maanantai 27. elokuuta 2012

KT: My secret

Heips! Tämän kuvatarinan 'pyhitin' Iljalle. Olen kehitellyt hänelle jonkin aikaa omaa juonikuviota ja Chidokakin auttoi tässä 'hyväksymällä' idean toteutuskelpoiseksi. :-D  Kerronta tyyli on tässä tarinassa hieman erilainen kuin yleensä, koska pääosassa on vain yksi nukke. Jotenka siis Elijahlia, olkaas hyvä!~

''Heihei, nähdään taas huomenna.'' Ne sanat on helppoa lausua jälleen. 
Ja tottahan se tulee olemaan. Me tavataan taas aamulla.
Kaipa sitä on jaksettava mennä kotiin. Odottamaan huomista, jolloin voit valaa mieleeni lisää rohkeutta. Ehkä sitten saat mut vakuuttuneeksi siitä, että kannattaa kertoa kaikille.
Ymmärrettyäni kaiken sun takiasi uskalsin puhua jo Lumialle. Lumia kannusti minua. Silti tuntuu vaikealta.
Katsellessani Lumian pelleilyä Hakimin vaatetuksessa uskalsin taas hymyillä. Onneksi minulla on paras ystävä sinun lisäksesi.
Juoksen, vaikka siihen ei ole syytä. Jotenkin mä vain kuvittelen, että joku tietää. Poissa silmistä, poissa mielestä. Niin se menee. Kyllä vielä joskus mua tuijotetaan.
Usein kotimatkalla mä pysähdyn, tänäänkin. Pää tuntuu hajoavan. Ahdistaa. En edes tiedä milloin olisi sopiva hetki puhua Alecille ja Hakimille. Ne huolehtivat vain Silvasta. Ymmärtäähän sen. Pitäisivät mua kuitenkin hulluna, kun en huolehdi oman siskoni katoamisesta niin paljoa kuin kuuluisi.
Kotona taas. Helpotuksen huokaus karkaa huulilta, Hakim on Carpentereilla.
Päällysvaatteita poistaessa mietin mitä oikeen pelkään. En tiedä itsekään. Sanoja, katseita? En mä tahdo joutua taas kiusaajien uhriksi, kuten Ranskassa.
Läksyt tehtyäni tyydyn vain lepäämään. Kun Hakim tulee teeskentelen nukkuvani. 
Huomenna on uusi päivä, jolloin voin taas puhua sulle. Ehkä sitten uskallan kertoa muillekin, ehkä huomenna..

Tässäpä tämä lyhyt tarina Iljasta. Paljoa se ei valottanut Iljan salaisuutta, mutta ainakin te lukijat saatte pohdittavaa. :) Kiitos, kun luitte tämän.

PS. Huomasin, että tämä blogini löytyy Bloglovinistä. Sinne en itse sitä ole lisännyt ja olen pihalla kaikesta koko palveluun liittyvästä. Eli tahtoisiko joku fiksu selittää miten tämä sinne listoille on joutunut?

Noki-chan & nuket.

4 kommenttia:

Siiri kirjoitti...

Ihana kt! <3
Ja kyllä, kyllä jätti pohtimaan! :DD
Ilja on niin ihana ja omalla tavallaan söpö! :3
Ja valitettavasti en voi auttaa, sillä en edes tiedä mikä se on! :'D

www.weheartpullips.blogspot.com

LAURI kirjoitti...

Oi Ilja... en malttaisi olla kuulematta lisää. Suorastaan palan halusta kuulla lisää, näistä tunteista ja eleistä ja .. no kaikesta voin päätellä jo hieman vaihtoehtoja mikä hätänä, koska musta tuntuu että ainakin tässä vaiheessa luen tarinaa jonka itsekkin kävin joskus läpi ... ehkä. Ehkä vain. Ja että bloglovinista löytyy? Valitan, itse en osaa auttaa, kun en bloglovinia liiemmin ole tutkinut.

Miku_6 kirjoitti...

Vihdoinkin Iljaa ~ ! *party hard*
Vieläpä näin mielenkiintoisen ja salaperäisen KT:n merkeissä. Aijaijai. Nyt joku on toosi tyytyväinen. Ja vielä tyytyväisempi olen kun jatkat~

Noki-chan kirjoitti...

Siiri: Kiitos :) En itsekään kunnolla tiedä, jokin blogilistaus ilmeisesti?

LAURI: Kiitos :3 Ei tule mitään järkevää vastattavaa mieleen. Saattaahan se olla hyvinkin mahdollista, vaikka mistäpä minä tarkkaan tietäisin.

Miku_6: Tack ja koitan pitää sinut tyytyväisenä jatkamalla tätä pian.