keskiviikko 17. lokakuuta 2012

KT: Tunnustuksen seuraamukset

Hejsan! Ensinnäkin iso KIITOS viime postaukseen tulleista kommenteista. :3 Kymmenen kommenttia on suuri määrä. Tässä tarinassa nähdään mitä Iljan paljastuksesta seuraa. Ymmärtääkseen tämän tarinan kannattaa siis lukea edellinen KT.
JATKOA...
A:''HH-HAAKIIM!''
H:*Ryntää yläkerrasta.*
''Mika hatana?!''
A:''Toi kirje. Se on Iljalta. Lue noi vikat rivit.''
H:*Ottaa kirjeen lattialta, istuutuu ja lukee kirjeen.*
H:''Joten ma olen luultavasti lentokentalla, kun luette taman. Kunhan te ootte lukeneet kirjeeni niin soittakaa. Oli reaktionne mika vain.  Rakkaudella, Ilja. Mita jannaa tassa on, Shiden?''
A:''Ei siinä noin lue. Anna tänne!''*nappaa kirjeen*
H:''Ole hyva vain..''
A:''Täähän jatkuu! Kuuntele nyt: ''Mä vaan oon liian kauan peitellyt totuutta. Oikeasti mä tahdon olla tyttö. Tiedän, ettei sitä ole helppo hyväksyä. Se olis kuitenkin tärkeetä mulle. Varasin matkan Ranskaan. Lähden mun vanhempien luokse, jotta saatte miettimis aikaa. Joten mä olen luultavasti lentokentälle, kun luette tämän. Kunhan te ootte lukeneet kirjeeni niin soittakaa. Oli reaktionne mikä vain. Rakkaudella, Ilja. Hakim, mitä me nyt tehään?!''
H:''Juttuhan on ilmiselva. Soitat Iljalle.''
A:''Soitan Iljalle? Haloo! Mitä ihmettä mä sanon? 'Tervetuloa kotiin! Saat olla tyttö.' Eikö toi kuulosta ihan sairaan teennäiseltä?! Kai mun äänestä nyt tajuu, ettei tää oo ok?!''
H:''Miksei tama olisi okei? Ilja on ihan samanlainen kuin aina ennenkin. Ethan sina muitakaan naispuolisia kammoa.''
A:''Miten sä voit olla noin rauhallinen? Täähän on järkyttävää. TYTTÖ. Mieti nyt. Muitakaan naispuolisia? Ei tää oo yhtään sama asia, kun joku muu. Meiän Ilja. Me vihjailtii sille jostai tyttöystävistä!''
H:''Mieti sina vahan mita puhut. Ymmarran, etta asia tuntuu vieraalta. Jos vaan osaat katsoa tata oikealta kantilta sa huomaat, ettei tama ole niin vaikeaa. Ajattele itseasi. Olit silminnahden paniikissa, kun kerroit vuosia sitten, etta pidat minusta.''
H:''Minusta. Et muista miehista vaan juuri minusta. Olin tyhma ja suutuin. Sanoin kaikkea mita kadun yha. Mina tulin luoksesi vuoden alussa ja kerroin tunteeni. Iljaa on pelottanut varmasti yhta paljon kuin sinua silloin kertoa. Palasin vasta vuosien jalkeen sanomaan, etta asia on ok. Inhosit minua. Jos Ilja lahtee edes lomalle niin asia pitkittyy. Taakka kasvaa Iljan sisalla. Juttu ei ole ihan samanlainen, mutta silti. Muistat varmasti kuinka olisit kaivannut hyvaksyntaa.''
A:*Tulee Hakimin luokse.*
''Anteeks, en mä sillä.. Älä ala itkeä, jooko? Mä en kestä sitä.''
H:''Huvittavaa kiellat minulta senkin. No ei, jos todella tahdot sita niin soita Iljalle. Kannykkasi on TV-poydalla.''
A:''Ootko nyt tyytyväinen?''
H:''Soita.''
A:''Joojoo.''

Toisaalla:
I: Soittaisit jo Alec, ole kiltti.
Puhelin: ''tiittittidiidiitidididiiidii''*soi*
I: Oh, nyt se on Alec! *painaa vastaus nappia*
''H-haloo..?''
A:''Ilja! Mä jo pelkäsin, että tästä kuuluu  jotain ranskankielistä selostusta. Mut tota.. Siirrä sitä sun matkaa. Ei sun tarvii paeta kotoas. Mä jos kuka tiedän, ettei se auta. Tuu vaa tänne, kyl sä saat olla mitä tahot. Mieti nyt, vaikka Hakimia. Se on.. mitä on. Mäki oon vähä tällänen ja Corinna. Silvasta puhumattakaa. Kyllä meiän joukkoon vielä yks poikkeava mahtuu.''
I:''K-kiitos! Kiitos, Alec.''

Tässäpä tämä taas tältä kertaa. Jatkoa on luvassa, kunhan saan kehitettyä ideaa paremmaksi. Lomailijana ehdin varmaankin tämän viikon puolella vielä jatkaa. (:

Noki-chan, ladys and gentlemans.

10 kommenttia:

Ebula kirjoitti...

Wou Owo tää oli hieno, toi Alecin loppulkertomus Iljalle oli koskettava <3 lisäälisäälisää ^.^

Merlapupu kirjoitti...

Ilja on I-H-A-N-A tyttönä. Aijotko hänelle tyttöperuukin hankkia ("Tyttöperuukki" mikä laimea ilmaisu :D Siis pitkä peruukki)

~Shikasi~Siri~ kirjoitti...

Owowoowoww... Mahtavaa jälleen...
Herran jumala minä tykkään Liljasta syvästi... Munkin piti aikanaan tehdä minun hanabistani (Isul mndv) tuollainen tyttöpoikia, ja ehkä teenkin... : 3
Pakko vielä udella että onkos Lilja kiinnostunut tytöistä vai pojista? : D
Kuvaathan pian lisää, haluan nähdä lisää Liljaa (ja Hakimiakin tietysti koska olen vannoutunut Hakim fani! <3 )

miruka kirjoitti...

Ihana toi loppu<3 hyvin tehty KT :)

Miku_6 kirjoitti...

Odotukseni palkittiin <3 Awww, Ilja on hirvittävän söpö noin~! ♥ Ymmärrän häntä..
Hakimilla oli ihana reaktio. Juuri sellainen, mitä itse haluaisin kuulla tuollaisessa tilanteessa. Asdfghjagh sun hahmosi ovat niin ihaniaa ~~ ♥

Jatka siis. JATKA NAINEN, vaadin sitä. <3

Rana kirjoitti...

Hitsikkä, kun mä repesin Alecin replalle; "Mieti nyt, vaikka Hakimia. Se on.. mitä on" Paljon puhuva tauko, hah. Voin jotenkin kuvitella Hakimin ilmeen tuolla hetkellä XD

Hakimin suhtautuminen Iljaan, kuin juttu ei herraa pahemmin hätkähdyttäisikään tukee minun käsitystäni intialaisista. Ainakin joissain hindulaisuuden suuntauksissa miehet pukeutua naisiksi rituaalien yhteydessä. Nämä ovat taas niitä jänniä pikkujuttuja jotka mieltäni lämmittävät, vaikka enhän minä tiedä oletko tällaisia ajatellut XD eikä tarvitsekaan ajatella.

Siiri kirjoitti...

Kiitos ihanasta tarinasta, jota sain lukea uuvutavan Ruotsin matkan päälle. Se oli jotenkin samalla koskettava että hupaisa. Hakimin tyyni reaktio huvittaa ja samalla saa ajattelemaan, että halooja Herra Hakim, Vakava asia. Kuvat olivat hyvälaatuisia ja juoni ei edennyt liian hitaasti, mikä helposti tämän tyyppisissä kerronta-tarinoissa ilmenee, vaan jaksoin hyvin kiinnostua tarinan kulusta, alusta loppuun. Odotan innolla jatkoa. <3

www.weheartpullips.blogspot.com

hatica kirjoitti...

Mielenkiintoinen kt. Ilja sopii tyttöpojaksi, vaikka tiesin juonen jo arvatenkin. Hieno oli.

Noki-chan kirjoitti...

Awz, olet mahtavia kommenteinenne! <3 Pahoittelut, etten ehdi nyt vastata kunnolla.

+ Rana, ei ihan tullut tuo mieleen suunnitellessa. :D

LAURI kirjoitti...

Aww, hienoa että Ilja hyväksyttiin takaisin. IRL ei varmasti näin helposti olisi tämäkään sutviutunut, mutta c'mon, tällaiset tarinat vain piristävät mieltä :) Ihanaa. Olen onnellinen edelleen Iljan puolesta, ja kiinnostuksella odotan muidenkin kuin Alecin ja Hakimin reaktioita. Voin kuvitella että Silvasta asia tuntuu hieman vieraalta.. Saa nähdä miten Coralle selitetään~