lauantai 2. kesäkuuta 2012

KT: Sopimus

Hei kaikki! Kiitos uusille lukijoille & hyvää kesää kaikille! 
Kaksi seuraavaa viikkoa olen valitettavasti kiireinen, joten postaustahti hidastuu tai en välttämättä voi postata :c Ilmoittelen kuitenkin sitten lisää. Tämä tarina on jälleen suoraa jatkoa edellisestä, joten lukekaa se ja sitä edellinen ensin.

S:''Hakim, ihan oikeasti, tämä ei todellakaan ole sitä miltä näyttää!''
H:''Noinhan kaikki sanoo.''
H:''Nain tallaista liikaa jo Intiassa. Ala sinakin sorru enempaa.''
S:''Mutta minä todella tarvitsen näitä lääkkeitä. Aloitin..''
H:''Ihan sama, anna ne tanne!'' *tarttuu Silvan ranteeseen ja ottaa toisella kädellään purkin.*
S:''HAKIM! Sinä et nyt ihan ymmärrä tätä.''
H: *Yrittää pitää Silvan loitolla itsestään ja lukea purkin etikettiä.*
A:''Silvaa? Oot sä siel? Saanks mä tulla sisään?'' *huhuilee rappukäytävässä.*
S:''Voi kamala, se on Alec.''
H:''Sittenhan mina voinkin..''
S:''Ei, ole kiltti. Älä kerro Alecilla mitään tästä?''
H:''Hyva on, mutta vain, koska en halua huolestuttaa Shidenia.''*laittaa purkin salaa taskuunsa.*
S:''Kiitos, jää vain tähän. Alec, olen täällä! Tule sisään!''
A:''Ai, säki oot täällä.''
H:''No mina asun taalla valiaikaisesti, kuten varmaan muistat.''
S:''Istu, ole hyvä. Sovimme Hakimin kanssa, että hän saa nyt kuunnella tämän..''
S:''Tuota minulla on tärkeää asiaa.''
A:''Nii?''
S:''Minun on pitänyt jo jonkin aikaa kertoa nämä jutut..''
S:''Uh..Odota vähän, minua huimaa hieman.''
S:''Oh..''
H:''Tota, oletko sina kunnossa?''
A:''Hitto Silva, et sä taas voi tehä tätä nyt.''

Siihen tämä sitten jääkin. Jatkoa tulee, kunhan sitä kerkiän laitella. Muistakaas katsoa myös toinen blogini, linkki löytyy tuosta oikean puoleisesta palkista, edellisestä postauksesta ja profiilistani.

Noki-chan & nuket.

4 kommenttia:

Siiri ja Salla kirjoitti...

Ihana! Miten mä kestän 2vkoo?!
T:Siiri

www.weheartpullips.blogspot.com

Miku_6 kirjoitti...

OH NO... uusi sivupersoona taas tulossa? Vai kenties Poppy tai Dina?~

Cherry kirjoitti...

Persoonallisuus vaihtumassa ? ;))
Mut siis jännä toi kt muuten ! :)


Vaihtunut pullip blogini osoite:
http://thisisadreamofmydolls-cherry.blogspot.fi/

Nuppari kirjoitti...

Uu jännä tarina, hauska blogi ja söpöt nuket :3
Haluasitko liittyä blogiini ? ;)
http://fruitydoll.blogspot.fi/?m=1