tiistai 27. maaliskuuta 2012

KT: Matkaan lähden..

Hei kaikki! Lupasin julkaista vielä yhden kuvatarinan tällä viikolla. Tässä tämä nyt olisi. Eilen tosin tuli edellinen postaus, mutta pitäisi ehtiä pakata tänään. Huomenna koulu vie liikaa aikaa.

Pojat pelaavat korttia Iljalla.
A:m *Laskee kortin pinon päällimmäiseksi.*
''Jes! Mä voitin, meitsi on kuningas.''
I:''Nyt selvitetään sitten kumpi meistä on orja.''
D:*Astelee sisään.*
''Lopettakaa se tyhmä pelinne ja kuunnelkaa!''
D:''Arvatkaas mitä mulla tässä on?''
A:''Alennuskuponkeja..?''
I:''Liput Nälkäpeliin?'' :)
H:''Kerro jo. En pida arvuutusleikeista.''
D:''Tässä on lentoliput!'' 
D:''Ja mikä parasta nää on mulle ja sulle Alec!''
A:''Mulle!?''
I:''Miten ihmeessä sä sait noi liput?''
D:''Käytin Silvan tunnuksia eri sivuille.
Se on nii tyhmä et pitää ruokapöydällää salasanojaan.''
A:''Miks ihmeessä sä ostit toisen lipun mulle?''
D:''Haloo, sä meet naimisiin kesällä. Tää voi olla sun vika tilaisuus lähtee mihinkää ilman Silvaa. Isket sieltä jonkun, kun mä vien sut baarikierrokselle.''
A:''Jos et satu muistamaan mulla on tää sormus. Silvalla on samanlaine ja sä satut olemaa sen kehossa.
Toisinsanoen kaikki pitää meitä parina eikä kukaan kiinnitä huomiota suhun.''
H:''Ja tottakai Shidenille pidetaan polttarit kesalla! Ties minne me silloin lahdemme.''
D:''What ever, mä maksoin jo nää lentoliput.
Hotellikin on maksettu ja lähtö torstaina.''
D:''Eli sun ON pakko tulla! Toinen lippu on sun nimelläs.
Kutsu mua lentokentällä sitte Silvaks, onha tää lippu sen nimellä.''
*Lähtee kerrosta ylempänä olevaan 'asuntoonsa'.*
I:''Aika ovelaa jopa Dinalta käyttää Silvan rahoja näin.
Sun ei auta sitten muu, kun lähtee sen mukaan.''
A:''Niin kai sit. Jos ei muute nii varmistamaan, että se käyttäytyy kunnolla.
Mä toivon ettei tästä tuu täyttä katastrofia..''

Kommentit ovat nyt siis toivottuja. Korjaan erehdykseni olen lomalla siis 29.3 - 3.4. Koitan kehitellä matkani aikana jotakin kivaa noiden kahden mukaan lähtijän varalle.

Noki-chan & lapsukaiset.

4 kommenttia:

Razoku kirjoitti...

(rupes soimaan Suurlähettiläiden "Kun tänään lähden"- päässä! :D)

Jes, kuningas ja orja! Maailman valloitus on alkanut! (siis sen korttipelin) Sekä näköjään Tsekin valloitus Dinan ja Alecin osalta.... (mun tytskyt odottaa Dinalta (ja miksei Alecikltakin) postikorttia maailmalta!)

Miku_6 kirjoitti...

Mä luulin otsikon perusteella, että Hakim muuttaa takaisin Intiaan... :D

Toivottavasti Alec selviää hengissä siitä retkestä~ n__n Ja aika julmaa käyttää Silvan rahoja hyväkseen, hyi sua Dina D:<

// mua on jäänyt vaivaamaan yksi juttu: miks Hakim kutsuu Alecia Shideniksi ? ~

Cherry kirjoitti...

Pidin kuvatarinasta :)Ja toivottavasti Dina ei pilaa kaikkee :D Dina on aika ovela o.O

// Mut mua kans jäi vaivaan et miks Hakim kutsu Alecia Shideniksi ? :D

LAURI kirjoitti...

ASIAA! Nyt jännää P: Hyvä stoori ja LOISTAVAT kuvat. Huvaa lomaa!