torstai 23. elokuuta 2012

KT: Huolia.

Heipähei! Tänään väsäsin teidän lukijoiden iloksi uuden kuvatarinan. Tämä on pelkkää selitystä Coran näkökulmasta, mutta ainakin selvittää hieman viime aikaisia juttuja. Kiitos vielä uudelle lukijalle! :)

C:''Moi kaikki. Ajattelin, että teiät on hyvä pitää ajantasalla. Mä kuuntelin yks päivä veljen ja Hakimin juttuja, koska ei ne mulle suoraan kertoisi.''
C:''Älkää kertoko niille, kun ei ne haluu huolestua lisää. Se keskustelu meni suurinpiirtein näin...''
A:''Hakim, mä en tiiä enää mitä mun pitäis tehdä. Mun vaimo on karannu tai kadonnu. Eikä se oo mun vaimo vaan joku muu ja kaikenlisäks se on vaarallinen itelleen jos käy huonosti.''
H:''Niin tai muille. Ymh, anteeksi. Ymmarran sinua kuitenkin. Harmi vaan, ettei Silvasta ole saatu mitaan havaintoja.''
A:''Niinpä. Tiiän, että ollaan oltu onnekkaita, kun ne persoonat on vaihdelleet niin harvoin. Yleensähän se on jokapäivästä ja tiuhaan tahtiin vaihtuvaa. Corinnan kertoman perusteella voi päätellä, et se olis ny edessä.''
H:''Eipa tule ainakaan olemaan helppoa.''
A:''Totta. En tiiä miten Corinna tulee kestämään tän kaiken. Meiän lapsuus, orpokoti, mun lähtö, Silvan sairaus, Silvan katoaminen, Corinnan ittensä karkaaminen, Silvan karkaus nyt ja moni muu juttu on ollu liikaa.''
H:''Tiedathan, etta tarjoukseni on voimassa, kunnes hyvaksyt sen?''
A:''Joojoo.. En vaan voi luovuttaa.''
C:''Enempää mä en hetkeen kuullut. Ne jatko juttua musta.''
C:''Yks päivä veli sano kans, että sitku musta tulee teini nii saatan kärsiä tosi paljon tajutessani kaiken. En oikee tiiä mitä se tarkotti, mut kärsiminen ei kuulosta kivalta.'' D: 
C:''Enkä mä tahdo lastenkotiin tai orpokotiin. Mä haluun olla vahva niiku Catnip. Se ei pelkää varmaan yhtään mitään. Sit mä kuulin taas, kun ne puhu vähän kovempaa..''
A:''Kuule toisinaan tahtoisin vaan tehdä mitä sä toivot. Mut mä rakastan Silvaa ja se tarvii apua.''
H:''Shiden, ymmarra, etta sinun pitaa huomioida oma jaksamisesi. Tiedan, ettet ole tottunut huolehtimaan muista. Sinulla on omat ongelmasi. Silvan ongelmat eivat saa keraantya lisa taakaksi. Silva on voinut hyvin, mutta joskus asia muuttuu. Tajuatko?''
A:''Kai mä ymmärrän...''
H:''Hyva ja sina paivana kaikki alkaa alusta.''
C:''Sitte seuras hetken hiljasuus. Jollonka mä aloin miettimään Iljaa.''
C:''Kuulin kans, ku Hakim sano kerran, ettei Ilja oo ollu oma ittensä. Se on antanu mulle jotai sen paitoja, eikä se oo käyny tääl nii usein. Ehkä sil on ikävä Lumiaa, mut on täs varmaan muuta.''
C:''Voisha se johtuu koulusta. Ilja on lukiossa nimittäi. Munki pitäis olla koulus, mut veli ano vapaata tän kaiken takia. Kun meen kouluun mut kai siirretään erityisluokalle. En kyl tiiä mitä se tarkottaa, mut ehkä just siks.''
A:''Hakim, entä jos en joskus enää oikeesti jaksa?''
H:''Sitten sanot minulle niin jarjestetaan kaikki jalleen huvaksi. Tiedat kai mita silloin valitset?''
C:''Sit veli sano et joo mä valitsen.. Oho! Kuka se sieltä tulee? Sä oot herännyt.''
C:''Tuu tänne Konnanen!''
K:*Tallustaa kohti Coraa.*
C:''Konnanen on mun valitsema nimi. Tää on se kilppari, jonka LL sano Silvana ostavansa. Veli varas tän sillon kasvattajalta, mut haettii tää vast pari päivää sit kotiin. Mä jään ny leikkii Konnasen kanssa, moikka!''

Siinäpä se. Mitäs tykkäsitte vai oliko osa vain turhaa selittelyä? Kertokaas niin tiedän onko parantamisen varaa.

Noki-chan & nuket.

4 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Tämähän selitti aivan valloittavalla tavalla kaiken ~! Ihan mahtava. Tosi suloisella tyylillä tehty. Coraaa.... ;A; ♥

Iljakuvei kaipaisin~

Kreeta kirjoitti...

Konnanen:3 Tosi hieno tarina, jatka, must on aina kivaa ku postaat:) Ei mitään kritiikkiä.

LAURI kirjoitti...

Vaikeita aikoja talossa, huomaan. Olen varma että tää selvensi joitain asioita, mutta nyt en ole täysin varma että mitä kaikkea. Hyvä tarina, Coran asu isohalin arvoinen. Ainakin tää antoi ajattelemisen aihetta Iljan suhteen. Poika on selvästi jäänyt taka-alalle viime aikoina, joten odotan pian kuulevani tästä lisää... Ja konnanen on aivan ihana!

Siiri kirjoitti...

Musta tää oli hyvä kt. Selvensi asioita ja jäi silti kaivelemaan hyvällä tavalla. :)

www.weheartpullips.blogspot.com