääntyy.*
''Kutsuitteko..?''
I:''Mä haluaisin tietää kuka mun siskoni kanssa oikeen asuu.
Alec on kertonut susta hieman, muttei kaikkea.''
H:*Nousee istumaan.*
''Shiden on siis kertonut minusta.''
I:''No ei paljoa..''
S:''Miksi Alec on maininnut sinut minulle vain ohimennen ja Iljalle jutellut sinusta?''
H:''Ehkä han ei luota sinuun?
Ja ehkapa han puhuu minusta, koska pitaa minusta, kuten mina hanesta.''
S:''Alec luottaa minuun varmasti. Minä en nyt silti ihan ymmärrä.''
I:''Mäkään en ymmärrä miks Alec laulo tolle rakkauslaulua asunnossaan!''
H:''Oletko sina vakoillut meita?'' *Mukamas huolestunut katse ja salaperäinen virnistys.*
S:''Hetkinen! Osaako Alec laulaa??''
I:''Ainakin se laulo sillon Mamma Miaa ja soitti sitä sun kitaraa.''
S:''Miksi Alec ei laula minulle? Mistä lähtien hän on laulanut kellekkään?''
H:''Hah, et taida tietaa paljoakaan Shidenista. 
Han rakastaa laulamista ja mm. kulmiaan.''
I:''Miten joku voi rakastaa kulmakarvojaan? o.o
Mä sitäpaitsi luulin, että Alec puhu mulle avoimesti.''
S:''Minulle hän sanoi vihaavansa kulmiaan!''
H:''Saattaahan olla, etta han valehteli sinulle.
 Shiden tekee kuule mita vaan jos hanen kulmiaan kehuu.''
A:*Tulee asuntoon ja kuulee juuri parahiksi viimeisimmän lauseen.*
''Mä en tiiä mitä täällä tapahtuu, mut Hakim sä saat ton kuulostamaan sairaalta!''
I:''Voisitko sä selittää meille pari juttua, Alec?
Meillä kaikilla on ristiriitasta tietoa susta. Haluttais tietää asioiden oikee laita.
Kelle sä oot menny puhumaan totta ja kelle meistä et?''
A:''Tuskin mä enää voin paeta...
Okei, myönnän. Mä oon valehdellu....''

Kommentteja? :3 Seuraavaksi siis monsterijuttuja ja sitten täysi mysteeri.
Risut & ruusut, tack!

Noki & naapurukset

7 kommenttia:

Plasticdoll ♥ kirjoitti...

Rakastan sun kuvatarinoita, ja tykkään sun blogista muita enemmän kun teet paljon juuri näitä kuvatarinoita. Jännitän aina mitä seuraavaks tapahtuu ja ootan innolla uusia postauksia. Elieli kuvatarinoita kiitooos~ nwn

Fuuka kirjoitti...

Kuvatarinoita!~

Haha, repesin tuolle Hakimin lauseelle:
"Shiden tekee kuule mita vaan jos hanen kulmiaan kehuu.'' x'DD (Mikä on vaan ihan hyvä juttu, koska harvat kuvatarinat vetoo mun tunteisiin~)

Mutta jatkoa toivon mahdollisimman pian~ :'3

(ps. Olen siis Vivian, joka vain vaihtoi nimimerkkiään~)

~*~Siri~*~ kirjoitti...

Uaaahgghh! Ootan innollla jatkoa! sun tarinas on nii hyviä ja koukuttavia!

LAURI kirjoitti...

Hahah xD En kestä. Nauran liikaa. ''Hetkinen! Osaako Alec laulaa??''-- Niin random. "Shiden tekee kuule mita vaan jos hanen kulmiaan kehuu.''--randomuus jatkuu xD Oikeesti, PHEW. Ihana kuvatarina jälleen, tykkään näistä joten jatka toki samaan malliin jos jaksat~

Miku_6 kirjoitti...

Voi että, kun tämä menee mielenkiintoiseksi ! Jatka, jatka! <3

Venus Angelic kirjoitti...

ihuna kt !! mun mielest on just kiva kun teet enemmän kuvatarinoita!! n____n nää on nii hyviä >:3

♥:llä Venus

Noki-chan kirjoitti...

Kiitos kaikille :3 <3 En meinaa lopettaa kuvatarinoiden tekoa, jotenkin se luonnistuu multa paremmin kuin tavalliset kuvausjutut. Hyvä myös jos randomhuumorini toimi :')