sunnuntai 20. toukokuuta 2012

KT: Cora, one year here!

Heips! Kuten otsikosta näkyy Cora on asunut täällä tänään vuoden :) Kävin Jayan kanssa kuvailemassa nukkeja ja tein samalla tämän KT:n. Johonkin tulevaan postaukseen tulee eilisen miittikuvat ja Jayan kanssa otetut random kuvat nukeista. Huonona uutisena järkkäriini tuli jokin toiminta ongelma D: Eli kuvissa kestää kaaauan saada niitä, tarkennus ei pelaa yms. Saatte siis tyytyä pokkarilla otettuihin kuviin. Laatu on heikompaa, toivottavasti muuten tykkäätte. Tässä tarinassa vaihtuu välissä kuvauslaite, osa kuvista on iPhonella otettu. Menneisyyskuvat ovat myös värillisiä.
Anteeksi myös alati vaihtuva kuvauspaikka, mutta meno on tuttua edellisestä 'one year here' -postauksesta.

C:''Moi kaikki. Kuten näkyy mä oon päässy sairaalasta ja tänään oon asunu vuoden Nokin luona.''
S:''Moi!''
C:''Tän tooosi nätin mekon mä sain sen kunniaks Jayalta lahjaks. Mun uus ystävä Salla on mun seurana, koska en halunnu esiintyy ihan yksin täs..''
S: ''Mä tein Coralle kortin.'' :)
C:''Te varmaa tiiätte, et vuosi ja pari päivää sitte mä vaelsin kadulla..''
C:''Oli aika pelottavaa, mut siihen mä olin tottunu.''
C:''Kulkemaan ties missä iha ite. Enkä tienny mihin voin mennä.'' :<
C:''Tämmösissä 'luolissa' oli turvassa sateelta.''
S:''Hurjaa..''
C:''Sitten Silva kompastu muhun, kun nukuin kadulla.''
C:''Herätessäni joku vieras oli puolittain mun päällä ja ihmetteli ääneen.'' :o
C:''Hassua, mut Silva pyys mut sen luo. Suostuin mä tietenkin, olihan mulla vessahätä ja nälkä.''
C:''Meil meni tosi pitkää kivasti. Sain lelujakin!''
S:''Lelut on kivoja.'' :3
C:''Tosin riideltiin, ku mä en halunnu kouluu. Se jäi pikkusen se aihe. Sitte mun veli tuli kuvioihin ja se ei halunnu mua kouluun. Lopulta mä halusinkin ite.''
C:''Mulle on sanottu ettei ehkä olis kannattanu mennä Alecin luo. En kyl tiiä minkä takia. Jos mun veli on ollu kauan poissa, tottakai mä halusin sen luo.''
C:''Ja oonhan saanu kivoja kavereita sen jälkeen, ku tutustuin Silvaan ja, kun veli tuli takas. Esim, vaikkapa Sallan.''
S & C: *Laskevat liukumäen.*
C:''Ja Catnipin kans! Se on tooosi kiva myös, vaikkei enää oikeen leiki.''
C:''Mitää ihmeellistä ei sitte käyny.
Äkkiä mua ja mun veljeä ylemmäs kerroksessa asukin Ilja-setä. Tai se ei oo mun setä.. Silvan veli se on tai jotain.. en oikeen tiiä..''
C:''Ilja on kiva, kun saan pelata sen Nintendolla ja se leikkii joskus mun kanssa ja auttaa läksyissä!'' (Nintendosta kiitos, Razo ;-D)
C:''Mulla on kyl ollu hirmu kivaa koko ajan, ku oon asunu täällä. Tylsää kans joskus.''
C:''Sit oli se Lana. Se oli eka tosi tyhmä, ku se oli vaa Silvan kans. :c Sit se oliki kiva ja sit se häippäs. Mä en tiiä miks.''
C:''Sitte oli Rara. Sekin oli kiva. En mä oo nähny sitä pitkää aikaa.''
C:''Sit mä lähin ettii Raraa ja kaikki meni iha tyhmästi. :< Lopulta kukaa ei enää tykänny musta ja mä jäin ulos. Selvisin sielä enneki.''
C:''Sitte tuli Hakim! Se löys mut ulkoo, mut siitä en oikee muista paljoo. Hakim on kotosin Intiaanimaasta, vai oliks se Intiasta..?''
C:''Hakimil on nyt muuten uus hiustyyli. Se kävi parturissa!''
C:''Koska mun jalat ei toiminu ja olin tosi kylmissäni mä jouduin sairaalaan. Sieltä pääsin tosiaan tänä aamuna ja mä oon terve nyt! Siel joku sano et mul on lukihäiriö ja jotai testei ne teki mulle. Siel oli kyl kivoja lääkäritätejä ja sain opiskella niiku koulussa!''
C:''On tähä vuotee mahtunu se Silvan sairausjuttu. Sen sivupersoonat on outoja. Tai no Dina on aika pelottava välillä, mut Poppyn kans on kiva leikkiä.''
C:''Oli hirmu hurjaa, ku veli pelasti Silvan tai Dinan sieltä oudosta kuoppajutusta. Mä vahdin urheesti koko ajan köyttä!''
C:''Nykyää on kyl vähemmä kaikkii jänniä juttui. Mut ehkä se sopii, kun mun pitää levätä.''
S:''Nyt se bussi tulee!''
C:''Kävellääks sittenki?''
S:''Okei. Päästää sitte syömään mokkapaloja.'' n___n

Myöhemmin:
C:''Onneks tänääki tääl on mun kunniaks paljon kavereita!'' :)
ja karkkiaasi, eiku? Kukaan ei sitten tajunnut :D
C:''Joten kiitti, kun te luitte tän. :)''
C:''Moikka ja viel tälläne juttu tähä loppuu. Kirjotin ihan ite ilman Nokin apua.''

Hihii, onnea siis Razo (; Anteeksi ettei vuorosanat ehkä toimi hyvin, mutta tässä kiiressä iltasella kirjustan tätä. Ensi postausta odotellessa ja toivotaan, että järkkärin vialle löytyy syy. Epäilen kyllä, että se olisi voinut hajota ollessaan laukussa miitissä mäkkärin pöydän alla, jottei kukaan laukkua vie. Mutta ensi postaukseen, hej.

Noki-chan & muut toverit.

5 kommenttia:

Will kirjoitti...

Onnea vaan Coralle. ^w^
On se vaan kyllä niin söpö, ja toi mekko on ihana. ♥ Ja kengät kans. ^w^ Mut kivoja kuvia kaikenkaikkiaan, ja tosi kiva postaus. :))

Miku_6 kirjoitti...

Ihana postaus ~ Todella suloinen tarina, samoin Coran mekko :'3
Ja Hakimin uus peruukki---!! ♥ Rakastan sitä. Oon aina inhonnu (sori!) sitä stock-tukkaa, tämä on toooosi ihana ja sopii hänelle~

LAURI kirjoitti...

Kamera parka, mut must nääki kuvat oli ihan hyvän laatusia--
Onnee Coralle, vuos täällä... nostalgiat. On pienelle Corinnallekki mahtunu vuoteen vaikka mitä. Jännittäviä tapahtumia jotka on jaksanu viihyttää lukijoita jo pidemmänkin tovin. Uh ah. Ihana et pääs sairaalasta! Hyvältä näyttää koko tyttö 8> Ja Hakimin peruukki on muikee kans!

~Shikasi~Siri~ kirjoitti...

Jee onnea Coralle! <3
Tääkin oli tosi kiva postaus!
Ja ai että Hakimisa on tullut super komee... *Q*

Razoku kirjoitti...

Ei voi muuta sanoa, ko että pidän teistä liikaa! ♥