perjantai 3. elokuuta 2012

KT: Ihan yksin (osa 1)

Heips! :) Tässä teille kuvatarina, kun sellaista oli pikimmiten toivottu. Ongelma olikin tietokoneen kuvapalvelussa, mutta nyt se on korjattu. Eli siis postauksia jälleen tulossa kuvien kera. Tämän kuvatarinan pääosassa seikkailee Cora. En ole täysin varma onko jokin kuvatarinoistani jo nimetty näin, mutta menköön. Toivottavasti tykkäätte ja pahoitteluni vähäisestä postailusta heinäkuun puolella.


C:'' Sitte sun Hello pitää toivottaa Kittylle huomenta.''
S:''Coraaa! Tule alakertaan veljelläsi on sinulle asiaa.''
C:''Jooojooo mä tuun!'' Miks aina pitää lopettaa, kun leikki on kesken? :<

Alhaalla:
C:''Mitä nyt?''
A:''Istuppa tohon nii mä kerron.''
C:''No? Kerro mun leikki jäi kesken.''
S:''Alec-kulta menen jo autoon.'' *lähtee*
A:'' Joo. Kuules Cora mä ja Silva lähetään ostoksille. Meiän pitää ostaa.. vähän kaikenlaista. Eka me käydää jossain kauppakeskuksessa ja sitten viel Ikeassa. Eli aikaa kuluu paljon, muttei me viivytä muutamaa tuntia enempää. Joten jaksatko sä lähteä mukaan vai jäätkö tänne?''
C:'' ! Saisinko mä jäädä yksin kotiin?''
A:''Jep, jos vaan haluut. Mut muista, että Hakim on matkalla, koska sen pitää hoitaa niitä sen bisneksiä ja Ilja on jossai lukioporukkaan tutustumisjutussa, ja se yöpyy siel pari yötä. Joten pärjäisiks sä yksinäs?''
C:''Selvä! Haluun jäädä ja pärjään mä.''
*heiluttelee jalkojaan*
A:''Okei, hyvä. Jos tulee nälkä nii pizzaa on jääkaapissa.''
A:''Mä jätän Silvan numeron tähän jääkaapin oveen niin voit soittaa siihen jos tulee hätä.
Soita mun kännykällä, se on yöpöydällä. Se on sit ihan uus, joten siel ei taida olla vielä numeroita, mut etköhän sä keksi miten lisäät Silvan numeron.''
C:''Joo mä yritän.''
*TÖÖT TÖÖÖÖÖT* Silva tuuttaa uuden auton torvea.
A:''Silva kaipailee mua jo. No sitä ei kannata hermostuttaa, koska alennusmyynnit on käynnissä.
Joten nähää muutaman tunnin päästä! Moikka.'' *lähtee*
C:''Heippa.''
C:''Jesh! Oon yksin kotona! Nyt mä voin tehä kaikkee kivaa.''
*ryntää yläkertaan*
C:''Ainii enhän mä ookkaa kokonaa yksin, kun sä oot täällä hoidossa. Kato mä puran nää letit.''
T: ''Mjau.''
C:''Ei näistä tullukkaan kiharat. Harmi, Noki tykkää kiharoista. Mut hei mul on melkei saman värinen tukka, kun sun turkki.''
C:''Mehän voidaa olla tukkaset! Niiku tukkakaksoset!'' :DD
T:''Mour.''
C:''No ei sit.'' :c
C:''Nyt saan jatkaa leikkiä rauhassa.''

Parin tunnin kuluttua Cora tajuaa leikkineensä yllättävän pitkään:
C:''Mun pitää varmaan mennä syömään..''
C:''Joo-o. Kello on jo aika paljon. Mun oikee ruoka-aikakin meni jo.''

Jälleen alakerrassa:
Coran katsellessa TV:tä hän on ehtinyt syödä jo rasiallisen pikku muffinsseja. Pizza palaa Cora on vain hieman näykkinyt, kun hän huomaa, että aikaa on taas kulunut pari tuntia. Mehu lasikin on tyhjentynyt useasti.
Niin hauskaa kuin onkin syödä sohvalla ollessaan yksin kotona Silvan kielloista huolimatta Cora ymmärtää, että aikaa on kulunut liikaa veljen lupauksen mukaan. Vain muutama tunti Alec sanoi. Aikaa on silti mennyt enemmän se tarkoittaa siis, että.. 
C:''Jotain on pielessä!'' Olisiko nyt oikea aika soittaa Silvalle? Jep.
Jääkaapille päästyään Cora huomaa, että ovessa ei ole lappua, jossa numero lukisi. Silvan tööttäillessä auton torvea Alec oli unohtanut asian. Coran vatsassa muljahtaa ikävästi. Vasta nyt Cora tajuaa olevansa yksin kotona, ihan yksin. Yksin, kuten silloin kuin Alec jätti hänet orpokotiin pienenä.

JATKUU..

Se oli sitten siinä. Jatkoa on luvassa heti, kun kerkeän sitä kuvata ja kunhan idea on loppuun hiottu. Atlastakin pitäisi ehtiä kuvata Monster Higheista tai Emilystä puhumattakaan. Mitä siis toivoisitte seuraavaksi? 

Noki-chan & nuket.

PS. Huomenna on Iljan synttärit.

8 kommenttia:

Kreeta kirjoitti...

Hui miten jännää... Seuraavaksi ainakin jatkoa tähän, ja Emilyä pitkästä aikaa. Cora on ihan ylisuloinen ja rakastan Tweetyn ruskeita isoja silmiä... Silvan mekko on nätti<3 Ainiin, Onnea Ilja:)

Peachupii kirjoitti...

Oijjj,ihana tarina! Rakastan sun nukkejen asuntoa! Cora on suloisuus >//////< <33

silveryfoxheart kirjoitti...

Oi kuinka jännää... >w< Mitenköhän Cora selviää, ja miksiköhän Alec ja Silva eivät tulleet ajoissa... Hmm... Jään odottamaan jatkoa >:)

ObiGum kirjoitti...

UIII JÄNNITÄWÄ! :3 JATKOO NOPEE!

Miku_6 kirjoitti...

Tykkään tän ideasta tosi paljonn! nwn ♥
Jatkoa odotellen ~

Ja MH -nukeistasi olisi kiva saada kuvia~

Siiri kirjoitti...

Ihana tarina! <3
Voi Cora pientä!
Ja onnea Ilja! <3
(koska en kuitenkaan muistaisi onnitella huomenna xp)

www.weheartpullips.blogspot.com

Noki-chan kirjoitti...

Kreeta: Cora, Ilja ja Silva kiittävät C: Jatkoa tulee seuraavaksi ja sitten voisin kuvailla Emilyä.

Peachupii: Kiitos :)

silveryfoxheart: Kysymyksiisi saat vastauksen seuraavassa tarinassa.

ObiGum: Jatko on jo kuvattu.

Miku_6: Kiva kuulla :3 Heitäkin yritän kuvailla.

Siiri: Kiitos minun ja nukkejenkin puolesta. :D

LAURI kirjoitti...

Aww, ihanan tällainen... no tällainen tarina :I En keksi parhaiten kuvaavaa sanaa. Alec on jotenkin kypsemmän oloinen kuin yleensä, mahtavaa nähdä jotakin kehitystä pojassa. Tai mies hän nyt on. Cora ihan yksin kotona on suloinen idea, mutta siinäkin on tämä varjopuoli menneisyyteen viitaten jne. jotenka saa nähdä miten tämäkin jatkuu :> Gosh, Corinna is so adorable! *A*