tiistai 6. maaliskuuta 2012

KT: Vastustajat

Heips!~ Ehdin kuin ehdinkin tekemään tämän postauksen. Juoni ja otsikko tökkii pahasti, mutta toivottavasti silti tykkäätte. :3 Lukekaas muuten edellinen tarina tai ette tajua tätä kunnolla.

PS. Jos hyvin käy niin lähiaikoina Hakim saa uuden peruukin + obitsun. Hope so Corakin saisi obitsun, mutta Molliksen varastossa ei ole 21 cm obitsuja :< Riippuu tosin millon tilataan.

S:''Jos sinä pilaat minun hääni niin minä..''
S:''..minä...''
S:*Kaatuu velttona eteenpäin.*
Silva näyttää järkyttävältä tuossa :'D Eikä kovin aidolta.
A:*Menee lähemmäs saaden Silvan juuri ja juuri kiinni.*
A:''Ei hätää, mä sain Silvan!''
H: o___o ?
I:''Hyvä..''
Pojat kerääntyvät Silvan ympärille.
H:''Onko han kunnossa?''
A:''Joo, Silvalle käy aika usein näi.''
I:''Jos mä olen laskenut oikein nyt on Poppyn vuoro.''
Kaikki tuijottavat silmänsä aukaissutta neitokaistamme.
D:''Well, hello! Mitä mä oon tehny, jotta tollaset komistukset kattelee mua?''
I, A, H: ....
I:''Dina, mä ja Alec vaan. Sekä Alecin..ystävä Hakim.''
D:''Oh, tosiaan. Harmi, että vaan te kaks ja toi...''
D:''OMG! Täähän on sormus!''
D:*Nousee ylös ja ajaa Alecin seinää vasten.*
''Sä oot menny rengastamaan Silvan kysymättä multa lupaa!!''
A:''Sä et oo sen isä, en mä tarvii sun lupaas.''
A:*Valuu seinää pitkin alas Dinan potkaistessa.*
D:''Tää vaikuttaa kuule mun elämään rajottavasti.
Mitä mä selitän baarissa jos tää hilu ei lähe mun sormesta irti?''
A:''Jättäisit säki ne reissut vähemmälle suosiolla.''
D:*Astuu suuremmalla painolla Alecin päälle.*
''Sun on turha saarnata mulle mitää.
Ainahan mä voin kertoa kaikille, u know what.''
H:''Jattaisitko Shidenin vaan rauhaan?''
D:''Ai niin sä, mitä mä siitä hyötyisin?''
A:''Auts..''
H:''Voisit auttaa pilaamaan ne haat.
Et tosiaankaan ole kuten Silva.''
D:''Hahahh, mä kuule pystyn vielä pahempaan.
Mitä sä hyödyt jos mä autan?''
H:''Saan parhaan ustavani takaisin.''
D:'' Ei ollenkaan huono idea. Silva ei tosiaankaan sovi Alculle!''
H:''Samaa mielta.''
A:''Katokkin ettet enää koskaan kutsu mua noin ja lopettakaa molemmat.''
D:''Mun on niiiin pakko mennä soittaa Cathylle ja kertoo!
Mä työstän tota asiaa, ciao.''
Dina jättää jälkeensä kolme hiljaista poikaa miettimään.

Kuten olette varmaan huomanneet appleboyn, sivuhahmo suunnitelmaa pidettiin parhaana. Onnea hänelle! :D 

Noki-chan & lapsoset.

6 kommenttia:

Venus Angelic kirjoitti...

eka kommentoija :3
kiva tarina pidän tästä ideasta mut SILVA JA ALEC ON NIIIN LUTUNEN PARI ♥♥

Will kirjoitti...

Voivoi, eikä, tahdon, että Silva ja Alec pääsevät onnellisesti naimisiin! >w<
Tää on niin jännää... (Sanon näin joka kerta, mut se vaan on!! :D:D)

Razoku kirjoitti...

Cathy tartutti Dinalle Alcun ;)

Iiiiiihanaaa!! Olenkin odotellut Dinaa esiintyväksi!! Tästä tulee hauskaa.... ;)

Foxy kirjoitti...

Niin ihanii nää kuvatarinat ♥ Toivottavasti Silva ja Alec pääsee naimisiin ♥ (:

hatica kirjoitti...

ihana! Onnistuin vihdoin pääsemään viralliseksi lukijaksi sivustollesi! Olen lukenut jo kauvan blogiasi ja nyt minulla on jo oma ja siitä kiitokset sinulle! Minulla ei ole lukijoita joten toivon doll homeen lukijoita! osoite on hatica-doll home.fi niin eiköhän ainakin googlesta löydy blogger blogi!

Miku_6 kirjoitti...

Nyt kyllä täytyy sanoa, että toivon koko sydämestäni, että Alec ja Silva pääsevät naimisiin~!