perjantai 12. lokakuuta 2012

KT: Ilja, one year here!

Heips kaikki! Kiitos viime postaukseen tulleista kommenteista. Niitä tuli niin kommenttiboksiin kuin Pullipsuomen yv lootaanikin. Mukavaa, että tykkäsitte tästä väliaikaisesta ulkoasusta. Uutta yläkuvaa on tosiaan tiedossa. En osaa sanoa milloin, koska kaikenlaista kivaa pitää tapahtua ennen sitä. Nyt kuitenkin vuorossa Iljan tarinaa ja tälläkertaa ajoissa. Tiedän, että jotkut teistä ovat kyllästyneet täysin Iljaan, mutta tässä tulee se ns. kohokohta Iljan juonijaksolla.
Puhe " -merkkien välissä. Ajatukset ja kerronta ilman niitä. Kirjeen teksti on kursivoitu.

A: Missähän se Ilja viipyy? Meiän piti juhlia sitä.
C:''Velii! Mä löysin tälläsen. Siinä lukee sun nimi ja se on Iljan käsialaa.''
A:''Näytäs mulle. Luitko sä tätä enempää?''
C:''En, koska koulussa sanottiin, että Suomessa on kirjesalaisuus.''
A:''Hyvä. No meeppäs leikkimään. Mä luen tän rauhassa.''
C:''Joo. Konnanen oottaa mua jo ylhäällä.''
*kipittää yläkertaan*
A: No katotaas mitä tässä lukee.
*Aloittaa lukemisen mielessään*
Hei Alec ja Hakim mikäli sä olet myös paikalla. Todennäköisesti mä en ole teidän kanssa, kun luette tätä. Jos kuitenkin olen voitte olla musta tosi ylpeitä, sillä en usko pystyväni olemaan kanssanne lukiessanne tätä.
Mä olen kirjoittanut tän kirjeen jo useasti ja lukenut sen liian monesti läpi. Tälläkertaa erona on, että myös te luette sen. Aion nyt kertoa kirjeitse kuluneesta vuodesta ja vähän muustakin.
Mitä Ilja voi noin paljon pelätä kertoa?
Tosiaan on tasan vuosi siitä, kun tapasin ekaa kerta Silvan. Se oli tosi omituista ja jännitin paljon. Kuten olin arvellut Silva ei uskonut mun olevan sen veli. Uskoisitko itse teiniä, joka tulee väittämään olevansa veljesi? Silva varmaan luuli sitä jonkinlaiseksi pilaksi.
Kunnes ilmestyin todistamaan kuka olen. Lopulta Silvan, sun ja muitten oli pakko uskoa.
Aika pian sain huomata olevani Coran lohduttaja.
Ja myös sun. Kaikella kunnioituksella Alec, koita järjestää asias. Tiedän, että sulla on nyt kaikki ihan kivasti. Kuitenkin sun itsetunto ei vieläkään oo kunnossa. Tai no.. mikä mä oon sanomaan.
A: Ehh.. No ehkä joku päivä mä oikeasti voin yrittää.
Eikä kaikki jääny sun ja Coran ongelmiin. Sain tottua Silvan ns. pimeämpään puoleen eli Dinaan. Eikä jäänyt Dinaankaan. Onneksi tosin LL ja Poppy on mukavampia.
Ja mun onnekseni Lumia pysyi mun parhaana ystävänä muutettuaan myös Suomeen. Mä olin siihen ihastunutkin joskus. Ei meistä kuitenkaan sen kummempaa tullut. Joten ei, Lumia ei ole mun tyttöystävä, vaikka niin luulettekin.
A: Ja mun ansiosta Ilja uskalsi tunnustaa Lumialle tunteensa. :')
Sitten ei tapahtunut sen kummempia ennen joulua. Susta ja Silvasta tuli pari. Pian te liikuitte kaikkialla yhessä. 
Yhdessä vaiheessa mä autoin tietämättäni Coraa karkaamaan. Luulin sitä sen jonkinsortin leikiksi. Mä olen vieläkin pahoillani, etten tajunnut mitään.
A: Eikö Ilja uskaltanut pyytää kasvotusten vielä anteeksi? Tai eipä sen tarttis. Asia on jo käsitelty.
Cora ehti olla kauan kateissa. Onneksi Hakim löysi sen sattumalta.
Hakimista näytti koituvan vaan harmia. Varsinkin sulle. Yllätinhän mä sut laulamasta sille joka oli sangen omituista.
A: !! Ei mulle oo kerrottu, että Ilja näki meiät.
Jouduinhan mä myös syyttelemään Hakimia sun lähentelystä. En vaan käsittänyt tilannetta ja näin asiat automaattisesti Silvan kannalta. Onneksi estin sitten kaiken ennen kunnon kissatappelua.
Se olikin sun ja Silvan parisuhteen eka iso kriisi. Sain kuitenkin Silvan järkiinsä ja onneksi sovitte riitanne.
Vaikkakin se sopimus oli kihlaus, joka yllätti mut. Varmaan se yllätti kaikki.
Eikä seuraavaan puoleen vuoteen tapahtunut mitään erityisesti mainittavaa. Toki koko kesän kruunasi sun ja Silvan naimisiin meno. Ja tietty se jännitys väistyykö LL Silvan tieltä hääpäivänä.
A: Jaa, nyt tässä vaihtuu puoli. Tälläpuolella onkin vähemmän tekstiä..
Nyt päästäänkin lähiaikojen tapahtumiin. Olen pahoillani, etten ole ollut aktiivinen Silvan etsinnässä. Tiedän, että se keskenmeno oli järkyttävä juttu ja Silvan katoaminen tai karkaaminen... Tiedän, että sä oot melkein hukannut toivos. Tiedän, että olen ollut syrjääntynyt.
A: No nyt kiinnostaa enemmän. Ehkä tässä vihdoin päästään asiaan.
En tiiä ootko sä tai muutkaan huomanneet, että olen ollut joskus ahdistunut teiän seurassa? Kaikki mitä ootte saattaneet vitsillä heittää on osunut ja uponnut. Tiiän myös, että oon ärtynyt liian helposti lähiaikoina. En voi laittaa kaikkea lukion piikkiin. Tykkään olla siellä.
A: Mä en ymmärrä mitä Ilja tarkottaa, mutta jos se säikky niin paljon tän huomauttamista, että lähti muualle niin huh..
Nyt saatte sitten tietää enkä voi enää perua sanojani. Tän takia paljastin käyneeni terapiassa. Lumia tietää ja mun yks ystävä, Anthony tietää myös. Anteeks, että tuotan teille pettymyksen. Ei mulla ole sitä tyttöystävää, ei ihan oikeasti. Mä vaan.. mä vaan..
A:*Lukee eteenpäin ja järkyttyy.*
.. mä vaan oon liian kauan peitellyt totuutta. Oikeasti mä tahdon...
..olla tyttö.

Tadaa! Tässäpä Iljan 'one year here' -postauksen osuus. Seuraavassa tarinassa ruoditaan paljastuksen jälkiseurauksia. Koittakaa siis kestää Iljaan keskittymistä vielä jonkin aikaa. Kuinka moni arvasi Iljan salaisuuden? Oletan tietäväni, että ainakin yksi oli oikeilla jäljillä. :)
Pahoitteluni postaustahdin harvenemisesta. Vielä kaksi koetta ensiviikon puolella ja sitten lupaan alkaa panostamaan enemmän postailuun!
PS. Silva on ensimmäinen nukke ja iiihan pian Alec on esiintynyt useammissa postauksissa kuin Silva. :-D

Noki-chan & nuket.

11 kommenttia:

Siiri kirjoitti...

Ihana!!! <3<3<3
Tää oli niin koskettava, mutta jostain syystä Repesin lopulle. :'C & xd
Tää on tosi omaperäistä. Oot tosi taitava keksimään tarinoita. nun

www.weheartpullips.blogspot.com

Miku_6 kirjoitti...

Ihan täydellinen ! Upein kuvatarina sulta ikinä. ♥ Ymmärrän sua Ilja. Aaagh rakastan juuri Iljan kaltaisia poikia~ Hän taisi hypätä suosikikseni. nwn
Jatka, Noki, jatkaaaahh!

Fir kirjoitti...

ARVASIN! Vau! Nyt mä hillun täällä ihan innoissani XD Mut tosi hyvä tarina ja sun blogi on aivan ihana!

Little~World kirjoitti...

Mä aavistelin jotain tän tapaista...:D Tää oli kyllä tosi hyvä tarina! Ja tää loppu oli tosi... Yllättävä!:D Tosi ihana tarina!!!!!!! Jatkoa?C;

Will kirjoitti...

Oho. O.O No nyt täytyy sanoa että yllätyin. Mutta tykkäsin tästä kovasti! ♥ Tää oli tosiaan koskettava ja muutenkin kaikin puolin hieno ja hyvin toteutettu KT! Tykkäsin tästä paljon, jatkoa pian, kiitos!

miruka kirjoitti...

O.o mä en kyl olis arvannu!:"D hieno KT , jatkoa pian:)

Rana kirjoitti...

Tämä oli hienoa luettavaa. Minua on ihan kamalasti kutkuttanut mikä Iljan suuri salaisuus on. Jossain vaiheessa minulla oli aavistus tästä, mutta sen verran ovelasti tarinat pyörivät, että hylkäsin arvaukseni. Tuli siis aika puun takaa loppujen lopuksi, vaikka täällä hihkuinkin että "tiesin, tiesin" XD

Tämä ei olisi ollut puoliksikaan niin hyvä, jos Ilja olisi ollut paikalla. Todella hyvä veto tehdä yksivuotis-postaus ilman sankaria itseään. Ei varmaan ihan joka kaverille tule moinen mieleenkään.Erityispisteet kyllä toisiksi viimeisestä kuvasta; Alecin posetus on todella paljon puhuva. Ah ja lopetuskuva on kyllä koko tarinan kruununjalokivi, loistavaa, loistavaa. Jännityksellä odotan mitä tästä eteenpäin <3

Razoku kirjoitti...

myhäähähhäähähähähhähähäh mäpä tiesin kaiken jo muahahahahahahaha >8D
(mut siis hienoa että ilva vihdoin uskalsi ilmaista itseään muillekin!)

Daisy kirjoitti...

ARRRRRVASIN! ::D

LAURI kirjoitti...

HAHAA! Toka arvaukseni osuipi oikeaan, loistavaa, aivan mahtava juonenkäänne >:D Olenkin jo odottanut että joku uskaltaa tällaisen luonteen Isulille luoda, kun kumminkin koko nukke ihan muija vaikka kai sen miespuolinen olisi tarkoitus olla.
Jes. Hieno tarina, mutten malta odottaa tulevaa~
Olen onnellinen Iljan puolesta kun rohkeni tällaiseen, vaikeat asiat kertoa ovat vaikeita asioita kertoa.

Noki-chan kirjoitti...

Kiitos kaikille, olette ihania! Onnea myös oikein arvanneille. (--:

Miku_6: Upein kuvatarina? Kiitos. n__n Mukavaa, että tykkäsit tästä niin paljon.

Rana: Iso kiitos sinullekin. Mietinkin viitsinkö toteuttaa Iljan yksivuotis postauksen ilman Iljaa itseään, mutta ilmeisesti kannatti. :)

Raz: Sun olikin pakko tietää, koska juoni. ;--)

LAURI: Kiitos, kiitos. :D Itse puolestani olen 'pelännyt', että joku ehtii toteuttaa tämän ennen minua.