tiistai 29. toukokuuta 2012

KT: Salaperäistä toimintaa.

Hei ja kiitos uudelle lukijalle! n___n
Blogger pääsi ilmeisesti yli ongelmastaan ja kuvia latautuu normaalisti. Sain myös järkkäriini uuden putken, joten tulevaisuudessa kuvat ovat entistä parempia. Tässä tarinassa kuvat ovat yhä pokkarini laatua. :3 Tämä KT on suoraa jatkoa edelliseen, vaikka onkin eri nimellä. Seuraava KT tulee myös jatkumaan siitä mihin tässä jäädään. Suosittelen siis lukemaan edellisen kuvatarinan jos haluaa pysyä kärryillä tässä! (:

S:''Kuules Cora, kukaan ei voi kieltää sinua menemästä omaan kotiisi.''
C:''Aijaa..''
S:''Hakim kaikkein vähiten. En luota häneen ihan täysin. Tehdään niin, että sinä menet kotiin ja pyydät veljesi tänne, sovittu?''
C:''Okei. Mut entä jos Hakim sanoo et mun piti olla muual?''
S:''Sano, että sinulle tuli vessahätä ja juokse.''

Alecilla:
A:''Mä en nyt jaksa kuunnella sun suunnitelmaas. Se ei toteudu.''
H:''Antaisit minun edes selittaa kunnolla.''
A:''Mä oon jo kuullu sen, ei tänään oikeesti.''
H:''Hyva on. Pyydan Shiden, etta jos joskus haluat vaan pois taalta niin kerro minulle.''
A:''No okei sitte..''
H:''Hienoa. Tiesin, etta tulet jarkiisi.''
A:''Mm..mitä jos sä nyt lähtisit?''
H:''Ihan miten vain. Oli kiva jutella.''

Rappukäytävässä juokseva Cora törmää Hakimiin ja pudottaa vahingossa lelunsa:
H:''H-hei! Varoisit vahan. Mihin sinulla on noin kova kiire?''
C: *Säikähtää*
''Öööh..mä..haluun..äkkiä vessaan!''
H:''Keraa sitten lelusi nopeasti, jotta paaset sinne.''
C:*Kerää lelunsa yrittäen ristiä samalla jalkojaan kyykistyessään.*
Hakim kuitenkin jatkaa matkaansa kiinnittämättä huomiota Coraan.

Cora ryntää kotiinsa:
Coran kohdalta hämärä, mutta toivottavasti saatte selvää?
C:''Hakim on pahis!! Silva sano niin!''*pudottaa lelunsa jälleen*
A:''Häh..?''
A:''Kuule, mä tiiän et Silva ei tykkää siitä paljoakaan et Hakim majottuu sen luona. Eikä Silva tykkää Hakimistakaan hirveesti, koska Hakim tahtois viedä mut ja sut Intiaan. Silti Hakim on mun paraskaveri, joten älä sä anna Silvan mielipiteen vaikuttaa.''
C:''Miks se haluut viiä meiät Intiaan?'' :o
A:''No tota, koska Hakim... Oliks sulla jotai muuta asiaa, ku tulit tänne?''
C:''Aa, joo. Mä haluun varmaankin vessaan ja sun pitäis olla jo Silvalla!''
A:''Varmaankin..? Äh, no mä meen.''*lähtee*

Silvalla:
S:''Kunpa Alec jo tulisi tänne. Minun täytyy saada puhua hänelle.''
S:''Kunpa se yksi nyt allekirjoittaisi ne paperit ja lähettäisi ne minulle.''
*kiertää purkin korkkia auki*
S:*Ottaa pillerin ja sulkee korkin.*
H:''Saanen tiedustella mita ihmetta sina teet?''
Ei kääntynyt :|
S: !!!

Ensi tarina siis jatkuu tästä kuten mainitsinkin alussa. 
Kesäkuun alussa postailu rajoittuu hieman, koska olen kesätöissä ja matkalla.

Noki-chan & nuket

4 kommenttia:

Cherry kirjoitti...

Oli jännä tarina O___o Ootan jatkoa innolla :) !

Siiri ja Salla kirjoitti...

Jatka!!! Heti! En kestä! >D
T:Siiri

www.weheartpullips.blogspot.com

LAURI kirjoitti...

Hmph.. olen arvokkaasti yrittänyt olla puolueeton nukkejasi kohtaan, mutta... Hakim on pahis! Dx
En silti malta odottaa seuraavaa tarinaa... Jossa Hakim on pahis DDx

Miku_6 kirjoitti...

i-IHANJAH... ~~ ♥
Ihana pahis-Hakim ja ihana juoni! :3 Niin omaperäinen~