maanantai 11. kesäkuuta 2012

KT: Paljastuksia & extraa!

Hellou c: Olen yhä kipeä, mutta iloksenne väsäsin kuitenkin kuvatarinan, sillä moni toivoi pian jatkoa. Postauksen lopussa kaksi mielenkiintoista extrakuvaa. Siellä selviää myös miksi huominen on nukeilleni merkittävä päivä? (12.6) Ennen tarinaa paljastan, että eräs lukija osui arvauksellaan oikeaan juontani koskien. Älkää kuitenkaan kiirehtikö arvausta etsimään tai muuten se kohta tarinasta ei ole yllätys muiden joukossa. Tämä tarina on jatkoa edelliselle ja se on jatkoa muutamalle sitä edeltäville. Joten suosittelen lukemaan myös ne.
                                             
A:''Hakim, Silva ei oo vieläkään hereillä.'' :c
H:''Rauhoitu. Laakari sanoi, etta jos ne vastalaakkeet vaikuttavat han heraa ihan nailla minuuteilla.''
A:''No ei näytä kovinkaan virkeeltä.'' D:
Yhtäkkiä Silva avaa toisen silmänsä, kuten oli odotettavissa.
A: ?
H:''Mina kutsun laakarin tanne.''
*Painaa punaista hätä/kutsunta nappia.''
A:''Jes, sä oot hereillä. Mä pelkäsin taas et nyt sulle kävi jotai vakavaa.''
*Ottaa tytön kädet omiinsa.*
A:''Miks Silva ei vastaa? :( Se vaa tuijottaa tollai yli jäisesti.''
H:''Ehm, ehka se on joku sivuvaikutus?''
JL (joku lääkäri): *Tulee huoneeseen.*
''Herra Atawari on oikeassa. Potilaalla kestää hetki tulla kunnolla tajuihinsa. Menkäähän nyt siitä ulkopuolelle niin voin tutkia jälleen hänen tilansa.''

Aulassa:
A:''Mua pelottaa. Nyt pitää kertoo Silvalle mitä sille kävi ja tivata totuus kaikkeen.''
H:''Niinhan sinun taytyy tehda. Valitettavasti mina menen eraaseen kokeeseen, joka on osa kansalaisuuden hyvaksymisarviointia. Koita parjata.''
A:''Aijaa.. No, moi.''
Hakimin lähdettyä lääkäri tulee pyytämän Alecin sairaalahuoneeseen.

JL:''Neiti Carpenter on ihan kunnossa. Suosittelen nyt kuitenkin noudattamaan hänen kanssaan niitä aiemmin saamianne ohjeita. Ainoa pikku ongelma tässä on ettei hän ole tällähetkellä oma itsensä. Tiedäthän mitä siitä saattaa seurata? Hän on kuitenkin valmis lähtemään kanssanne kotiin. Herra Atawari maksoi jo tänne tullessanne ja otamme yhteyttä lisätutkimusten varalta.''
A:''Voi...monsteri. Äh, joo mä muistan. Mä haen sen sitte, kiitti.''

Alec palaa huoneeseen:
D:''Jeah! Viiiihdoinkin joku tuttu! Luulin jo, et oon joutunu johonki onnettomuuten, hahahah.''
A:''Eeh..se ei olis kovinkaan hauskaa, Dina. Mut sä oot ilmeisesti vapaa lähtemään, joten mennää kotii.''
D:''Yup. En malta odottaa et pääsen taas tapaamaa Cathyn. Voisin soittaa sille himasta, josko se tahtois lähtee vaik discoo bilettää.''
A:''Sorry, tänää se ei onnistu. Mun ja Silvan..tai no sun pitää jutella.''

Silvan luona:
D:''Tadaa! Paaaljon paremmat vaatteet. En tajuu miten Silva kehtaa käyttää niitä yöhousuja ja takkia.''
D:''Ja nää kengät. Ah, oon ikävöinu korkokenkiä.''
A:''Mitenköhän saatat ikävöidä mitään Silvan ollessa ittensä..? Mut hyvä jos oot valmis, nyt jutellaan. Tuu jooko pois siitä sängyltä noilla kengillä.''
*Silvan kännykkä alkaa soimaan pöydällä.*
D:''Okey. Et sä aio vastaa tohon?''
A:''Kai mun on pakko. Ei toi soittelija muuten lopeta..'' *ottaa kännykän pöydältä.*
A:''Ei tää ainakaa kukaa tuttu näytä olevan, ku numeroo ei oo tallennettu. Silti sama tyyppi on jutellu Silvan kanssa nähtävästi ennenki.''
A:*Painaa vastaus nappia ja laittaa kännykän korvalleen ehtimättä sanoa mitään.*
?: *Puhuu englanniksi.*''Vihdoinkin sinä vastaat minulle! Ensin soittelet jatkuvasti ja lähettelet kirjeitä. Sitten et anna itsestäsi kuulua mitään!''
D:''Kuka siel on?''
A: *Vaihtaa myös englantiin.*''Tota moi.. Mä en nyt ihan käsitä. Mitä kirjeitä ja minkä takia sä huudat?''
?:''Sinä et ole Silvania! Voit kuitenkin kertoa hänelle etten allekirjoita niitä papereita. Hän ei voi mennä naimisiin ilman suostumustani tai perheensä suostumusta.''
A:''Hetkinen. Kuka sä oot sanomaan mitä Silva saa tehä?!''
?:''Olen Edwin Wolfgang Windsor ja minulla on siihen hyvinkin suuri oikeus.''
D:''Laita kaiutin päälle.''
A:''Jaa millä perustein?! Mä oon kuitenkin Silvan kihlattu ja sen tulevan penskan isä, joten enköhän mä tiedä vähän sua paremmin?''*huutaa puhelimeen.*
D: O_________________________________________O
''P-ppp--enskan...?'' Oonko mä..tai no Silva..raskaana?!
? = E.W:''Mitä ihmettä sinä nyt puhut? Minä olen Silvanian tai oikeammin tulevan rouva Windsorin kihlattu.''
A: O_________________________________________O
''M----m-itäh..?''

EXTRAA:
Jouduin heivaamaan Hakimin tarinasta tuossa yhdessä kohtaa, koska pojan pää putosi. D:
Argh, olen aina ollut ylpeä Alecista, koska sen pää ei ole pudonnut useimpien obitsutettujen Taeyangien tavoin. Sitten Hakim rupeaa pudottamaan päätään. Alecin ja Silvankin päät heiluvat uhkaavasti nykyään = pitäisi korjata.

12.6 on Silvan syntymäpäivä! Tyttö täyttäisi 19-vuotta, mutta nukkeni eivät enää vanhene, joten niin ei ole. Kuvassa  tosin Silvan sijaan Dina, mutta tuskinpa se haittaa ketään.

Toivottavasti tykkäsitte sekavasta tarinasta. On se muuten kivaa joutua käyttämään sinitarra möykkyä nuken kännykkänä.

Noki-chan & nuket.

8 kommenttia:

Siiri ja Salla kirjoitti...

Ihana tarina! Nyt jänskättää! Tää oli kiva piristys päivään, kun on yksin kotona eikä jaksa vaihtaa vaatteita ja raahautua ylös sohvalta! Joo oon sohvaperuna... Eiku!
Mut siis jatka pian! Ja pikaista paranemista!
T:Siiri

www.weheartpullips.blogspot.com

LAURI kirjoitti...

Mother of god x________ö
E-en tiiä mitä kommentoida! Mieleni tekeepi vain lisää---
Geez... onnee Silva, Hakim parka, Alec + Mr. Susilauma.. wtf mannn--

Daisy kirjoitti...

AAAAAAAAAAAAAAAA jatkoa nyt nyt nyyyyt!

Miku_6 kirjoitti...

UAAAAGGGGH mitä vittua? :D
^ eka reaktioni. Tosin jotenkin aavistin tämän kun kuulin jonkun soittavan... mikä etiäinen ikinä olikin? ~ :o
Mut wihii, siisti, jatkajatka ! ♥

~Shikasi~Siri~ kirjoitti...

Whotaa, mä en ois ikinä arvannu, johan tää nyt jännäksi menee...
Hirveänä Hakim fanina naureskelen täällä tolle Silvan kihlatulle hohohoo, Shiden kuuluu Hakimille. : DD Kuvaa pian lisää! <3

Haamutyttö ja Jenna kirjoitti...

Hulaboobalai ~

MINÄ ARRVASIN OIKEIN.... Arvasinko mä oikeesti oikein ö_____ö
Okei, mä olin ihan että mitä hemmettiä ja unohdin hetkeksi hengittämisen kun näin sen tekstin 'Mä oon kuitenkin Silvan kihlattu ja sen tulevan penskan isä'...
Luulin tota mun edellistä kommenttia ihan hulluks... Ja pompin äsken ympäri kämppää ihan sen vuoksi, koska arvasin oikein jaja olen meedio, eiku... öwö

Njoo, tää onkin sellanen kunnon draamatarina ILMAN yliluonnollisia juttuja tai mitään sekasikiöjuonenkulkua. Tätähän on ihan ilo lukea ja odotan innolla uusia osia. Olin silleen 'oumaigudness, sinne on tullut uusi osa!!1' kun huomasin tän postauksen.
:--D

Hyvää syntymäpäivää silva ja paljon onnea Alecilla ja Silvalle yhteisestä lapsesta. nwn

Haamutyttö ja Jenna kirjoitti...

Olikohan tossa nyt kaikki öwö

Fuuka kirjoitti...

OuO' Jännää~! (Ja odotan innolla jatkoa~ o3o')
Ja paljon onnea Silvalle! ^^'