lauantai 15. syyskuuta 2012

KT: Got a secret, can you keep it? + ilmoitus

Hejsan kaikki ihanat lukijani! :3 Aamulla väsäsin iloksenne tämän kuvatarinan. Oletettavasti teitä kiinnostaa nyt tämä Ilja -kuvio, joten sitä on luvassa ja vähän muutakin. Sitten pitää kertoa ilmoitus eli kaksi seuraavaa viikkoa minulla on TET (työ elämään tutustuminen). Tämä merkkaa sitä, että en välttämättä ehdi juurikaan kehitellä tänne blogiin mitään. Pahoitteluni siis, että täällä saattaa olla hieman kuollutta ja myös siitä, että koulu on muutenkin vienyt aikaa lähiaikoina. Lupaan yrittää
olla taas aktiivisempi TET -jakson jälkeen!~

I:''Anthony, älä nyt viitti. En mä niille voi kertoa, en vielä. Tiedän, että sä tuet mua. Kiitti.''
I:''Kyllähän mäkin...Hakim taitaa tulla, pitää lopettaa.''
*ovi kolahtaa*
I:'' Sinä..!''
D:''Hei Elijahl. Oliko ikävä?'' *potkaisee korkokengät jaloistaan*
I:''Dina, mitä sä teet täällä? Tietääkö Alec, että oot kunnossa? Mistä sä sait ton mekon?''
D:''Niin paljon kysymyksiä ja niin helppoja vastauksia. Tietysti mä jään tänne. Hain tän mekon muiden ettiessä Silvaa, josta voit päätellä, ettei ne tiedä.''
I:''Oli kiva nähdä, mutta sun täytyy nyt mennä Alecin luokse. Poliisitkin ettii sua..tai no Silvaa.''
D:*Naurahtaa.*''Voi Ilja, että sä olet yksinkertainen. Enhän mä niille antaudu. Saat soittaa Hakimille ja käskeä sen nukkua Alecilla. Kyllä se ymmärtää, voit vedota, vaikkapa koulukiireisiin.''
I:''Mä en avusta sua missään rikollisessa. Älä edes uneksi sellasesta.''
D:''Niinkö?''
I:''Aivan. Joten nyt me mennään yhdessä Alecille.''
D:''Siitä en olisi niin varma.''
I:''Kuinka käytännössä ajattelit estää?''
D:''No alkuun voisin kertoa muille sun salaisuutes.''
I:''M-mistä sä...!?''
D:''Ei sillä ole väliä. No oletko vielä menossa?''
I:''Mä..mä..''
I:''..mä soitan Hakimille.''
D:''Hienoa Ilja. Tiesin, että suostut. Eihän tässä ole mitään ongelmaa. Nyt meillä on vain pari yhteistä salaisuutta. Luotan, ettet sä lavertele muille. Salailuhan on sinulle tuttua.''
I:''Äh..''

Tässäpä tarina tältä erää. Dina viittaa salaisuuksilla Iljan salaisuuteen, siihen, että piileskelee nyt Iljalla ja siihen, että aikanaan Ilja salasi Silvalta tuntevansa Lumian. Muistuttaisin teitä vielä olemaan kärsivällisiä jos en tetin aikana kerkeä postailla usein. :< Hyvää viikonlopun jatkoa!

Noki-chan & nuket.

4 kommenttia:

Siiri kirjoitti...

Ihana kt! Miks Repesin Iljan: "En auta sinua missään rikollisessa?"? :DD
Mut onnea TET:iin ja odotan innolla paluutasi. :)

www.weheartpullips.blogspot.com

LAURI kirjoitti...

Uuh, lisää toimitaa ~
Onnea töihin, en malta tosin odottaa seuraavan tarinan ulostuloa. Uskomatonta miten joku tarina voi koukuttaa näinkin paljon!♥

Miku_6 kirjoitti...

Söpöä > 8 3 ♥
Action \../ Lisää kiitos.

Noki-chan kirjoitti...

Kiitos kaikille :-3