torstai 24. toukokuuta 2012

KT: Ei kukaan

Mmoi :) Pahoittelen pienimuotoisesti, että tämän tarinan kuvat ovat vähän hämäriä, josta kamera ei sitten tykännyt :| Huomaatte varmaan. Tässä osassa käynnistyy jonkinsortin häihin liittyvä draama..

                                               Silva juttelee jonkun kanssa puhelimessa (englanniksi):
S:''Sinun täytyy allekirjoittaa ne paperit. Kuulitko?
Hah, miten niin et ole saanut niitä?''
S:''Ettäs kehtaat väittää noin. Minä soitin Christopherille ja varmistin, että hän laski ne työpöydällesi eilis aamuna.''
S:''Sinun on täytynyt huomata ne. Tiedän, että tutkit joka paperin tarkkaan. Älä..-älä väitä minulle vastaan! Uskallatkin sanoa tuntevasi minut.''
S:''Minä olen menossa naimisiin, ymmärrätkö?! Kenenkö kanssa? Ei se sinulle kuulu, kunhan lähetät ne paperit allekirjoitettuina takaisin.''
C:*Ryntää sisään.*
''Silva,Silva! Kato mitä mä sain!'' :)
S:''Oh, minun täytyy lopettaa. Soitan sinulle myöhemmin..''
S:''Hah, miten niin SINUN täytyy saada päättää puhelu? Etkö koskaan ajattele kuin omaa etuasi!?''
*lyö luurin toisen korvaan*
C: *Tuijottaa Silvaa.*
''Tota.. kelle sä huusit puhelimeen ja miks?''
S:''En yhtikäs kellekkään, ei se ollut mitään..erityistä. 
Näytähän nyt ne lelut.''
C:*Istuutuu Silvan viereen.*
''Tän toisen mä sain veljeltä ja tän toisen Shigelta. Tää lippispäinen on Hello ja tää toine on Kitty.''
S:''Niilläpäs on mielikuvitukselliset nimet.. Tuota onko Alec kotona?''
C:''On, mut meille ei saa mennä.''
S:''Miksei? Kuka kielsi?''
C:''Hakim. Se sano, että se puhuu veljelle järkeä.''
S: ?!!
...

Toivottavasti stoorin lyhyys ei haitannut. Kommentit ovat jälleen sallittuja ja tästä tulossa lisää infoa. :] Tajusin vasta nyt, että miittikuvat piti postata ensin, mutta seuraavaan postaukseen sitten ne.

Noki-chan ja muut.

5 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Wow, siisti tarina ~
Tahtoo tietää, kenen kanssa Silva puhui... *w*

Kreeta kirjoitti...

Jatkoa pian! Hämäryys ei häirinnyt

LAURI kirjoitti...

Mysterious times. Kuka mahtaa olla henkilö, jolle Silva puhui? Mitä kaikkea Hakim on mahtanut ahtaa Alecin päähän? Mistä Cora saa kaiken inspiraationsa mielikuvituksellisiin lelujensa nimiin? Tämä kaikki selviää ensi jaksossa, vai selviääkö sittenkään?

Cherry kirjoitti...

Ihanii kuvii <3 ja jännä kt :D

LumiNukke01 kirjoitti...

Sulla on ihan mahtava blogi!! Löysin blogisi puhelimeni kautta, kun selailin erilaisia nukkeblogeja (: Jaja.. Oon lukenu sun koko blogis läpi :D ♥ Ja kiva tarina oli !