lauantai 5. toukokuuta 2012

The vastauspostaus KT!

Hellou! Sain kuin sainkin kuvattua vastauspostauksen. Aluksi pahoittelen suuresti salamalla otettuja kuvia ja taustaa. Mikään ei näissä kuvauksissa tuntunut toimivan, paitsi suunnitellut vuorosanat. :| Piakkoin alkaa tapahtumaan enemmän ja kesähäät lähenevät. Kumpikaan paketeistani ei ole vieläkään saapunut, mutta niitä odotellessa. Next postaus tulee 8 pv.

I:''Moi kaikki! Me nuket saatiin taas kamera, joten tässä on vastauksia kysymyksiinne. Cora on yhä sairaalassa, joten vastaillaan sen puolesta. Kysyttiin Coralta viime vierailulla nää jutut. Ekaksi vastataan musiikkimaku kysymykseen. Mä kuuntelen ite mieluiten J-rockia.''
A:''Musamaku? Ääh, Greenday on hyvä bändi. Pakko myöntää, että tykkään Lady Gagastakin..
Corinna tykkää Hevisauruksesta.'' *huokaus*
S:''Minä kuuntelen kaikenlaista klassista musiikkia.'' (Klassismin musiikki mm. Beethoven & Mozart)
H:''Olen aina kuunnellut intialaista musiikkia, mutta nyt, kun asun taalla Suomessa niin kuuntelen radiosta ihan mita sattuu tulemaan.''
I:''Sitten vaatetyyli. Mä pukeudun yleensä pillifarkkuihin ja mustaan. Vaatteet saa olla persoonallisia ja tykkään värikkäistä printtipaidoistakin.''
S:''Vaatekysymys ja olen näissä verkkahousuissa! Tyyliini kuuluu vahvasti mekot, tarkoitan siis koristeellisia pitkälaahuksisia mekkoja. Tänne muutettuani tyylini on muuttunut hieman rennommaksi, kuten näkyy.''
A:''Mä tykkään ruutukuviosta. Tää paita ja ne ruudulliset pillifarkut on lemppareita. Pidän kyllä muutakin ylläni. Corinna taas pukeutuu, kuten pikkutytön kuuluu. Tykkää eniten siitä Tweety/Tipi hupparistaan.''
H:''Taustastani johtuen ma olen pukeutunut aina intialaisiin ylellisiin vaatteisiin. Taalla olen joutunut sopeutumaan katukuvaan, siksi namakin vaatteet.''
Ylivalotus -____-
I:''Lempieläimiä udeltiin seuraavaksi. Vierelläni on toinen Nokin kissoista. Siitä voi jo päätellä, että mä pidän kissoista. Omistanhan itsekkin kissan, tosin Tiger on normaali kokoinen eikä tälläinen jättiläinen.''
S:''Vaikka Alec vihaa kaikkia eläimiä niin minun lempieläimeni on hevonen. Ikävöin Englannissa asuvia hevosiani. Koiratkin ovat kyllä ihania. Cora mieltää suosikikseen puput.''
H:''Lempielaimeni? Kaarmeet ovat hienoja elaimia, niissa on jotakin kiehtovaa.''
S:''Minua pyydettiin kertomaan sivupersoonistani. Valitettavasti en pysty kunnolla kuvailemaan heitä, mutta yritän sen mukaan mitä muut ovat minulle kertoneet.''
S:''Ensinnäkin Poppy on pikkulapsi ja minusta on outoa, että lapsen mieli voi olla kehossani välillä. Poppy kuulemma kaipaa äitiään ja jos sillä on jokin yhteys minuun niin luulisin sen johtuvan siitä, että äitini oli kiireinen välillä ollessani lapsi. Dina taas saattaa olla jotakin sellaista mitä olisin voinut olla, jos olisin päättänyt ryhtyä kapinoimaan. Molemmat ovat varmasti mielenkiintoisia, vaikea sanoa.''
I:''Razo halusi tietää tykkäämmekö hänen porukastaan. Omasta mielestäni he ovat kivoja, vaikka Anne ja Cathy menivätkin Hanakon bileisiin kiellostani huolimatta! :< ''
S:''Annesta on tullut parasystäväni, (ja Prunellasta ja muitakin ihania ystäviä omistan) kotiuduttuani tänne Suomeen. Onneksi näemme joogassa usein, vaikka muita ystäviäni tulee nähtyä harvemmin. :c Cathy on mukava ihminen, jos hän malttaa kuunnella. Catnip taas on oikein herttainen.''
H:''En oikein tunne Razokun nukkeja, mutta tutustuttavan arvoisilta he vaikuttavat. Cathylla on ainakin hyva vaatemaku.''
A:''Catnip on pelottavalla tavalla samanlainen, ku mä olin skidinä. Anne on mukava tyyppi ja Cathy tosi dinamainen. Se tosin on hyvä ja huono piirre. Eli kännissä Dina ei ole kiva, vaikka Cathy ei Dinan tavoin aina juokkaan. ''
A:''Corinna lähetti terveisiä Razon porukalle. Sen sanoin kaikki on 'hirrrrrmu kivoja'.''
H:''Lopuksi ma vastaan lempiruokani kysymykseen.
En osaa nimeta suosikkiani, kaikki intialainen hyvin maustettu ruoka on herkullista. Silvalle tuli kiire sinne joogaan, joten han kaski etsimään Dollkipediasta nimellaan sen kotikaupunki tiedon.''

Jotenkin mystisesti saatiin selville myös Dinan ja Poppyn mielipiteet Alecista ja Corasta. Cora on Poppyn mielestä kiva ja Alec on hassu. Dina ei erityisemmin pidä Corasta, koska lapset inhottavat häntä. Alec taas on hänen mielestään typerä, kun haaskaa aikaansa Silvaan. Silti Dina iloitsi Silvan ja Alecin kihlauksesta. Josta puheenollen kadotin Silvan sormuksen :'D Onneksi yksi oli varalla ja nyt otin molemmilta sormukset, pois jotteivät ne huku. Siksi niitä ei siis näkynyt tässäkään KT:ssä.
Pahoittelut vielä postauksen sekavuudesta.

Noki-chan & vastailijat.

4 kommenttia:

Kreeta kirjoitti...

Kiva oli kuulla vastaukset:) Jotenkin kai missasin sen kysymysten lähettämisen:D:

Razoku kirjoitti...

(mekin tykätään teistä!)
Hohoo, tykkään sun postauksista! Ei mulla muuta~

Noki-chan kirjoitti...

Hyvä jos tykkäsitte, kiitokset c:

LAURI kirjoitti...

Kiitos vastauksista. Kiva tietää porukoist ain enemmän -