tiistai 15. toukokuuta 2012

Onnea äideille!

Heips! Päätin tehdä äitienpäivän kunniaksi postauksen ja sain sen aikaan vasta nyt. Myöhästyneet onnittelut siis kaikille äideille. Jonkinsortin KT, jossa nuket kertovat äideistään:

S:''Hei ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille & sellaisiksi haluaville!''
S:''Minun itseni oli kovin vaikeaa keksiä mitä ostaisin äidilleni lahjaksi. Hän katsokaas asuu Englannissa ja äidilläni on jo kaikkea mahdollista! Äitini on kuitenkin oikein mukava ihminen, vaikkakin kiireinen.''
S:''Niinpä lähetin hänelle hyvissä ajoin kirjeen, jossa kerroin kuulumisiani ja lupasin viettää hänen kanssaan aikaa, kunhan menen käymään Englannissa. Tulevaisuudessa tahdon viettää äitienpäivää omien lasteni kanssa.''
I:''No, mä lähetin kirjeen kans äitille. Oikeestaan se on myös Silvan biologinen äiti, mut ne ei oo viel tavannu kunnolla.. Soitin myös ystävälleni sinne Ranskaan ja pyysin häntä lähettämään kukkia koti ovellemme äidille. Isä on aika pienitulonen, kun äiti ei voi käydä töissä, joten kukat oli varmasti ihana  lahja sen mielestä.''
I:''Mitä te ostitte tai teitte äideillenne/muille, joita halusitte muistaa äitienpäivänä?''
C:''Mun äiskä vai? No, en tunne sitä. Mä en muista äitistä oikee mitää.. Niinpä mä toivoin, että joku siellä jossain missä se on sanois äitille 'hyvää äitienpäivää'. ''
C:''En koskaa oo kai ees juhlinu äitienpäivää. En muista ees mormoria tai farmoria.''
A:''Mun ja Corinnan äiti on tosiaan kuollu, joten se siitä juhlimisesta. Hautapaikasta ei tietoakaa, jos sellanen edes on. Sitä aikaa istuttii molemmat jo orpokodissa.''
A:''Äitienpäivää mä muistan juhlineeni tasan kerran. Sillon olin koulussa tehny kortin ja kotiin tultuaan isä poltti sen takassa. Et siinäpä sekin muisto..''
H:''Ostin aidilleni lahjaksi uuden suihkulahteen, koska vanha ei sopinut yhteen pihakivetyksen kanssa.''
H:''Hyvaa myohastunutta aitienpaivaa minunkin puolestani kaikille aideille!

Nyt vähän surkeampia uutisia. Tilaamani nukke ei kaiketi ole tulossa, koska maksun kanssa tapahtui jokin virhe ja se on loppu. Niitä on kai tilattu lisää, mutta saa nyt nähdä. Fiilis on siis = ;_________; -.-'''
Silvan ja Alecin päät ovat vähän huonossa jamassa, pitäisi säätä niitä hieman. Coran ja Hakimin tarpeet eivät ole _vieläkään_ saapuneet Mollamanialta. Iljallekkin haluaisin uuden peruukin. Eli ei kovin hyvin mene. 20 pv ilmestyy sitten Coran 'One year here!' - postaus.

PS. Kuka huomasi Silvassa jotakin uutta?

Noki-chan & dolls.

5 kommenttia:

Ainski kirjoitti...

Mä vähän kattelin, että onko Silvalla sattumoisin uus meikki? Huulet näytti ainakin jotenkin siistitymmiltä.
Millon tilasit Coran ja Hakimin "tarpeet"? Tuntuu, että siitä olis jo kuukausia.
Hauska postausidea, näin by the way. ^^

Razoku kirjoitti...

(oisko Silvalla mitenkään uudetr huulet? :o)

Rakastan Hakimin "ostin vain suihkulahteen"- asennetta! :D

Miku_6 kirjoitti...

Kuulosti niin karmivalta toi "tein kortin koulussa, ja kun tulin kotiin, isä poltti sen takassa" :'( Hakimin "...kun se ei sopinut kivetykseen" oli aika päinvastainen repliikki :D Tässä tarinassa parasta oli ehdottomasti replat~

hatica kirjoitti...

Noo joo siis onks silval uus meikki ja toi alec juttu ;( Hakim vaan et jooo ostin äiskälle vaan suihkulähteen! HIH! Joo eli ok. Annoin mun äiskälle tämmösen suht koht hienon kortin jaa itsetehdyn saippuan. Jooo o mä ite tilasin viidestoista päivä clarityn ja mua jännittää!

Noki-chan kirjoitti...

Kiitos kaikille ja kivalta kuulostaa. On siitä jo tosi kauan, kun ne tilasin onneksi saapuivat pari päivää sitten. Alec tosiaan :C

Raz: Katos en huomannu, salaa taisit ne taiteilla (;