perjantai 2. maaliskuuta 2012

KT: Sotaa sulhasesta

Morrjensta! Tulin kuvatarinan kera ilmoittamaan, että hengissä ollaan. Postausaikaa ei ole juurikaan ollut, kiitos koulun. Ensiviikko vielä kiireisempi >___< Pääni on myös lyönyt tyhjää ideoiden osalta, joten toivottavasti tämä nopeasti päänsäryssä kyhätty stoori kelpaa.
PS. Kiitos uudelle lukijalle!

Kihlauksesta kuultuaan Cora kysyi onko Silva hänen äitinsä nyt?
Ilja taas toivotti epäröiden onnea.

Nyt:
Silva selittää Iljalle millaiset häistä täytyisi tulla.
Alec yrittää saada Hakimin uskomaan, että hänen ideansa ei onnistu.
H:''Mikset vaan muonna, etta rakastat minua?''
A:''Koska niin ei oo. Kato tätä sormusta, eikö se riitä sulle todisteeks?''
H:''Et sa ennenkaan valittanut koruista, vaan musta.''
A:''Mikään ei oo enää niinku ennen.
En mä oo täysin sama ihmine, sä vielä vähemmä.''
H:''Olisin kuule ihan mita sa haluaisit.''
A:''No, thanks. Sä löydät kyllä Intiasta jonku joka rakastaa sua.''
H:''Mutta, kun en louda. Juttu on niin, etta ei kaltaistani huvaksuttaisi.
Olen hallitsija, siella mista tulen, tiedat sen huvin. En minakaan uskonut ensin sua, en palaa Intiaan.
Tahdon elaa sellaisena kuin olen.''
A:''MITÄ?! S-sä et palaa?''
Ilja ja Silva ihmettelevät miksi Alec huusi.
S:''Mitä nuo kaksi taas mesoavat?''
H:''Palaan, jos sa palaat.
Me sovittiin aikanaan, etta parhaat ustavat pitaa uhta.''
A:''Mulla on Corinnaki huollettavana, en mä voi.''
H:''Kulla se jarjestuisi. Teille kahdelle olisi tilaa palatsissani.
Corinna paasis uksituisopetukseen.''
A:''Hei, mä en oikeesti voi.''
H:''Muista Shiden, tama on peli, jota me kaksi pelaamme.
Se ei paatu koskaan.''
A:*Tönäisee Hakimin kauemmas.*
''Älä viitti, sä ahdistat mua!''
S:''Olisitte nyt hiljaa. Haluan suunnitella häitäni rauhassa, kuulitteko?''
A:''Me mennään naimisiin, kuulit sen vielä ite.
Et sä voi estää.''
H:''Silva nimitti mut jo bestmaniksesi. 
Ma olen paikalla ja voin aina sanoa vastalauseen.''
S:''Aiotko sinä pilata MINUN hääni!?''

Tönkkö lopetus ja ainaista HakimxAlec jankkausta. Kommentteja silti toivoisin (;

Noki-chan & talon väki.

5 kommenttia:

Razoku kirjoitti...

Cathy voi tulla lohduttamaan Hakimia... ;)

Tyksin sun kuvatarinoistas, mut mun ei ehkä tarvii aina sitä toistaa, koska sä tiiät sen jo! ;)

Will kirjoitti...

Tää on niin jännää!

Musta ei oo oikein, et Hakim yrittää estää häät, mut toisaalta musta tuntuu pahalta hänen kannaltaan. Q__Q Nyyh.

mijiko kirjoitti...

Oih... Toivottavasti häitä ei peruuteta... ja ihana tarina

Venus Angelic kirjoitti...

Kiva kuvatarina:3 hakim on mun mielestä aika ärsyttävä ku se jankkaa tolleen et "sinä rakastat minua alec" mut toisaalta tuntuu aik pahalta sen puolesta:<

Miku_6 kirjoitti...

Mua ahdistaa, kun Alec ja Hakim on noin huonoissa väleissä .___. Toivottavasti häistä tulisi sentään jotain!~