maanantai 26. maaliskuuta 2012

KT: Sellainen poika.

Heips! Aktivoiduin tämän blogin suhteen, kuten lupasin. Hakimia toivottiin lisää, joten hänestä tässä pieni KT. Otsikko on hieman kummallinen. :') Tälläviikolla pitäisi tulla toinenkin KT vielä.
Hakim ei osaa lausua ääkkösiä ja, vaikka kyseessä on ajattelu en kirjoita niitä. Lopussa on mennyttä aikaa lisää, mutta kyse on niin vähästä etten muuttanut kuvia mustavalkoisiksi.

H: Tama paita muistuttaa minua siita kuka oikeasti olen.
H: Siita, etta minulla on velvollisuus kaukana Intiassa.
Se on vain liian raskasta tanapaivana. Olla jonkilainen prinssi, uksin.
H: Enka aio lahtea taalta ilman Shidenia. 
Han tietaa, etta kaikki olisi paremmin Intiassa.
Hanen siskonsa saisi patevan laakarin ja opettajan.
H: Tiedan, etta Shiden on vielakin sellainen poika.
Se sama, jonka pelastin laittomalta orjakaupalta vuosia sitten.
H: Han vannoi olevansa ikuisesti kiitollinen ja enemman kuin palvelija.
Vapautin hanet heti palvelijan taakasta, niita minulla oli jo tarpeeksi.
H: Shidenista tuli heti ustavani. Puhuimme kaikesta, ensimmaista kertaa joku jaksoi kuunnella hanta. Se, etta sain asua palatsissani parhaan ustavani ja palvelusvakeni kanssa oli taudellista.
H: Olimme jatkuvasti toistemme seurassa. Jotkut sanoivat, etta Shiden oli seuraneitini. Han seurasi kaikkialle minua. Kiintui luhuessa ajassa liikaa. En tajunnut mita muut vihjailivat. Kunnes pahin tapahtui, kadun vielakin sanojani. 
H: Nut Shiden ei halua, etta jaan tanne. Han sanoi etten sovi katukuvaan.
Hiukseni ovat kuulemma ainakin liikaa, vaatteitteni lisaksi.
H: En ole nahnut muilla miehilla uhta pitkia hiuksia, mutta nama ovat osa persoonaani. Olen silti valmis muuttumaan, jos saan pitaa parhaan ustavani.
H: Ainoa este on oikeastaan Silva. Nut han on Dina, joka sopii minulle paremmin.
Ei tarvitse nahda Silvaa Shidenin seurassa ja kuunnella hanen viisasteluaan.
H: Niinpa mina ja Dina teimme sopimuksen. Pilaamme haat. 
Ainoa ongelma on, etta Silva saattaa olla oma itsensa. Dina pitaa siis jarjestaa paikalle. Toivon ettei Silva olisi haissaan se toinen sivupersoona, Poppyko han oli? 

Oliko teksti luettavaa noinkin vai häiritsikö ääkkösten ja y-kirjaimien puuttuminen? 
Olen 29.3-2.4 lomalla, joten silloin ei tule postauksia. Lisää infoa ensi kuvatarinassa.

Noki-chan & dolls.

5 kommenttia:

Kreeta kirjoitti...

Oon jotenki tottunu Hakimin puhetapaan, joten toi oli hyvä ku et kirjottanu ääkkösiä. (osaanmuodostaalauseen.com) Mä kyl tykkäsin tästä postauksestaOWO

Miku_6 kirjoitti...

Tämä oli hyvä postaus !
Muakaan ei häirinnyt ääkkösten puuttuminen, Hakimin puhetyyli on ihanan persoonallinen!~ n__n

Ainski kirjoitti...

Ääkkösten puuttuminen ei häiritse, mutta y-kirjaimen kylläkin. En välillä niiden takia tajua sanoja ollenkaa, tyhmä kun olen. :D

LAURI kirjoitti...

Aivoissani on pieni pala omistettu Hakimille (lol) ja se pala on ollut pitkään eräänlaisessa Hakim-puutteessa. Tämän tarinan myötä kuitenkin se pala on virallisesti tyydytetty. Älä tosiaan käsitä väärin xD Ihan viatonta, vannon.
Eli oli loisto tarina 8) Apua. Ne häät >A<

Rana kirjoitti...

Hakim <3 Aivan ihana hahmo ja rakastan hänen puhetapaansa. Tuo syvyyttä hahmoon, vaikka välillä joudun miettimään mihinkäs järjestykseen ääkköset tähän sanaan laitetaan XD Anteeksi, nukuttaa...

Tarinasta pidin ja kutkuttavan jännään kohtaan jäikin. Hyvä Hakim! Ei ihastuksen surustelu suhde ole mikään este... vain hidaste ;)