sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

KT: Ylimääräinen ongelma

Heipähei! Noki täällä taas. Anteeksi etten ole postannut taaskaan vähään aikaan, mutta juoni sekoitti itsenikin. :P Eilen näin Razoa, joka auttoi minua juonen pohdinnassa. Nyt kaikki on taas hieman selvempää, kiitos Razo-muru. :3 Kiitos muuten uudelle lukijallekin. Razon tapaamisesta ei valitettavasti ole kuvia, koska sade yllätti meidät ulkoilureissulla ja aika loppui muutenkin. Suunnittelemamme kuvatarina kyllä varmaankin toteutetaan joskus.

Alec on viime kuvatarinan puhelusta lähtien ollut alakuloinen ja tekemättä oikeastaan mitään.
Aikaa on kulunut parisen viikkoa tapahtuneesta.
D:*Istahtaa Alecin viereen.*
''Tiätsä Alec, vaik kaikki onki ny pilalla nii sun pitää silti ryhdistäytyy.''
A:''Minkä takia sä musta välität?''
D:''Ensinnäki sun häät on ihan pian, sun systeri tarvii sua ja mä..Silva on raskaana.''
A:''Oisha se pitäny arvata et ajattelet lopulta vaan itteäs.'' *Nousee istumaan.*
D:''No haloo, mä lihoon, joka päivä vaik Silvan pitäis kärsii tästä. Mitä sä ees tajuut siitäki tunteesta?''
A:''En mitään. Mä tiiän vaan sen et ei musta oo kenenkään faijaks. Oon vasta 20-vuotias ja Silvaki vaa kaheksantoista, vaikka se hyvä äiti varmaa oiski. Se pystyis opiskeleekki jos se söis niit lääkkeitä.''
D:''Eli sä et siis haluais tätä lasta? Mä oon oikeest pahoillani täst, vaik eipä se auta.''
A:''En mä sitä.. Mä en vaa oo just nyt varma yhtää mistää.
Silvan se kihlattu ei suostu allekirjottaa eropapereit ja kaikki on pielessä.''
D:''Okei. Mun pitää mennä varmistaa morsiusneitojen pukutilaus ja hoitaa yx toinenki juttu.. 
Hakim venaa tos ulkopuolel, sil on jotai asiaa.'' *Lähtee.*

Hakimin tultua:
H:''Kuule mina olen samaa mielta Dinan kanssa. Shiden, sina et voi vain antaa ajan kulua.''
A:''Niin kai sitte.''
H:''Tiedan, etta mina ja Dina emme halua teita kahta yhteen, mutta jos se tekee sinut ja Silvankin onnelliseksi niin emme me kai voi estaa.''
A:''Kiva.. Mä en vaa  voi just nyt ajatella mitää tollasta. Pidän mielessä sun tarjouksen.''
H:''Hienoa. Nyt sinun taytyy levata. Aamulla jaksat ajatella paremmin. Jaan seuraksesi. En usko, etta Dina tulee yoksi kotiin.''
A:''Ok, no kai uni tekis terää mullekki.''
H:*Ojentaa tyynyn Alecille.*
Hetken kuluttua molemmat pojat ovat nukahtaneet.

Aamulla:
I:*Ryntää Alecin asuntoon sisään.*
''HERÄTKÄÄ! Minulla on asiaa!''
I:*Huitoo randomisti saadakseen poikien huomion.*
A:*Havahtuu hereille.*''Mi-mitä sä täällä? Missä sun lasit on?''
H:''..?''
I:''No siihen se ongelma liittyykin. Parasta, että tuutte katsomaan. 
Dina nimittäin tuli yöllä kotiin just, kun olin saanut Coran nukkumaan ja nyt aamulla kaikki on vähän hassusti..''

Iljalla:
I:''Sanokaa mun sanoneen, mutta toi ei kyllä oo Dina, Silva tai edes Poppy.''
?:''Hyvää huomenta pojat!''
C:*Lagaa paikallaan.*
H: ?
A: ?

Toivottavasti tykkäsitte tästä, vaikka mitään hirmu jännää ei tapahtunutkaan. Postaukset saattavat jälleen viivästellä ensiviikolla jos edes kerkiän postaamaan. HUOM! Vaikka Silvalla nyt sattuikin olemaan niitä persoonan vaihdoksen estäviä lääkkeitä niin kyseiseen sairauteen ei oikeasti ole keksitty lääkettä.
Häät siis ovat nyt heinäkuun aikana. Juonellisia valmisteluja itseni pitää vielä kehitellä. C:

Noki-chan & nuket.

7 kommenttia:

silveryfoxheart kirjoitti...

Tää oli hyvä kuvatarina <3 Hmm jännää, odotan innolla jatkoa...

Neko★Chan kirjoitti...

Mä oon seurannu tätä blogia jo
pitkään, mutta mieleeni ei ole
juolahtanutkaan liittyä lukijaks.
Olen kummallisin ihminen, mitä
maan päältä löytyy. No liityin
jonkin aikaa sitten ja ihasama,
nyt siihen kommenttiin: Tätä
kuvatarinaa onkin odotettu.
Wikipediasta luin, että
sivupersoonia voi olla aika
paljon. Tämä taitaa sitten olla jo
kolmas sivupersoona, vai?
Bloggerin hallintapaneelin
kyttääminen 24/7 on hyödyllistä,
sillä tykkään lukea ja kommentoida
postauksia. Ensimmäistä kertaa kun
nyt kommentoin, niin kommentista
tuli vähän pitkä... Kuvatarina oli
hyvä, laatu hyvä ja koko tarina
itsessään on hyvä. Eipä muuta
tälläkertaa, joten siinä se.

LAURI kirjoitti...

Teit 'alkuperäisestä' Silvasta sivupersoonan?! Kekseliäs yllätyksellisyytesi riemastuttaa aina uskomattomalla tavalla ja odottamattomalla hetkellä. Erittäin palkitsevaa lukijalle. Kelasin vaan että muut Silvan sivupersoonat ovat tarpeeksi kypsiä edes esittämään aikuista, mutta entä Poppy... En voi edes kuvitella miltä pikku Poppysta tuntuu, kun tajuaa kehonsa kantavan toista.

Siiri ja Salla kirjoitti...

Ihana kuvatarina. Toivottavasti saamme pian jatkoa. Anteeksi tosi lyhyt kommentti. ;(
T:Siiri

www.weheartpullips.blogspot.com

Miku_6 kirjoitti...

Oooh, alkup. Silvasta sivupersoona? Todella kiehtovaa ja omaperäistä, Noki! Nyt olen kyllä enemmän kuin iloisesti yllättynyt~! Likelikelike. ♥

Avaron Lin kirjoitti...

No huh, olipas tässä draamaa.
Vaivaa olet ainakin nähnyt.
Selasin blogiasi tänään ensimmäistä
- mutten kyllä viimeistä - kertaa. Hyvältä näyttää! *nostaa peukun pystyyn*

Noki-chan kirjoitti...

Kiitos kaikille! :)

Eivät ne lyhyet kommentit haittaa, piristävät kuitenkin. Sivupersoonia voi tosiaan olla monta ja kyseessä on Silvan kolmas sivupersoona. Mukava kuulla, että blogiini on 'eksytty', tervetuloa tosiaan lukemaan uudestaankin!