tiistai 21. helmikuuta 2012

Sivuhahmokisan osallistujat ja äänestys!

Hellurei :D Eilen näin siis Razoa, mutta ei oikeen tullut kuvailtua nukkeja, joten ei siitä sen enempää :') Kuten otsikosta voi päätellä kyseessä on kisan vaihe nro 2. Päätin hieman muuttaa sääntöjä eli tässä uudet jutskat:

1. Nyt esittelen teille sivuhahmokilpailun hahmot ja niiden suunnittelijat.
2. Saatte äänestää sivupalkissa olevassa äänestyksessä suosikkianne.
3. Tähän postaukseen voitte kommentoida kuka on omasta mielestänne paras ja miksi?
4. Voittaja julkistetaan myöhemmin ja hän saa mainetta + kunniaa.

"Kilpailijat" aka sivuhahmot:


Kilpailija nro 1
Hahmo & teksti by: Ainski
Malli: Pullip
Nimi: ?
Iältään hän on 20 sama Alecin kanssa.
Luonne ja suhde nukkeperheeseesi: Hieman mieleltään sairas nuori nainen, joka on seurustellut Alecin kanssa aiemmin. Äkkipikainen ja itsepäinen, mutta leppyy yleensä nopeasti, vaikka tietyissä asioissa on hyvinkin pitkävihainen. On mustasukkainen siitä, että Alec seurustelee Silvan kanssa, ja koittaa saada Silvan uskomaan mielensä kiemuroita, eli että he eivät ole koskaan Alecin kanssa eronneetkaan, ja että Alec pettäisi tätä naista Silvan kanssa. Kun Silva joskus mahdollisesti muuttuu Poppyksi, hän kohtelee Poppyä kaltoin ja nöyryyttää. Kun Silva on Dina, neiti käyttää tätä tilaisuutta hyväkseen Dinan pyöriessä baareissa, ja koittaa saada Alecin eroamaan Silvasta ja palaamaan yhteen itsensä kanssa. Inhoaa lapsia, joka näkyy Poppyn ja Coran kohtelussa. Ulkonäöltään hän on kiltin ja hyväsydämisen näköinen, mutta oikeasti on täysin päinvastoin. 
Hiukset voisivat olla tälläiset tai tämän tyyliset: *Katso kuva linkistä.*
Kuva: Mollamania
Silmät: *Katso kuva linkistä.*
Kuva: Mollamania/Coolcat
Pukeutumistyylissä suosii tunikoita, trikoita, sukkahousuja, raitoja ja koristossuja.


Oma kommenttini:
Hyvin suunniteltu hahmo :) Teksti ja kuvat tukevat toisiaan nuken ulkonäöstä. Alecilla olisi ihan hyvin voinut olla tuollainen hieman sekavampi ihmissuhde takanaan. Olisi mielenkiintoista toteuttaa tuo oikeasti.

Kilpailija nro 2
Hahmo & teksti by: ~*~Siri~*~
Malli, Byul Eris.
Ikä, 12v.
Suk.puol. Nainen.
Luonne, pikkuvanha, Huolehtivainen, "hössöttäjä"
Nukkesuhteet, Mah. jotain sukua Silvalle?
http://www.popfuzz.com/Merchant2/graphics/00000001/eris.jpg



Oma kommentti:
Mahdollisesti sukulaissuhde Silvaan olisi hyvä, tosin ei biologinen. Aikanaan suunnittelin Silvalle luonteeltaan samankaltaista pikkusiskoa Byulina myöskin, tosin nuoremapana. :--D


Kilpailija nro 3
Hahmo & teksti by: appleboy
Kukako mä olen? Sitä sun pitäisi kysyä itseltäsi.
Okei. Mä olen parikymppinen taeyang. Olen laiha ja kalpea, silmäni ovat vihreät ja hiukseni vaaleat. Mulla on huulikoru, sekä tatuointi nilkassa. Niiden tarinat ei kuulu sulle.
Mua sanotaan koppavaksi ja ylimieliseksi. Ja että katson muita nenänvarttani pitkin, että olen häijy ja omahyväinen. Katsos, siltä mä vaikutan, se on mun tarkoituskin - pitää kaikki kaukana musta.
Oikeasti mä olen helvetin pelokas. Mua pelottaa, että kiusataan tai syrjitään, tai jätetään yksin. Mun katkeruudelle ei ole erityistä syytä - tulen hyvästä perheestä ja vakaalta pohjalta, mutta joku mun menneisyydestä katkeroitti mut. En tiedä mikä enkä kuka, mutta joku tai jokin sen teki. Teki musta tälläisen katkeran ja ylimielisen. 
Mutta nyt mä olen täällä, neljän tunteettoman nuken kanssa. Niille esitän vihaavani niitä - okei, kaikkia muita paitsi Iljaa, joka on mun paras ystäväni - mutta oikeasti olen vain kateellinen. Silva on upea ja tulee rikkaasta perheestä ja Coralla on mielikuvitusta. Mä maksaisin mitä vain sellaisesta luovuudesta. Ja Alec, niin, Alec. Helvetin komea ja ihana - ja varattu, niinpä niin. Mutta siihen mä menin ihastumaan , jippijaijei, ja tässä sitä nyt ollaan - mä esitän vihaavani noita ja ne vihaa mua oikeasti.
Happy now? 


Oma kommentti: 
Vaikea kommentoida tätä. Ensinnäkin rakastuin tarinaan ja toiseksi kiva, että se on kerrotussa muodossa. Ei ihan selvinnyt tunteeko Alec hahmon entisestään, mutta tuskin? Voisin liian hyvin kuvitella tuollaisen taeyangin mukaan kuvioon Hakimin tilalle. Samankaltainen ajatusmaailma osittain kuin Alecilla itsellään. Ja tuo hahmo muistuttaa jollain tavalla erästä toista josta kirjoitan novellia tällä hetkellä, offia.


Kilpailija nro 4

Hahmo & teksti by: Kreeta
Malli:joku Taeyang
Luonne: ihan perus, kiva, flirttaileva
Ikä: 18 v. 
Tarinan jatke: Dina ihastuis siihen, ja tulis pieni sotku... 


Oma kommentti:
Hyvinkin mahdollinen hahmo. Dinalla voi olla moniakin suhdesotkuja, joista emme koskaan saa tietää ;D


Kilpailija nro 5
Hahmo & teksti by: Fuuka (ent. Vivian)
Malli: Dal Drta

Ikä: 13 vuotta

Sukupuoli: Tyttö :'D

Ulkonäkö: Lyhyet perus ruskeat hiukset, jotka ovat usein kahdella saparolla, kauniiden hiuskoristeiden kera. Pukeutuu yleensä suht punkahtavasti ja rakastaa pitsejä, etenkin kauluksissa ja hihansuissa. Mustapunainen laukku onkin asuste, joka sopii kaikkiin asuihin ja kulkee aina mukana, ja josta tietenkin löytyy kaikkea tarpeellista (kuten manga pokkareita, pocky-paketteja... yms.). Meikkiä ei pahemmin käyttele.

Luonne: Iloinen, omalla tavallaan hieman friikki tyyppi. Suttuu joskus aika helposti, mutta unohtaa pian miksi on suuttunut. Rakastaa kantaa omaa pehmonukkeansa mukanaan joka paikkaan. Pitää animesta, mangasta... no lähinnä kaikesta Japaniin liittyvästä. Inhoaa massa-lissu-teinejä ja kaikkea pinkkiä tilpehööriä ja vaatteita.

Nukke suhteet: Coran koulukaveri. :3

Kuvanen vielä tietysti: http://www.new-reflections.co.uk/pullipwebsite/dal/drta/f300_01.jpg



Oma kommentti:
Coralla ei ole koskaan liikaa kavereita ja siksi tyttö yrittääkin haalia ystäviä ympärilleen. Joten kolmas koulukaveri on aina tervetullut! Voisin kuvitella Coralle juuri tuollaisen ystävän.


Sitten vaan kommenttia ja äänestystä tulemaan :---) Kiitos kaikille osallistujille!!


Noki-chan & koko porukka.

4 kommenttia:

Ainski kirjoitti...

Appleboyn on paras. Hienosti minäkertojamuodossa, tarinakin on tosi hyvä. En oikein osaa muuta sanoa. (:

Plasticdoll ♥ kirjoitti...

Hienoja hahmoja :) Appleboyn poitsu kiinnosti eniten, suoraan sanottuna ihana hahmo ! owo

Seira kirjoitti...

Mun mielestä hienoin oli Fuukan dal Drta-juttu :) Muutkin oli ihan uskomattoman hienoja.

~*~Siri~*~ kirjoitti...

Appleboyn on paras!
Nýt kyllä iha hävettää toi oma ehdotukseni kun niin tyngäksi tuon tekstin jätin... XD