maanantai 12. maaliskuuta 2012

KT: 100 lukijaa juhlapostaus + extraa!

Hejsan! :) Tänä aamuna huomasin, että 100 lukijaa on tullut täyteen, joten pitihän sitä tehdä tarina. :'3 Idea on hetkessä kyhätty, mutta toivottavasti ei haittane. Anteeksi, etten keksinyt mitään kivaa teille. Olen hirrrmuisen kiitollinen kaikista lukijoista ja piilolukijoista! Ehkä vielä joskus kehittelen jonkin upean postauksen teille. Blogin 1-v postauksen vaikka?

C:''Moi kaikki! Mä oon tääl sairaalas kuten näkyy.
Mua pyydettii silti kertoo teille jotai tähä postaukseen.''
C:''Mul menee ihan kivasti. Joku täti sano et mulla on lukihäiriö.
Mä en tiiä mitä se tarkottaa, mut musta on kivaa et oon saanu 100 kaveria teistä lukijoista.'' :)

Sitten Alecilla aikaansa viettävään porukkaan:
D:''Hellou! Mä eli Dina tääl taas.
Älkää ihmetelkö mekkoa, Silvalt ei löytyny kivempaa.''
D:''Btw, on coolia, et teit on jo 100!
Terveiset kaikille ja anteex faneille, että Silvaa näkyy enemmä, kun mua.''
H:''Iso kiitos jokaiselle teista sadasta lukijasta!'' ;)
H:''En oikein tieda mita sanoisin.
Sain nimittain vasta asken tietaa, etta saamme tehda tallaisen postauksen.
Pahoitteluni siis.''
A:''Tää on ankeeta ilman Coraa..
Silvakaa ei oo paikalla, vaa Dina..''
A:''Kuitenki kiitti ihan kaikille!
Must on hienoo et noin moni on kiinnostunu meistä.''
I:''Moikka! Muakin pyydettiin tähän mukaan.''
I:''Joten terveiset vaan kaikille!
En mäkään oo ollu kauaa mukana tässä, mutta oon huomannu, että kommentteja tulee kivasti.'' n__n
Lumen ja kylmyyden vuoksi porukka päätti pitää eväsretken Alecilla.


Dina löysi vielä kääretorttua ja toi sen muiden herkkujen sekaan.
Sitten aika kului kameralle poseeratessa.
Alec suostui jopa soittamaan kitaraa laulaen.
Ilja tyytyi taputtamaan tahtia.
Jossakin vaiheessa iltaa Dina keksi laittaa flirttiä peliin.
Sattuneista syistä Hakimia ei kiinnostanut.
Johon kommentti oli, että Dina lähtee sitten Cathyn luo bilettämään.
Ruokapuolikin väheni.
Illan aikana tehtiin myös sovinto..
...jos toinenkin. :')

EXTRA:
Lumia ja Sabine kävivät yökyläilemässä viikonloppuna.
Chidoka omistaa molemmat neidit. :3
Iljakin näki parasta ystäväänsä.
Pituusero :')
Molempien ihastuttavat kengät.

Kiitos vielä kerran kaikille ja uusillekkin lukijoille! <'3

Minä & nukkeni.

9 kommenttia:

Razoku kirjoitti...

Onnea 100 stalkerin johdosta! Hyvä et Hakim ja Alecci sai sovittua, ja toivotaan että Dina pysyy itsenään edes siihen asti kun tulette käymään... ;)

AnnuPannu:3 kirjoitti...

OLinko mä toi sadas lukijaOwO Wauuu:3

Kreeta kirjoitti...

Onnee! Jee, noi oli ne mun giveawayjutskaherkut^^
Aivan ihana kommentti-.-

LAURI kirjoitti...

Paljon onnea, Kiva määrä lukijoita tääl! Ihan syystäkin ~
Baww, noi sovintokuvat ja isul - pullip kokoero♥

Miku_6 kirjoitti...

Onnee ! :3

hatica kirjoitti...

onnea todella paljon! Minulla ei ole vieläkään yhtään lukijaa! Mutta onneaaa

hatica kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Noki-chan kirjoitti...

Kiiiiitos kaikille n___n

AnnuPannu:3, olit tosiaan 100. lukija!

Emine kirjoitti...

katoin et tossa pituusero jutussa luki pitsipusero :DD