perjantai 18. toukokuuta 2012

KT: Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?

Hellou lukijat! Ilokseni voin ilmoittaa, että Mollamanian tilaus saapui tänään >8D Pian saatte siis ihailla uudistuneita kullanmurujani. Sunnuntaina tulee kuluneeksi vuosi siitä, kun Cora muutti tänne ja siihen postaukseen vähän muutakin kiwaa. ;-) Huomenna on miitti, joten siitäkin vrm joskus jotakin. Tämän tarinan suunnittelin Pullipsuomen kuvatarina kisaan, jonka on Keksinmurunen laittanut sinne pystyyn. Otsikko on siis hänen ja muu random stoori omaa tuotantoani.

S:''Alec-kulta?''
A:''Mitä ny?''
S:''Kunhan kysyn. Mietitkö sinä koskaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan?''
A:''Tulevaisuus on vähä hankala käsite mulle. Joten en mä mieti.''
S:''Etkö edes ihan lähitulevaisuutta? Vaikkapa kesää? Meidän pian olevia häitämme?''
A:''En oikeestaa.''
S:''Etkö pohdi minkälaista kakkua tarjoamme vieraille? Vaihtoehtojahan on niin monia. Pitääkö hääkakun lisäksi olla muita pieniä kakkuja?''
A:''Sun tuttujaha siellä vaa on. Mistä mä tietäsin mitä ne tykkää suuhunsa laittaa.''
S:''Entäpä mekkoni? Olisiko pitsikoristeellinen ja hieman läpinäkyvä mekko hyvä?''
S:''Vai pitäisitkö nauhallisesta ja kimaltavapitsisestä asusta?''
A:''Ihan sama mulle. Ethä sä anna mun nähä sitä mekkoa, ku vasta paikanpääl.''
S:''Entäpä häidemme jälkeen? Eikö olisi ihanaa jos pieni Carpenterejen suvun aatelisenglantilainen jatkaja asuisi kanssamme?''
A:*Meinaa pudota sohvalta yskien.*
''A-anteeks mikä..?!''
S:''Lapsi tietysti hölmö!'' :3
A:''Mä en oikee tykkää lapsista. Huonot kokemukset, u know? Corinna on vasta kymmenen sitäki sietää tarpeeks hyvin.''
S:*Kääntyy kietoen kätensä ympärilleen.*
''Et siis tosiaankaan halua lapsia.'' ;___;
A:''Hei, en mä nii sanonu. Eletään päivä kerrallaa, jooko? Kyl se tulevaisuus sieltä tulee jos on tullaaksee.''
S:''........''
S:''Hyvä on.'' *suutelee Alecia.*
S:''Lupaatko varmasti?''
A:''....mä lupaan.''

Tulen siis postamaan tänne siihen kilpailuun keksimiäni KT:ita. Pian alkaakin sitten obitsutus operaatio.

Noki-chan & nuket.

3 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Alecilla on pelottavan negatiivinen kanta kaikkeen...~ :'D Toivottavasti häät eivät nyt aivan pilalle menisi~

Tuo lapsi kuulostaa kivalta suunnitelmalta. Epäilen kyllä vahvasti, ettei Alec suostu siihen. Tai mistä sitä tietää!

LAURI kirjoitti...

Jtnki kiinnostavaa et Silva haluu lapsii... Ja ihana ku Alec ei tykkää ideasta... Jännää. En malta oottaa näit muodonmuutoksii♥!

Noki-chan kirjoitti...

Hihii, kiitos :) Alec nyt vaan on tollanen pessimisti.