perjantai 6. heinäkuuta 2012

KT: Wedding (MEGAPOST) & extra

Hellou~ Nyt se kauan odotettu hääpostaus! Pahoittelen sitä, että kuvissa saattaa näkyä ihmisten sormia tms, sillä mukanani hääjärjestelyissä oli ihania ihmisiä (Razo,Ami,Tomu,Tsinku & Painajainen). En kyllä ikinä olisi selvinnyt yksin paahtavan kuumassa säässä ja liiankin kirkkaassa auringon paisteessa häiden kuvaamisesta. Eli suomeksi sanottuna kuvat ovat osa ylivalottuneita ja draamakin jäi pitkältä osin puuttumaan alkuperäisestä ideasta, koska meinasimme saada auringon pistoksen ja nestehukan. Toivottavasti silti pidätte tästä, päivä oli ikimuistoinen ainakin hääparille! (;
Lyhyesti sanottuna hääpäivä on koittanut ja Silva on yhä sivupersoonansa Laney Lorna.
Varoitus! Sisältää kirosanoja.
LL: Tässä sitä nyt ollaan. Valmiina astumaan avioon.
Jos onnistun esittämää Silvaa niin ehkä se tulee takas ja kaikki alkaa olla normisti, ehkä. Mun pitää vaa muistaa puhua kirjakielellä vieraiden läsnäollessa.
I:*Ryntää paikalle.*
''La- siis Silva! Ootkos sä nähnyt Alecia? Sitä ei löydy. Oon menossa vielä kattomaan lähiympäristön.''
LL:''En oo nähny. Parasta tosiaa löytää se.''
LL: Argh, mitä olenkaan tekemässä? Jos kaikki menee pieleen ja se pappi huomaa ja..
An:''Silva!''
An:''Siinähän sinä oletkin. Tässä on tämä morsiuskimppu, kukahan mahtaa olla se onnekas, joka saa kimpun kiinni tänään?'' ;)
LL:''Ai, Anne. Jaa, enpäs tiedä..''
Cathy:''Oot sä morsian jo edustuskunnossa? Mä aion paparazzata koko juhlan!''
*Räpsii kuvia Iljan kameralla.*
An:''Cathy, varo Silvan laahusta!''
Cathy:''Joojoo..''
Pru:''Kuulin Iljalta ettei Alecia näy. Onko se totta?
Vieraat odottavat jo juhlapaikalla.''
LL:''Yhm.. Kyllä, emme tiedä missä hän on.''
An:''Voi kauhistus! Mitä ihmettä me nyt teemme?''
Pru:''Mutta, mutta pappikin on jo paikalla!''
Cathy:''Mä kyllä annan opetuksen sille jätkälle jos saan sen vielä käsiini!''

Samaan aikaan lähellä ja liian ylivalottuneessa ympäristössä:
I:''Mitä sä vielä täällä kuppaat? Kaikki on jo valmista.''
A:''Ai, joo. En vaan voi mennä tonne. En ilman Hakimia.''
I:''Ethän sä sitä oo naimassa! Alec, tää on sun elämäs tärkein päivä. En anna sun mokata mun siskoni häitä.''
A:''Pelkään vaan, että Hakim kostaa mulle. Mä hylkäsin sen Intiaan, vaik lupasin etten häivy. Se vihas mua, vaik tartti mua. Jos Hakim nyt tekee saman mulle nii en jaksa.''
I:''Pidät nyt pään kylmänä ja meet tonne!''
A:''No hyvä on. Laney Lorna tai no Silvahan se siellä mua venaa, mun tulevaisuus.'' *hymy*
I:''Toi on jo miehen puhetta. Hakim on hyvällä asialla, niin se sano mulle.''
A:''Toivoa voi. Ilja, mä otan just ison askeleen. En tiiä onks se liikaa mulle, mutta minkäs teet. Ehkä mun on aika jäädä johonkin pakenematta.''

Hääpaikalla:
Cat:''Missä hitossa he viipyvät? Jalat puutuvat.''
C:''En tiiä.''
Sir:*Kohauttaa olkiaan.*
LL:*Astelee paikalle.*
An:''Hyvin se menee.''*kuiskaa*
I:*Kiirehtii sivummalta saattamaan 'sisartaan' alttarille.*
I:''Muistat vaan sormuslupaukset yms. ja kaikki sujuu hyvin. Eikä ne Englannin vieraat edes tulleet.''*kuiskaa*
LL:''Niinkai sitte.''
Sisarusparin astellessa portaita alas pappi odottaa jo.
A:''Sori kaikki! Oon vähän myöhässä.''
Ilja saattaa morsianta kohti 'alttaria'.
Ilja jättää Laney Lornan papin ja Alecin huomaan.
Vieraat odottavat jännittyneinä ja Penna auttaa 'Silvan' laahusta laskeutumaan Iljan perääntyessä sivummalle.
A:*Hymyilee hermostuneesti valmiina siirtymään morsiamensa rinnalle.*
S:''A-alec?''*kuiskaa.*
A:''Sil--? Ootko se sä?*kuiskaa*
S:*Nyökkää pienesti.*
Let:''Hyvä juhlaväki, myö ollaan kokoonnuttu tännään juhlimmaa Silvanian ja Alecin häitä.
Rakkaat ystävät, Silvania Armada ja Alec Oliver Damian. Raamatussa sanotaan, että Jumala loi immeisen mieheksi ja naiseksi ja tarkoitti heirät kumppaneiksi toisilleen. Jumalan sannaa kuunnellen ja yhressä rukoillen myö pyydämme avioliitollenne hänen siunaustaan.''
Let:*Jatkaa vihkikaavaa.*
''Tahdokko sie Alec Oliver Damian *sukunimi* ottaa Silvania Armada Carpenterin aviovaimokses ja rakastaa häntä nii myötä kuin vastoinkäymisissä hyvinä ja huonoina päivinä?''
A:''..Tahdon.''
Let:''Tahdokko sie Silvania Armada Carpenter ottaa Alec Oliver Damian *sukunimi* aviomiehekses ja rakastaa häntä niin myötä kuin vastoinkäymisissä hyvinä ja huonoina päivinä?''
S:''Tahdon.''
Corinna tulee ojentamaan sormukset veljelleen ja tämän morsiamelle.
Alec pujottaa sormuksen 'Silvan' pikkurilliin nimettömään ja toisinpäin.
Molemmat lausuvat sormuslupaukset ja -rukoukset..
Molemmat lausuvat myös vihkivalansa.
Let:''Jos jollakulla on jotaki tätä liittoa vastaan niin puhukoo hää nyt tai vaiekkoo iäksi.''
H:''ODOTTAKAA!''
S & A: *Järkytys.*
H:''ODOTTAKAA!''
*Ryntää rappusia alas.*
Haku:''Jes, jotaki toimintaa.''
Pen:''Haku!''
Prun:''Hakim, tule heti paikalla pois sieltä!''
An:''Sietäisit hävetä!''
H:''Ei minulla mitaan tata vastaan ole, mutta tassa kuitenkin ovat nama paperit.
Silvania Carpenterin ja Edwin Windsorin avioeropaperit. Tamahan ei olisi onnistut ilman naita.''
A:''Hakim, mitä sä..? Miten sä..? Koneethan oli täynnä!''
H:''Selitan myohemmin, jatkakaa te vaan.''
Let:''Tiiäkkö sie mitä tässä ny tapahtuu?''
S:''Minulla ei ole aavistustakaan.''
A:''Mä en jatka mitään ennen tätä.''
*Halaa parasta ystäväänsä.*
H:''No, menahan nyt. Mene ja nai se tytto.''
Let:''Pitemmittä puheitta mie julistan teirät nyt mieheks ja vaimoks.
Sie voit suurella morsianta.''
A & S: *Kiss* 
A:''Nyt seuraa sitte hääkimpun heitto!
Sukkanauhoista on turha unelmoida, eihän täällä oo, ku neljä jätkääkää mun lisäks.''
H: *Pyyhki silmäkulmiaan.*
''Nyt se iso poika, sitten meni naimisiin.''
Silva heittää kimpun.
Penna nappaa kimpun.
Haku: ''Voi hitto.'' *Facepalm*
Niinpä Penna viskaa kimpun eteenpäin taakseen. Mitenniin oudosti ilmaistu?
Cathy: ''Kappas.''
Ja niin kimppu päätyi Cathyn luokse, kuka tietää pitääkö uskoma paikkansa? Onko tässä seuraava morsiamemme? :)

EXTRA:

Virallinen hääpotretti parista.
Hieman näkymää Silvan upeasta ja pitkä laahuksisesta + huntuisesta mekosta.
Mekkoahan ei ole lainkaan ommeltu tms, se on vain sidottu Silvan päälle.
Kiitos tästä uniikista upeudesta Tomu. :3
Mekossa on mukana jotakin uutta, lainattua, sinistä ja vanhaa.
Amin taiteilema extra.

Kommentit ovat jälleen sallittuja. Joskus ehkä tiedossa after wedding postaus eli hääjuhlan leikit yms.

Noki-chan, hääpari ja muut. 

Edit. PS. Unohdin mainita, että alkupään muutama kuva on Razon ottamia.
PPS. Hakimin pää on jälleen irti. -.- Enkä usko, että poikaa saa enää korjattua. ;___; 
PPPS. Edit, sen takia, että korjailin muutamia kirjoitusvirheitä. Sen siitä saa, kun kirjoittaa postausta keskellä yötä, jee. :D

12 kommenttia:

Razoku kirjoitti...

Huhaa, mahtavaa toimintaa!

(mainostan, omassa blogissani tulee pienoinen Silvan ja Alecin häihin liittyvä postaus, vinkvink!)

Fuuka kirjoitti...

Onnea nuorelle parille!~ ^^'

F-

silveryfoxheart kirjoitti...

Yäh ihanat häät <3 Oikein hyvin kuvattu ja repliikit sommiteltu :----3

Kreeta kirjoitti...

Vautsi, mahto olla aikamoinen vaiva! Upeesti suoritettu:) Mä toivoin kokoajan, et Laney Lorna ois hääpäivänä Silva, ja niinhän sitte käviki:D Silvalla on ihana mekko, ja kukkaistyttöjen mekotkin ihanat:) Onnea parille!

Siiri ja Salla kirjoitti...

Onnea Alec ja Silva! Sain sydärin kun Hakim astu esiin! Catnip on kyll aikas söpö toss kukkaistytön puvussa! >u<
Oon sanaton. Kukahan on sit Cathyn sulho..? XD
Mun vanhemmat vähän tÖlläsi mua, kun mä vaan Itkin onnesta: " Justhan ne vasta tapas!"
Oon seko. Ja voit unohtaa ton äskösen, vaikka se oli totta, koska se oli outoa... >////<
Alec saa olla onnellinen ettei joutunut Cathyn käsittelyyn! :DDD
T:Siiri

www.weheartpullips.blogspot.com

Peachupii kirjoitti...

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!! Itken täällä,nyt ne vihdoin meni naimisiin.... Yyyyyyyyyyhyyyyyyy.....n ;__; PEACHU ÄLÄ ITKE TÄÄ ON ILON ASIA!! Onnea Silva ja Alec!! Eläkää onnellinen elämä yhdessä ym. Väääääh!!

Ps. Millos se lapsonen syntyy,hehehe....

Miku_6 kirjoitti...

Näin kaiken pitikin tapahtua. Täydelliset häät ~ ! ♥

Siiri kirjoitti...

Peachupii: sun pitää "vaan" suostutella Noki työntämään minipullipin tai -dalin Silvan paidan alle! XD


www.weheartpullips.blogspot.com

Noki-chan kirjoitti...

Iso kiitos kaikille! :) Kova työ tuossa tosiaan olikin ja älkääs nyt itkekö, vaikka ilon asia onkin. (; Lapsen syntymästä en tiedä, oikeastikkin siinä menee 9kk, joten eiköhän siinä ole vielä odottelemista Silvallakin.

LAURI kirjoitti...

Oh! En tiedä mitä sanoa xO Kaunis tilaisuus, mekko on täydellinen Silvalle! Aivan ihanaa että Silvania palasi juuri omiin häihinsä... Tuhannet onnitteluni hääparille. Loistavasti toteutettu tarina.

Jjassupöö kirjoitti...

# oumaigaad aivan upee postaus. :o:o
upeesti tehty tarina, onnittelut silvalle ja alecille !1♥

Cherry kirjoitti...

Todella upeat häät <3 Ja kuinka ihanaa että Alec ja Silva ovat nyt naimisissa <3 ++ Se että Penna sai kimpun, oli hauska juttu n__n

No mutta oli ihanasti nukkejakin häissä n_n