tiistai 20. marraskuuta 2012

KT: Ihme osa 1 + extra

Mmoiii~ :3 Kiitos uusimmalle lukijalle! Kuten otsikosta voitte päätellä kuvatarina on vihdoin ja viimein luvassa. Alec hieman kertailee viime aikojen juttuja yms. Nauttikaa.

A:''Moi kaikki! Siitä on tosiaan aikaa, kun mä viimeks kerroin teille jotakin.
Täällä ei oo oikeen tapahtunut mitään ihmeellistä. Aika vaan kuluu joskin tosi hitaan tuntusesti.''
A:''Hyvänä puolena vois kai mainita, että Silva ei enää itke hysteerisesti. Ei se oma ittensä kuitenkaan oo. Vastaa kysyttäessä ja sitä rataa. Ei se paljoo muuten juttele.''
A:''Cora on ollu flunssassa. Tänään se meni kyl kouluun, kun oli ollu jo kuumeetta pari päivää.''
A:''Silva tekee jotain ylhäällä. Hakim kehotti yks päivä sitä valitsee jonku kivan asun piristykseks. Tomusokeritytön avulla Silva sitten valitsi vaatteet. Kai se on kiintyny nyt siihen asuun, kun on pitäny jonki aikaa niitä samoja vaatteita. Tosi kaunis se on, mut yhdistelmässä on mun mielestä ehkä vähän kaikkia persoonia?''
A:''Sen lisäks siis, et oon hoitanu Coraa oon koittanu piristää Silvaa. Kuvitelkaa jopa lauloin sille, kaikkea sitä täytyy tehä pitääkseen vaimo tyytyväisenä.''
A:''Hakim on pyöriny kans täällä meillä. Siitä en pääse eroon, vaikka mä kuinka haluaisin. No ei, on siitä ollu apua tän kämpän hoidossa.''
A:''Iljaa ei oo pahemmin näkyny. Silva ei oo ihan perillä senkään jutusta. Ilja on vaa siel lukiossaan ja hengaa jonku Anthonyn kans. Yks päivä Ilja tosin kävi esittelee sen uutta tukkaa.''
A:''Mulla menee ihan normisti. Toki väsyttää tää kämpän pyöritys. Ois kyl kiva saada Silvaan jotai eloa vähä enemmän. Ehkä sit ajan kans, käytin sitä kyl jossai terapiaski.''
A:''Mut ei se viel oo tuottanu tulosta. Tarvittais oikeest joku ihme, et Silva alkais sosiaalisemmaks taas!''
A:''Mut jos mä oon jotai oppinu nii sen, ettei mulle paljoo ihmeitä suoda.''
pimpommm *ovikello soi*
A:''Kuka ihme..?'' Cora ja Ilja on viel koulus. Hakimil oli kans jotai menoo.
A: *Menee ylilagisesti avaamaan oven.*
A:''..ööö, moi? Kukas sä oot? Et kyl oikeen näytä kaupustelijaltakaa.''
E:''Enhän minä sellainen olekaan. Olen Eternie Carelie Colette Carpenter. Carpentereiden aatelisenglantilaista sukuhaaraa. Etsin sisartani Silvania Armada Carpenteria, jonka kuuluisi tietämäni mukaan asua täällä.''

EXTRA:

Pakettikuva uutukaisestani. :3

Kuinka moni teistä arvasi, että se lupailemani juttu liittyy uuteen nukkeen? Muistaako joku teistä Eternien blogin alkuajoilta jolloin joskus mainitsin nukkesuunnitelmista? Lisää infoa tästä seuraavassa kuvatarinassa. Eternien tiedot löytyvät Pullipsuomen Nukkeprofiilit osiosta, en vielä ole väsännyt nukkejeni päivitettyjä tietoja tänne.

Noki-chan, neitoset ja jätkät.

8 kommenttia:

Kuunkukka kirjoitti...

Ooij! Sait uuden nuken! Tosi sulonen:3 Olin unohatnu sun nukke suunnitelmat mut nyt muistan et oot tämmösestä neidistä puhunut:) Mut onnee uudesta nukesta!

Miku_6 kirjoitti...

Oooh, onnea hurjasti ! Itsekin alkaa tehdä mieli tätä > Q <¨
Hienosti tehty kuvatarina, tykkään tällaisista. Kertoi mukavasti kaikenlaista.

Razoku kirjoitti...

jejjejejejejejejeeeeee!

(Cathy ja Catnip tulee niin vihaamaan Erlietä! >8D)

miruka kirjoitti...

Onnea uudesta tytöstö:3

Siiri kirjoitti...

Uiiijj! Onnea uudesta nukesta! <3
Nätti tyttönen on. :3
Ihana kuvatarina. *Q*
Iljalla on kiva mohairi. nun

www.weheartpullips.blogspot.com

Siiri kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Noki-chan kirjoitti...

Kiitos kaikille! :-)

LAURI kirjoitti...

Oot jollain näkyvällä atomitasolla kehittynyt kuvaamisessa-- Huonosti ilmaistu, mutta kumminkin.... Vai että uusi nukke :I Hmm, olen hämmentynyt, mutta innoissani. Nyt haluan vain tietää enemmän kuin tulokkaan nimen :D